Yhteistyötä yli kunta rajojen

sitä pitäisi olla.. annetaan jokaisen elää, tehdä työtä ja rakastaa..

Luodaan sellaista mukavaa yhteishenkeä koko tälle alueelle.. mennään yhdessä eteenpäin.. rakennetaan eikä tuhota.. se on paljon parempi tie.. jokaiselle osapuolelle.. myös kaikissa kunnissa ja kaupungeissa mitä tällä alueella on.. Luodaan edellytykset uuden oppimiselle ja kaikelle kivalle.. mitä nyt sitten onkin tässä suomalaisessa yhteiskunnassa tarjolla ja tällä alueella..

Selänne voi olla yhtä hyvä loppujen lopuksi kuin Helmi tai Kallio.. ihan samaa asiaahan se on.. ja Selännekkin voi tehdä yhteistyötä Helmen ja Kallion kanssa sekä tuon isomman Oulun kanssa.. näin me saadaan vaikka mitä aikaiseksi.. kun tehdään sitä yhteistyötä yli kuntarajojen.. niin sitä on ennenkin tehty.. ja niin myös jatkossa voidaan tehdä..

8

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haastelet

olen paljolti samoilla linjoilla yksin me emme pärjää varsinkaan tänä aikana kun koko maapallo on rajana ja miksei myöskin vähän avaruutta mukana,josta me ei tiedetä juuri mitään.

• Omilla ajatuksilla

Olen jo aikaisemmin ottanut kantaa samansisältöiseen viestiisi.Olen kanssasi samaa mieltä yhteistyöstä,muttei se yksin riitä.Tälle alueelle tarvitaan valtiovallan kädenojennuksena 20-30 milj€ rahaa,joka saattaa kunnat tasvertaiseen asemaan toistensa kanssa.Jopa kuntaliitos on mahdollinen tietyillä edellytyksillä.Ei voida lähteä liitoksen tielle,jos toisten kuntien asukkaat pannaan maksamaan toisten velkoja.Eiköhän mennä eteenpäin mahdollisimman kevyellä sote-yhteistyöllä.Katsotaan sitten kun uusi sosiaali-terveydenhuollon järjestämislaki tulee valmiiksi.

• jatimatikki

eihän nyt olla tekemässä kuntaliitosta?

• yrität selittää
        jatimatikki kirjoitti:

eihän nyt olla tekemässä kuntaliitosta?

Katsopa peiliin ja muistapa, mitä tuli sanottua: Jos ei kuntaliitosta saada aikaan suoralla menettelyllä- viedään se pitemmän kaavan kautta. Siinä se on se asian ydin.

• pitänyt tehdä jo,
        yrität selittää kirjoitti:

Katsopa peiliin ja muistapa, mitä tuli sanottua: Jos ei kuntaliitosta saada aikaan suoralla menettelyllä- viedään se pitemmän kaavan kautta. Siinä se on se asian ydin.

mulle passaa kyllä myöhemminkin, mutta meni vaan valtion tarjoamat liitosrahat hukkaan. ei kelvanneet alueen rikkaille kunnille.

• jatimatikki
        yrität selittää kirjoitti:

Pyhäjärven jatkossa selviän yksin?

• Rahat
        jatimatikki kirjoitti:

Pyhäjärven jatkossa selviän yksin?

Riittää,eihän siinä sen kummempaa..

• jaa

rakastetaan Haapajärvisten velkoja yli kuntarajojen,hah ,hah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      50
      5285
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2703
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1824
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      138
      1704
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1616
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1500
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      27
      1399
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1166
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1153
    Aihe