tunnistatko itsessäsi nämä piirteet?

............................

Mietin ystäväni kanssa että onkohan olemassa yhtään poikaa, joka omaisi seuraavia piirteitä:

-älykäs
-herkkä
-ajattelija
-huomaavainen
-kiltti
-erikoinen
-suojelevainen
-hienostunut

Jos tunnistat itsessäsi näitä piirteitä, niin vastaa tähän kirjoitukseeni.

10

919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tollanen mies voi olla vaan homo..

• ......

Itse voin liittää helposti 5-7/8 noista ominaisuuksista itseeni riippuen hieman tarkemmista määrittelyistä. Ainoastaan hienostunut en ole enkä missään tapauksessa tahdokaan olla sellaisena kuin sen käsitän, mutten tosin voi tietää mitä aloittaja sillä tarkoittaa.

Tästä huolimatta/riippumatta miesvartalo ei ole ainakaan tähän kohta 20 vuoden ikään mennessä koskaan aiheuttanut pikkuhepissäni pienintäkään värähtelyä.

• Jonttu1991

taidan täyttää omasta mielestäni, riippuu oikeastaan miten noi määrittelee.

• joopajoo.

multa ainaki jää puuttumaan herkkä,ajattelija,älykäs ja jossain määrin hienostunut :D riippuu tilanteesta :DD

• Onnellinentyttönen.

Aivan kuin olisitte minun poikaystävääni kuvailleet. ;) Taidan olla onnekas kun minulla on sellainen rakas. Älykäs on, herkkä, ajattelija, todella huomaavainen ja kiltti, erikoinen ja massasta poikkeava, suojelevainen kyllä (jossain määrin turhankin mustasukkainen :D) ja hienostunut, tjaa-a.. Riippuu miten hienostunut määritellään. :)

En itse tuollainen ole (koska ensinnäkään en ole poika) mutta oma rakkaani täyttää nuo kriteerit, mutta siitä ei teille taidakkaan mitään iloa olla. ;)

• gssdgsdg

tottakai kaikki ovat OMASTA mielestään älykkäitä, ihania ja niin erilaisia. suurin osa vaan sitten todellisudessa ovat ihan jotain muuta

• Jonttu1991
        gssdgsdg kirjoitti:

tottakai kaikki ovat OMASTA mielestään älykkäitä, ihania ja niin erilaisia. suurin osa vaan sitten todellisudessa ovat ihan jotain muuta

yleensä heikosta minäkuvasta, jos oikein muistan.
        Eli seurassa olet aivan toisenlainen mitä todellisuudessa olet. Tämä on oikeastaan aika surullista, sillä oikeastaan kaikilla on se "valeminä", joka on lähiympäristön luoma persoona, ei se millainen olet oikeasti.

Harva osaa olla vilpitön oma itsensä.

• eddie the head

-älykäs - joissakin asioissa kyllä
      -herkkä - no en oo
      -ajattelija - nooh..ajattelen asioita usein
      -huomaavainen - kyllä
      -kiltti - mukaville ihmisille kiltti vaan en kusipäille
      -erikoinen - omalla tavallani erikoine
      -suojelevainen - jonkin verran
      -hienostunut - en :D

• miten sen nyt ottaa

-älykäs no entiiä. jossain voin olla ehkä.
        -herkkä joo. vois sanoa niin. jossain tilnteissa olen joissakin en.
        -ajattelija koitan miettiä aina asiaaa mahollisimma paljon.
        -huomaavainen joo. enköhä ole.
        -kiltti oon hyville ihmisille. pahoille oon mahollisimma paha. vois sanoa kusipää. :D
        -erikoinen no amis olen niin vissiin olen sitten erikoineen. :D
        -suojelevainen omaa naistani suojen niin paljo kun vain soin. vaikka kuolisin hänen takia.
        -hienostunut no miten sen ottaa. :D omasta mielestä olen ihan tarpeeksi.

entiiä mitä mieltä muut olisi minusta. itseni nyt tuomoseksi tunne. naiseltani olen kyllä kuulut kehuja niin paljo kun vain voi. olen koittanut takaisin sanoa minkä voin. aina en kyllä hoksaa tai älyä. :/ rakastan häntä kyllä mahottomasti. JA EN OO HOMO!!! vois sanoa että minussa on kaksi henkilöä sisällä. tietyssä tilanteessa on toinen aina käytössä. että näin. :D

• tota kuvausta

Jotenkin nuo täyttyvät joo.

-älykäs: Riippuu missä asiassa.
      -herkkä: Aika herkkä olen joo.
      -ajattelija: Joskus tulee pohdittua asioita.
      -huomaavainen: Kyllä.
      -kiltti: Oon kiltti niile jotka on mullekkin kilttejä.
      -erikoinen: Senverran että erotun joukosta.
      -suojelevainen: Aika paljonkin.
      -hienostunut. En.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe