Olisi kiikarissa tällainen volkkarin koneella,ei ruostetta eikä vikoja vm.2001,siisti peli,mutta toi kone arvelluttaa ajettu 260000 km.Miten jakohihnan vaihtovälit ja mitä maksaa yleensä muutkin huollot ja onko muuta mitä pitäisi tietää?
Volvo V70 2,5 dieselin osto
4
1377
Vastaukset
- ..............
120 tkm on hihnavaihtoväli....ruiskutuspumpun hihnan vaihtoväli 60tkm..
Jos huollatat ja korjautat volvolla niin on kallista mutta jos teetät muualla niin ei sen kallimpa kuin muihinkaan, osia saa myös volkkarilta tohon koneeseen ja ovat huomattavasti halvempia kuin volvolla.
Koneen pitäsi kyllä kestää Isältä pojalle huollettuna...kulutus sekalaisessa ajossa 6-6,5 litraa satasella...- kaldonia
Volvoilu on periaatteessa halpaa. Osat eivät ole lähellekään niin kalliita kuin jotkut tietämättömät väittävät. Ja korjauksia kannattaa teettää muualla kuin merkkiliikkeessä.
Mulla täyttyi perjantaina tasan 400 tkm ja hyvin mennään. Itse olen ajanut reilut 80 tkm.
Hihnanvaihtoväli riippuu Vollen vuosimallista. Omassani 1998 TDI:ssä se on 90 tkm tai 4 vuotta. Se tarkistettiin moneen kertaan heti kun ostin auton Volvo-liikkeestä.
Tuoreemmissa vaihtoväli on 120 tkm ja joissakin jopa 160 tkm.
Auto ei syö öljyä ja on muutenkin erinomaisessa kunnossa. Tähän saakka meno on ollut jämäkkää, mukavaa ja varsin halpaa. - TDI-mies
kaldonia kirjoitti:
Volvoilu on periaatteessa halpaa. Osat eivät ole lähellekään niin kalliita kuin jotkut tietämättömät väittävät. Ja korjauksia kannattaa teettää muualla kuin merkkiliikkeessä.
Mulla täyttyi perjantaina tasan 400 tkm ja hyvin mennään. Itse olen ajanut reilut 80 tkm.
Hihnanvaihtoväli riippuu Vollen vuosimallista. Omassani 1998 TDI:ssä se on 90 tkm tai 4 vuotta. Se tarkistettiin moneen kertaan heti kun ostin auton Volvo-liikkeestä.
Tuoreemmissa vaihtoväli on 120 tkm ja joissakin jopa 160 tkm.
Auto ei syö öljyä ja on muutenkin erinomaisessa kunnossa. Tähän saakka meno on ollut jämäkkää, mukavaa ja varsin halpaa.Itellä 2,5 TDI 99 ja täytyy sanoa, että samat on kokemukset.
- jeps53112
TDI-mies kirjoitti:
Itellä 2,5 TDI 99 ja täytyy sanoa, että samat on kokemukset.
Itsellä -98 TDI ja jakohihna vaihdettu 120 tkm ja pumpunhihna 60 tkm välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882