etkö luota muhun?..musta kun tuntuu niin pahalta kun et kerro mitään..
tai mitä jos minä taas lähettäisin sulle sen tekstiviestin..olisiko se niin sitten helpompaa?
ehkä et itse uskalla?..
niissä aikaisemmissa viesteissä en vielä sanonut nimmitäin sitä "oikeaa" asiaa mitä mun piti! ;)
ajattelen susta pelkkää hyvää ♥
hei kuule,
28
1459
Vastaukset
- en luota
suhun paskaakaan.
- et "juuri nyt"?
Mikäs sen luoton vei?
- henkilö mitä
et "juuri nyt"? kirjoitti:
Mikäs sen luoton vei?
todennäköisemmin mutta kun paljastuu asioita joita salailee nii ainahan se luotto menee.
- aloittaja
aika rumasti puhut..hmm, sanoisitko sinä minulle noin rumasti?
mitäs jos sanoisit tuon ihan oikeasti minulle/hänelle?..se olisi ihan reilua!!!! - se on,
henkilö mitä kirjoitti:
todennäköisemmin mutta kun paljastuu asioita joita salailee nii ainahan se luotto menee.
täytyy vain muistaa, että ensin tietää koko totuuden, ennen kuin heittää kaiken roskiin.
Tuskin oli joo mulle ...
- kuulen
minä kerron sitten viestissä jos lähetät ensin.
- olla minulle..
Lähetä vaan viesti, tai kokeile soittaa. En ymmärrä mikä mun puhelinta vaivaa, kerrankin yks tekstari tuli perille 3kk lähettämisestä:(
Kyllä minä luotan sinuun ja tykkään sinusta, voi kun uskoisit minua nyt. Jatka vaan yrittämistä, että saisin sitten ihan oikeasti sen sinun numeron;) Puhelut pitäisi ainakin tulla perille.- ed.
On muuten hyvinkin mahdollista, että me ollaan vastailtu aika monta kertaa ennenkin täällä toisillemme ja sitten se on aina tyrehtynyt siihen, kun olet väittänyt, että mulla pitäisi olla sun numero:/ Uskon, että sinusta tuntuu kurjalle ja olen siitä pahoillani, mutta varmasti olisin vastannut, jos joku viesti olisi tullut perille. Tämä oikeastaan myös vahvistaa uskoani, että myös sinun tunteet ovat aidot ja vahvat, kun olet kaikesta huolimatta jatkanut haeskelemista...ja se taas tuntuu minusta hyvältä:) Ps. Kohta heitän puhelimeni seinään, jos se ei ala piipittelemään:)
- aloittaja
ed. kirjoitti:
On muuten hyvinkin mahdollista, että me ollaan vastailtu aika monta kertaa ennenkin täällä toisillemme ja sitten se on aina tyrehtynyt siihen, kun olet väittänyt, että mulla pitäisi olla sun numero:/ Uskon, että sinusta tuntuu kurjalle ja olen siitä pahoillani, mutta varmasti olisin vastannut, jos joku viesti olisi tullut perille. Tämä oikeastaan myös vahvistaa uskoani, että myös sinun tunteet ovat aidot ja vahvat, kun olet kaikesta huolimatta jatkanut haeskelemista...ja se taas tuntuu minusta hyvältä:) Ps. Kohta heitän puhelimeni seinään, jos se ei ala piipittelemään:)
ohoo, mahtaisitkohan olla oikea henkilö?..mulla ihan sydän hyppäs kurkkuun ;]
no joo, tämä on niin epävarmaa, että anteeksi jos en heti usko, että olet se oikea henkilö!
..mulla oli tarkoituksena lähettää sulle viesti, mutta en sitten uskaltanutkaan ;/ ..
meinaatko, että uskaltaisin soittaa?..apua..
hmm..tunteeni ovat aidot, siitä voit olla varma..!!..mutta olen kuitenkin niin epävarma!
äääääh.... - ed.
aloittaja kirjoitti:
ohoo, mahtaisitkohan olla oikea henkilö?..mulla ihan sydän hyppäs kurkkuun ;]
no joo, tämä on niin epävarmaa, että anteeksi jos en heti usko, että olet se oikea henkilö!
..mulla oli tarkoituksena lähettää sulle viesti, mutta en sitten uskaltanutkaan ;/ ..
meinaatko, että uskaltaisin soittaa?..apua..
hmm..tunteeni ovat aidot, siitä voit olla varma..!!..mutta olen kuitenkin niin epävarma!
äääääh....ymmärrän kyllä epäilysi, kun tästä palstasta on kyse, mutta valitettavasti mulla ei ole tällä hetkellä muuhun mahdollisuutta, vaan joudun odottelemaan yhteydenottoasi.
Ps. miten sinä tuon sydämen sait tuonne laitettua. Voisin itsekin laittaa sulle, jos osaisin;) - aloittaja
ed. kirjoitti:
ymmärrän kyllä epäilysi, kun tästä palstasta on kyse, mutta valitettavasti mulla ei ole tällä hetkellä muuhun mahdollisuutta, vaan joudun odottelemaan yhteydenottoasi.
