sivusuunnassa. Pituussuuntaiset liikkeet on herkät. Millähän saadaan herkistettyä tuo sivuttaisliike?
Olen laittanut öljyä vaihdekepin juureen, josta se valuu alas.On auttanut hieman. Onko säädettävä vaijereista?
Auto on 166 ja seissyt pitkään.
Jäykkä
2
388
Vastaukset
- olet...
ajanut pitkän seisonnan jälkeen? Puhdistus voi myös auttaa.
- ilmenee
siten, että kun öljyt on valuneet vaihdekepin kuulan ohi ja auto on kylmä, niin vaihteisto tuntuu hyvältä.
Puolen tunnin ajon jälkeen H-kaavio siirtyy hieman oikealle, jolloin vitosen päälle saanti vaatii kikkailua, koska se on niin reunassa. Sivuttaisliike kepissäkin tuntuu raskaammalta.
Tarviiko säätää niitä siirtovaijereita?
Autolla ajettu parin vuoden seisonnan jälkeen tonnin verran kuukauden aikana. Viime kesänä jumi alkoi oikein ilmetä.
Aikaisempaa kokemusta ei ole, eli en tiedä mikä on ominaisuus ja mikä on vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai486740Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita912267- 1341842
Stefan muuttopuuhissa
Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es2211059Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk9963Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?
Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !76867Oon oikeasti vältellyt
Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan57840- 155819
- 53815
Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭42804