eikö mistään löydy

rehnwrhneqj

Eikö mistään löydy jätkää, joka olisi älykäs, mukava ja erilainen kuin muut.

Ärsyttää kun jokapaikassa tulee vastaan niitä kloonifruittareita, jotka haluaa pesää niin usein kun on mahdollista saada.

Eikö ole olemassakaan jätkää, joka vaikkapa tykkäisi lukea kirjallisuutta, olisi fiksu ja osaisi viihdyttää omalla tavallaan ja olisi persoonallinen oma itsensä.

20

1393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjallisuutta :D No onha ne kirjatki kivoi.

• Täytyy etsiä

:D Niitä täytyy vaan etsiä ja löytää....

Oma poikaystävä asuu 300 km päässä mutta siitä viis....

On persoonallinen, ei mikään kopio, pahempi lukutoukka kuin itse olin pari vuotta sitten, ja osaa ajatella muutakin kuin liiveihin uimista... Opettaa matematiikkaa serkulleen (toisinaan myös minulle)

Kyllä niitä löytyy... Pitää vaan osata etsii sieltä mistä ei oleta löytävänsä..

• Aalto.k

Minkä ikäluokan miestä haet?
      Itten en o todellakaan ainakaan mikään klooni. Enemmänkin kärsin yksinäisyydestä kun en o mikään bilehile heruttaja ja muutenkin oon vähän vanhanaikane muihin nuorii verrattuna. Kirjoja tykkään kyl lukee mut enemmän tullu pelattuu koneella viime aikoina.

• tapaisia naisia

enemmän :(...

• gmö

tääl on ainaki viel yks (;

• Jonttu1991

että ehkä nämä kriteerinne täyttävät jätkät eivät löydy niistä kännibailuista..? Ehkä ne on niitä hiljaisempia ihmisiä. Ehkä siellä nurkassa oleva tyyppi on just se, jota etit. Ei se, joka tarjoaa sulle juoman, ei se joka pyytää sua tanssimaan bileissä..

Järjen käyttö on sallittu!

• Aalto.k

Hyvin sanottu. Mutta tosin just taas sitten jos ei juo ollekaan ni ei oikeen tee miele mennä kyl bileisiinkä. Sit ei oikeen oo paikkaa mihin mennä. :(

• kanssasi...

mielestäni on typerää sanoa, että kaikki ne jätkät, jotka "uskaltavat" puhua tytöille on niitä pahiksia, monet rohkeat kaverit on oikeasti tosi hyviä tyyppejä... ei kaikki tietenkään mutta osa ja sama pätee niihin hiljasiinkin, moni niistä hiljasista pojista siellä nurkassa ei tiedä miten naisia tulee kohdella tai miten heidän kanssa tulee toimia... nurkkapojut on kyllä takuulla nöyrempiä naisia kohtaan sekä imarreltuja jos niitä pyydetään tanssimaan

• hemmo91

Kaikkihan me olemme tuollaisia omasta mielestämme mutta kuka sitten oikeesti on mitä sanoo olevansa?

• Zodium

Eikö mistään löydy tyttöä joka olisi syvällinen ja luotettava, jolle voisi kertoa kaikki huolensa?

Eikö mistään löydy tyttöä joka on sympaattinen ja spontaani, ja joka osaisi pitää hauskaa ilman mitään aineita?

Eikö mistään löydy tyttöä, joka olisi myös persoonallinen ja uskaltaisi olla oma itsensä esim. pukeutumistyyliltään tai musamaultaan?

... tyttöä, jota kiinnostaisivat aivan normaalit asiat, kuten elokuvien katsominen, matkusteleminen yms.

... tyttöä, joka veisi jalat alta, mutta tuksi, kun omat jalat eivät kantaisi.

Voi olla, että sellainen jätkä, joka on "erilainen kuin muut", on piilossa kiven alla, mutta yhtä lailla on vaikea löytää semmoista mukavaa tyttöä.

• jokumikävaan

Tästä löytyy, mutta ehkä en haluakaan olla kaikkien löydettävissä.

Joskus ehkä halusin, mutta sitten tajusin arvoni ja päätin olla piilossa kaiken maailman kuspäiltä.