Ps. miten sinä tuon sydämen sait tuonne laitettua. Voisin itsekin laittaa sulle, jos osaisin;)minähän kuule lähettäisin sulle heti sen viestin, jos vaan sattuisit se oikea henkilö olemaan ;)
..ai mitenkö tuon sydämen laitoin?..pidät vaan alt-näppäintä pohjassa ja painat tuolta oikealta numeroa 3..saa sieltä muitakin kuvioita!
hmm..saankos pyytää sua muutes laittamaan jonkun tunnisteen itsestäsi?..se olis kiva ;) - ed.
aloittaja kirjoitti:
minähän kuule lähettäisin sulle heti sen viestin, jos vaan sattuisit se oikea henkilö olemaan ;)
..ai mitenkö tuon sydämen laitoin?..pidät vaan alt-näppäintä pohjassa ja painat tuolta oikealta numeroa 3..saa sieltä muitakin kuvioita!
hmm..saankos pyytää sua muutes laittamaan jonkun tunnisteen itsestäsi?..se olis kiva ;)Siis näin ♥ :) Hmmm... kuvittelin, ettet tarvisi enää tunnisteita, olenhan kirjoitellut aika paljon kaikenlaista;) Tänäänkin tuonne toisaalle.
- aloittaja
ed. kirjoitti:
Siis näin ♥ :) Hmmm... kuvittelin, ettet tarvisi enää tunnisteita, olenhan kirjoitellut aika paljon kaikenlaista;) Tänäänkin tuonne toisaalle.
mutta äläpäs pidä niin itsestään selvyytenä mua..
;)
enhän minä välttis kaikkia viestejä lue..
kerro nyt jotain ;) ..juu? - ed.
aloittaja kirjoitti:
mutta äläpäs pidä niin itsestään selvyytenä mua..
;)
enhän minä välttis kaikkia viestejä lue..
kerro nyt jotain ;) ..juu?pidä. En vain oikein välittäisi enää kertoa täällä, että olen se susi...Oho:)
- aloittaja
ed. kirjoitti:
pidä. En vain oikein välittäisi enää kertoa täällä, että olen se susi...Oho:)
vai että susi ;) ..oot vastaillut siis ennenkin mun viesteihin..
mutta tiedätkös, tuo susi ei silti sano mulle vielä mitään ;(
mikäs sun oikea nimes on?..hmm?..tai alkukirjain..
:} - ed.
aloittaja kirjoitti:
vai että susi ;) ..oot vastaillut siis ennenkin mun viesteihin..
mutta tiedätkös, tuo susi ei silti sano mulle vielä mitään ;(
mikäs sun oikea nimes on?..hmm?..tai alkukirjain..
:}tiedä olenko vastaillut. Se oli vaan arvaukseni, mutta jos tuo vihjeeni ei sanonut mitään, niin tuskin me sitten ollaan oikeat. Kirjain on aakkosten alkupäästä.
- aloittaja
ed. kirjoitti:
tiedä olenko vastaillut. Se oli vaan arvaukseni, mutta jos tuo vihjeeni ei sanonut mitään, niin tuskin me sitten ollaan oikeat. Kirjain on aakkosten alkupäästä.
no mutta..hmm, kuinkas alkupäästä?..mun nimikirjain on loppupäästä ;)
- ed.
aloittaja kirjoitti:
no mutta..hmm, kuinkas alkupäästä?..mun nimikirjain on loppupäästä ;)
ihan alkupäästä.
- aloittaja
ed. kirjoitti:
ihan alkupäästä.
no mun on s ;) ..ei varmaan osunut?
- ed.
aloittaja kirjoitti:
no mun on s ;) ..ei varmaan osunut?
ei se minun tietojen mukaan s ole.
- aloittaja
ed. kirjoitti:
ei se minun tietojen mukaan s ole.
kylläpäs tämä on sitten niin saamarin turhauttavaa..!!
voimia sulle..koitan saada itsenikin kasaan jotenkin!..mutta kyllä se vaan olis ollutkin aivan liian helppoa jos oltas oltu oikeat henkilöt..,
;] - ed.
aloittaja kirjoitti:
kylläpäs tämä on sitten niin saamarin turhauttavaa..!!
voimia sulle..koitan saada itsenikin kasaan jotenkin!..mutta kyllä se vaan olis ollutkin aivan liian helppoa jos oltas oltu oikeat henkilöt..,
;]tämä. Voimia myös sulle ja anteeksi, että tulin sotkemaan:)
- aloittaja
ed. kirjoitti:
tämä. Voimia myös sulle ja anteeksi, että tulin sotkemaan:)
nyt mitään sotkenut ;)
..vaikutat ihanalta ihmiseltä!!.. ;) - ed.
aloittaja kirjoitti:
nyt mitään sotkenut ;)
..vaikutat ihanalta ihmiseltä!!.. ;)kiitos:) Tuollaiset sanat tuntuu aina hyvältä, joten ihana olet sinäkin:)
- se /väärä
ed. kirjoitti:
pidä. En vain oikein välittäisi enää kertoa täällä, että olen se susi...Oho:)
Susi. Taas kerran.En se voinu minä olla. Mielelläni olisin, mutkueiku ..olit joku A.. OOt symppis kuitenki !
- vaan..
se /väärä kirjoitti:
Susi. Taas kerran.En se voinu minä olla. Mielelläni olisin, mutkueiku ..olit joku A.. OOt symppis kuitenki !
sullekin:) Ainiin sinä olit jostain eri alueelta. Sinun kanssakohan meillä oli sitten niitä "numeroväittelyjä"? Täällä on tainut useampikin lähettää viestejä joihin ei ole tullut vastausta:/
- noi pahat pojat
on tulossa, mitä sä silloin teet? juu, mä en oo paha, siis. mut laita vaan, ois se varmaan niin nyt helpompaa..
http://www.youtube.com/watch?v=Kq5GGEeeO_E&feature=related- aloittaja
sinä olet? ;]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948