Täälä olen ja sinua odotan.. viereeni kaipaan. Haluan tuntea reitesi vasten omiani, sinut sylissäni, päälläni, allani, sivullani, takanani, edessäni.. olet intohimoinen se näkyy sinun silmistäsikin. Olet hellä, olet rakastava, olet tulinen ja kiihkeä. Haluan sinun alastomuutesi vasten minun alastomuuttani, tuntea kuinka kehosi värähtää, kuinka hengityksesi tiivistyy, kuinka et kestä enää.. haluan suudella sinua niskaan, silittää hiuksiasi, tarrata käteni omiisi, enkä ikinä päästää irti.
:P
Ehkä vähän tämmönen olo nyt.
Kiihkeä
11
1911
Vastaukset
- viesti...
Juuri sitä mitä kaipaisin, hänen kanssaan. Pelkkä ajatuskin... huh... Toivottavasti tuo toteutuu meidän kohdallamme joskus, yhtä aikaa sekä ihanaa että raastavaa haaveilla ja odottaa...
- vähän
tuommoinen olo nyt? Mulla on kuule aika usein. Naiselta miehelle.
- kirjoittaja
mies vai nainen?
- oli vähän
tommoinen olo jo aikasemmin eikä ton lukeminen ainakaan auttanut :)
- oon minä?
Kertoisit vähän jotain tunnistetta, minäkin mielelläni nauttisin siitä miltä tunnut, ja siitä että susta tuntuu.....
- olet ja saat olla
Ihan rauhassa.En tiedä mitä olen tehnyt ansaitakseni ne.Sattuu vieläkin en moista odottanut.
- jotka sanoit
Jos niin oikeasti ajattelet.?? En todellakaan ymmärrä.
- kiukkuinen mutta,,,
jotka sanoit kirjoitti:
Jos niin oikeasti ajattelet.?? En todellakaan ymmärrä.
Mutta tänään on uusi päivä. Kaipaan sinua ja juttujamme.
- Nuori nainen
Ajattelisipa se käsittämättömän ihana mies minusta noin. Toiveajatteluahan se vain on huoh...
- olla mullekin
mutta maininta kielitaidosta puuttuu. Vaikeaa ilman kokemusta arvioida - kieleni ei useinkaan roiku suuni ulkopuolella arvioitavana.. (Vain silloin kun käännät minulle selkäsi)
- että" vähän"
vaan tämmönen olo sielläpäässä? Tostahan syttyy laknat tuleen täälläpäässä.., ei uskalla nyt mennä nukkumaan. Soita palokunta tänne jos näät savua nousevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938