Nyt sitten mätänen ja katkeroidun himassa.

• Zodium
        jokumikävaan kirjoitti:

Tästä löytyy, mutta ehkä en haluakaan olla kaikkien löydettävissä.

Joskus ehkä halusin, mutta sitten tajusin arvoni ja päätin olla piilossa kaiken maailman kuspäiltä.

Nyt sitten mätänen ja katkeroidun himassa.

Voih.. Mulla on myös vähän sama tilanne. Harvoin enää viitsin käydä missään.. tuntuu, että mihin tahansa sitten meneekin, törmää näihin "kaiken maailman kusipäihin".

Itse en myöskään välttämätä halua olla kaikkien löydettävissä, mutta en myöskään halua "tuputtaa" itseäni kenellekään väkisin.

"Mä ojennan käden, siihen saa tarttua jos haluaa, mutta ketään en pakota." :/

Tuntuu vaan, ettei oo oikein ketään kenelle kertoo tämmösist henkilökohtasista asioista kun ei ole sitä hyvää ystävää..

• ....................

Miksei useampi poika ajattele niinkuin sinä kirjoitit viestiisi?

Löytyisipä jostain joku syvällinen älykäs poika, joka haluaisi mennä kanssani yökävelylle ja katsella leffoja kotona ja jolle voisi kertoa huolet tms.

• Aalto.k
        .................... kirjoitti:

Miksei useampi poika ajattele niinkuin sinä kirjoitit viestiisi?

Löytyisipä jostain joku syvällinen älykäs poika, joka haluaisi mennä kanssani yökävelylle ja katsella leffoja kotona ja jolle voisi kertoa huolet tms.

Mä ainakin käyn yökävelyllä. Harmi vaan et siel ei koskaan tuu ketään tavattuu. Tai jos tulis ni ei se sit ois nii mukavan rauhallista...

• lonelyhunter

Monet hyvät kaverit sopii tohon kuvaukseen, on just sellasia fiksuja tyyppejä. Ittekkin pyrin olemaan hyvä tyyppi, en juo enkä polta. Kirjoja en yleensä ehdi lukea, mutta urheilusta tykkän senkin puolesta. Tästä elämäntavasta saa kyllä saa kuulla vähän väliä mutta sellaiset suunsoitot menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

• Aalto.k

Tota suun soitto joutuu aina kuuntelee ku ihmiset ei taho ymmärtää toisten vakaumuksia. Ittekin vähän niiku oon piiloutunu kiven alle kun ei taho olla semmost paikkaa mihi yksin menis. Ja tosiaan kun baaritkaan ei oikeen me raittiille.

• kloonifruittari

Kuvaukset osu nappiin. Täältä noita löytyy kymmeniä.. Juju tuleekin siinä, ettei niitä kehtaa julkisilla paikoilla näytellä. Osa on lihavia, osa tossuja ja osa vaan yksinkertasesti outoja.. Mua sen sijaan kelpaa näyttää ihan anopille asti. Oon komee, mut idiootti. Ei se oo ketään ennen haitannu, tai sit ne ei vaan sano mitää. Ei suoraan sanoen kiinnosta. :D Mul sentään on naisia, Se on tosi kun vesi, riippumatta kenenkään mielipiteistä. XD

• apologies

Aika hyvin osuit asian ytimeen! Ne fruittarit vaan löytää paremmin niitä "pissiksiä" tai mitä ikinä ovatkaan ja löytää kyllä jotain muutakin... Ei kaikki fruittarit ole idiootteja, mutta luultavasti niitä idiootteja löytyy kyllä enemmän nimenomaan sieltä fruittariosastolta. Naisten"kaadossa", sosiaalisuudessa ja rohkeudessa ne kyllä pesee tavikset ja muut ihan kymmenen nolla, pakko sanoa vaikka skeptisesti teiin/niihin suhtaudunkin.

• ..............................

Kyllä torjuisin fruittarin jos sellanen tulisi minua iskemään.

Tylsän näkösiä, usein idiootteja, esittää muuta kuin ovat, pettää tyttöystäviään.....

• luin

kirjan eile pane mua mut kato et letti ei mee huonosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe