Miten päästä

pois katkeruuden

tunteista? Erosta kulunut kohta kolme kk ja nyt jyllää katkeruuden tunteet. Ei tää on mun luonteeseen kuuluva elementti ollenkaan, ihmettelen itsekin???

6

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun et enää

jaksa vihata. Sinun vihakiintiösi tulee täyteen ja jäljelle jää vain rakkaus. Se rakkaus, joka joskus oli.

• sulle

en usko, että enää voin kokea sitä ihmistä kohtaan mitään rakkauden tunnettakaan, kun jälkeenpäin ajattelee.

• vaiheessa tulee levollinen
        sulle kirjoitti:

en usko, että enää voin kokea sitä ihmistä kohtaan mitään rakkauden tunnettakaan, kun jälkeenpäin ajattelee.

olo ja unohtaa kaiken pahan, mitä on kokenut. Kyllä uskon siihen. En ole vielä päässyt siihen, mutta toivottavasti pääsiäisenä tulisi hieman tällaista rauhoittumista.

• pystyy
        vaiheessa tulee levollinen kirjoitti:

olo ja unohtaa kaiken pahan, mitä on kokenut. Kyllä uskon siihen. En ole vielä päässyt siihen, mutta toivottavasti pääsiäisenä tulisi hieman tällaista rauhoittumista.

täysin unohtamaan kaikkea pahaa mitä on kohdalle tullut.Ei niin jaloa ihmistä ole olemassakaan.

• täällä mietin!

reilu 3 kk sitten riitaannuimme ja erosimme.Hän pakeni täydelliseen hiljaisuuteen eikä halunnut sopia asioita vaikka niin toivoin.Toivoin että kaksi aikuista ihmistä olisi riitansa voinut sopia ja sovussa erota ilman vihaa ja katkeruutta.Mutta ei.

Aluksi tunteeni vaihtelivat edes takaisin mutta nyt en enää tunne kuin vihaa ja halveksuntaa!Kaikenlaista yritin itselleni syöttää että olisin rakkaudessa voinut hänet jättää mutta omalla käytöksellään allekirjoitti ikävimmät epäilyni.En usko että hän koskaan muistoissani rakkaaksi voi tulla!

Niin vain rakkain ihminen voi muuttua ikävimmäksi muistoksi.

• täälläkin

Vuoden vaihteessa ero. Katkeruus ja viha vain jäi.
      Ei mitään yhteyksiä pitkään aikaan. Mahdollisuus ystävyyteenkin meni minun osaltani. Vituttaa
      vieläkin :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe