Vittu mikä tömistelijä

Jopas jotain

Kyllä täytyy olla vähintään 150 kiloinen että saa askeleiden äänet kuulumaan YLÄKERRAN asuntoon mikäli kävelee normaalisti. Voi tietenkin olla että päässä on jotain vikaa ja pitää tahallaan kävellä sisällä kengät jalassa ja oikein tahallaan jystää kantapäitä lattiaan.

24

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa talossa

ja samassa rapussa... eli mun yläkertalainen (nainen) kävelee kuin norsu... tai oikeamminkin vosi sanoa hevonen.. on meinaan kopse sen verran mahtavaa... luulisi että koskee kantapäihin tollanen jyskiminen..

• Alkup.

Meillä ei kävellä kengät jalassa sisällä.

• tainnut oiken ymmärtää...
        Alkup. kirjoitti:

Meillä ei kävellä kengät jalassa sisällä.

itse kirjoitit, että teille kuuluu yläkertaan alakertalaisen kävely. Ja minä vastasin, että meidän yläkerrasta kuuluu kopoti kopoti... ääntä siis oikeen isolla KOPOTI, KOPOTI. joten eikös se tarkoita, että väliin jää yksikerros...??? kummalla meistä on luetun ymmärtämis ongelma???

• Alkup.
        tainnut oiken ymmärtää... kirjoitti:

itse kirjoitit, että teille kuuluu yläkertaan alakertalaisen kävely. Ja minä vastasin, että meidän yläkerrasta kuuluu kopoti kopoti... ääntä siis oikeen isolla KOPOTI, KOPOTI. joten eikös se tarkoita, että väliin jää yksikerros...??? kummalla meistä on luetun ymmärtämis ongelma???

Meidän talossa on kyllä vaan kaksi kerrosta.

• se mun hullu naapuri???

Joka ilman MITÄÄN syytä, lähettelee mulle lappusia ja uhkailee isännöitsijällä, mutta jolla EI ole sen vertaa munaa, että tulisi päin naamaa asiansa sanomaan ja joka kaiken huipuksi ei edes uskalla nimeään niihin lappuihin pistää......

• kansalainenX
        se mun hullu naapuri??? kirjoitti:

Joka ilman MITÄÄN syytä, lähettelee mulle lappusia ja uhkailee isännöitsijällä, mutta jolla EI ole sen vertaa munaa, että tulisi päin naamaa asiansa sanomaan ja joka kaiken huipuksi ei edes uskalla nimeään niihin lappuihin pistää......

En uhkaile, en jätä lappusia. Toimin.
        Jos olet alle 30, tulen keskustelemaan päin naamaa omalla nimelläni ja pärstvärkilläni. Jos sanavarastoosi kuuluu per...saa...vit...huo ym ala-arvoiset sanat, osaan taidon minäkin, ikää on kertynyt sen verran paljon ja kokemusta keskenkasvusista nartuista ja kuseksivista kolleista.

Jos olet yli, niin en vaivaudu soittelemaan ja laulelemaan muuten kuin isännöinnin puoleen. Olisi jo pitänyt kasvatuksen mennä kokeilujen kanssa jakoon. 45-50 ovat toivottomia tapauksia naapurikunnioituksen suhteen, että soittokierros isännöintiin vaan ja kirjallinen lappu perään, kyl se häätö jossain vaiheessa tulee.

• nainen...

hanki korvatulpat ku olet noin heikkohermonen!

• tosta tulikin
        se mun hullu naapuri??? kirjoitti:

mieleeni yks asukas joka valitteli mulle yhestä asiasta pyykkituvan palautevihkoon mut ei viitsinyt nimeään laittaan

• Miss Nainen
        nainen... kirjoitti:

hanki korvatulpat ku olet noin heikkohermonen!

en hanki korvatulppia. Sinä saat lopettaa tonnikeiju töminät ja media metelöinnin.
        Maaseudullakaan ei kuunella pitkään tulokkaiden metelöintiä. Siellä kunnioitetaan naapurin rauhaa.

• ei kunnioiteta
        Miss Nainen kirjoitti:

en hanki korvatulppia. Sinä saat lopettaa tonnikeiju töminät ja media metelöinnin.
        Maaseudullakaan ei kuunella pitkään tulokkaiden metelöintiä. Siellä kunnioitetaan naapurin rauhaa.

tulokkaiden metelöintiä" mutta itse kuuntelet korvat höröllään yläkerran tömistelijää... mieti vähän mitä kirjoitat sitä paitsi itse kolistelet alhaalla varmaan vaatekaappien ovia (ainakin s siltä kuulostaa) ja kerrankin laitoti musiikin niin kovalle et kuului tänne asti!!!

• mä oon kuulut
        Miss Nainen kirjoitti:

kui huonosti sulla menee miesten kans.. joten ei sun tarvii sitä muhun purkaa hhutos kuului aikoinaan tänne asti

• samantien lopettaa
        Miss Nainen kirjoitti:

sen juoruilun siellä alhaalla!!!

• sattuu olemaan
        Miss Nainen kirjoitti:

tummat lyhyet ruskeahkot hiukset. ja satut olemaan pidempi kuin minä j lihavempi ja jos sinulla on siellä kaveri jolla on vaaleat lyhyet hiukset ja suorat niin arvatenkin tää viesti oli mulle ja jos tää sattui olemaan vielä helsinki

• voi vide
        ei kunnioiteta kirjoitti:

tulokkaiden metelöintiä" mutta itse kuuntelet korvat höröllään yläkerran tömistelijää... mieti vähän mitä kirjoitat sitä paitsi itse kolistelet alhaalla varmaan vaatekaappien ovia (ainakin s siltä kuulostaa) ja kerrankin laitoti musiikin niin kovalle et kuului tänne asti!!!

ei tarvitse kuunnella korvat höröllään, itsepä ne äänet tuotatte semmoisilla desibeleillä että heikompikuuloisenkin on vaikeuksia olla kuulematta.
        Pistä tätö miettien mitä suustas suollat ja massakehollas tuotat.
        vaitiolovelvollisuushan ei kata näitä tapauksia.

• se luulet olevas
        voi vide kirjoitti:

ei tarvitse kuunnella korvat höröllään, itsepä ne äänet tuotatte semmoisilla desibeleillä että heikompikuuloisenkin on vaikeuksia olla kuulematta.

kaikessa oikeessa ja ainoa joka ei tee koskaan mitään väärin!

• ed
        voi vide kirjoitti:

Heikompikuuloisenkaan ole vaikeutta olla kuulematta

• en lopeta
        se luulet olevas kirjoitti:

kaikessa oikeessa ja ainoa joka ei tee koskaan mitään väärin!

kulkemista omassa kämpässäni, ja teeveetäkin kuuntelen ihn normaalilla voluumilla oikeestaan se on hiljasemmalla kui mitä sillon aluksi ku muutin tänne! joskus siitä saattaa kuulua bassonjykettä jolle en voi mitään et zori vaa, ja aina kun katson elokuvia kuuntelen niitäkin kuulokkeiden kanssa koska sillon ääni on parempi.. musiikki en kuuntele juuri lainkaan ja asunnossanikin kävelen sukat jalassa. kumma ku et oo valitellut jatkuvasta veden lutraamisesta..

• kai parasta
        ed kirjoitti:

Heikompikuuloisenkaan ole vaikeutta olla kuulematta

muuttaa maaseudulle ja hankkia oma kotitalo jossa ei näy naapureita kui viidenkilometrin säteellä

• mua nyt jollai
        voi vide kirjoitti:

oikeustuomioistuimella?? kuule minäkin aikoinaan hankin korvatulpat siksi kun täällä kuunneltiin jossai lähellä musiikkia niin et kuului tänne ja kyllä ne tehosi!!! kannattais sunkin kokeilla!!

• boinks

No, kunnon töminä syntyy kun astuu kovaa kantapäillä. Mun yläkertaan muutti aikoinaan sellainen himotömistäjä ja olin ihan satavarma, että hän oli yksi 190 cm pitkä himoläski äijä, jonka näin kerran viedessäni roskia. Lopulta kuitenkin selvisi että siellä asui pikkuhillerin kokoinen ja näädännäköinen alle 30v nainen. Jolla ilmeisesti vaan lähti jalkaterät suoraan perseestä. Ja kivointa oli kun hän oli vuorotyöläinen ja kaiken muun ohella ilmeisesti kuuhullu, joka sai suorastaan loikintasätkyjä. Huomautin pari kertaa kauniisti ja kun se ei tehonnut, tein selväksi mitä seuraavaksi sitten tapahtuu. Se tehosi ja mimmi ilmeisesti tarkisti lääkityksensä.

• :D:D:D

Repesin kun kirjoitukselle, huvittavaa :D

• hyväsoomi

varmaan kuuden ällän oppilas tääki :D

• sirkka 65v

niillä on tapana tömäyttää käpälällä

• sitä päässä

vikaa ku tänne tollasta skeidaa kirjottelet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe