Elikkä onko kellään tidossa jotain ulkomaalaista sivua josta voisi tilata taikakuutioita kun täältäpäin ei niitä tunnu saavan 2kk niiden perään soiteltu hongkongiin ja nyt sitten totesivat että ainakin vielä kk menee ennenku saavat niitä.
Entä myydäänkö suomessa tätä ns. aalotettua muovia (Coroplast) mitä ulkomailla käytetään taikakuutiohäkkien pohjana?
taikakuutiot ja aallotettu muovi
6
2073
Vastaukset
- -veine-
Taikakuutioista en tiedä sen enempää kuin että honkkareista yleensä saa, joten siihen en enempää kommentoi.
Aaltomuovia eli coroplastia saa ainakin täälläpäin (Kokkola) Etrasta, ei ollut kovin iso valikoima, saattavat tilauksena hankkia sitä. Lahdessa sellainen paikka kuin Kalustemuovi Virtala myy aaltomuovia, Oulussa liike nimeltä Vink. Eli kyllä löytyy Suomesta, moni vain ei osaa yhdistää aaltomuovia ja coroplastia joten kannattaa kysyä molemmilla nimillä.- Night-Devil
Selvä kiitokset tästä lähden kyselemään täältä helsingin suunnilta mahtaako löytyä :)
Löytyisi vielä paikka josta saisi noita taikakuutioita niin sekin ongelma olisi hoidettu :) - mk 70
Night-Devil kirjoitti:
Selvä kiitokset tästä lähden kyselemään täältä helsingin suunnilta mahtaako löytyä :)
Löytyisi vielä paikka josta saisi noita taikakuutioita niin sekin ongelma olisi hoidettu :)hei. minäkin olen etsiskellyt taikakuutioita. tikkurilan hongkongiin piti viime viikolla tulla niitä.ei vielä näkynyt perjantaina ja tikkurilan honkkarissa sanoivat tulee viikolla 14-16 myyntiin.kannattaa varmaan soitella ei sit tartte turhaan rampata katsomass joko olisivat tulleet.
- mk70
mk 70 kirjoitti:
hei. minäkin olen etsiskellyt taikakuutioita. tikkurilan hongkongiin piti viime viikolla tulla niitä.ei vielä näkynyt perjantaina ja tikkurilan honkkarissa sanoivat tulee viikolla 14-16 myyntiin.kannattaa varmaan soitella ei sit tartte turhaan rampata katsomass joko olisivat tulleet.
siis keravan honkkarissa 14-16 .
- Night-Devil
mk70 kirjoitti:
siis keravan honkkarissa 14-16 .
Kiitokset vinkistä täytyy soitella :) Vantaan hongkongiin olen siis soitellu ja kyselly niin sieltä sanoivat että siirty ainakin kk niiden tulo soitin siis viimeksi viime torstaina 20 päivä. Ja espoosta eivät osanneet sanoa muuta kun että tulee kevään aikana.
saa myös tilattua http://www.zymotec.fi/
On lähes samaa, jollei peräti ihan samaa, kuin tuo Coroplast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758