Nukkuvatko kaikki kello on vasta kahdeksan missä kaikki luuraavat
Haloo
10
1233
Vastaukset
- blues - pelicans
matsista.... lahti voitti valitettavasti
- naapurin tyttö
No niin tuntuvat olevan Huittislaiset kiireisiä? Vai eikö täällä ole mitään mielenkiintoisia jutunaiheita? Niin se taitaa olla...
- Ridder
Heräsin minäkin. Ihan tahallani vetelin yli 12..
Hieman vaikeata tällaisessa vanhassa talossa keskellä kylää kovin varhain nukkumaan alkaakaan. Mutta en siitä metelistä nyt alkaisi taas marisemaan, mutta jokunen sana taksien ylinopeuksista yöaikaan voisi olla paikallaan. Aloitetaan kuitenkin sieltä - onko mielipiteitä ? - naapurin tyttö
Ridder kirjoitti:
Heräsin minäkin. Ihan tahallani vetelin yli 12..
Hieman vaikeata tällaisessa vanhassa talossa keskellä kylää kovin varhain nukkumaan alkaakaan. Mutta en siitä metelistä nyt alkaisi taas marisemaan, mutta jokunen sana taksien ylinopeuksista yöaikaan voisi olla paikallaan. Aloitetaan kuitenkin sieltä - onko mielipiteitä ?Illalla myöhään en ole tainnut koskaan ajella taksilla, päiväsaikaan vaan, joten en osaa sanoa, miten ne öisin riehaantuu?
Huittislaisita takseista voin sanoa kokemuksesta sen, että ne on tosi mukavia, ammattitaitoisia ja kohteliaita.
Asun itsekin aika keskustassa ja eniten mua harmittaa, varsinkin kesäöisin, semmoset autoilijat jotka soittaa musiikkia niin että lähitalojen seinät tärisee!
Silloin ois kiva jos joku heittelisi nauloja maantielle.... no ei vaiskaa, en haluaisi että joku joutuu vaaraan, mutta toivoisin, että niitten musiikkilaitteet menee epäkuntoon... vähintään. - Ridder
naapurin tyttö kirjoitti:
Illalla myöhään en ole tainnut koskaan ajella taksilla, päiväsaikaan vaan, joten en osaa sanoa, miten ne öisin riehaantuu?
Huittislaisita takseista voin sanoa kokemuksesta sen, että ne on tosi mukavia, ammattitaitoisia ja kohteliaita.
Asun itsekin aika keskustassa ja eniten mua harmittaa, varsinkin kesäöisin, semmoset autoilijat jotka soittaa musiikkia niin että lähitalojen seinät tärisee!
Silloin ois kiva jos joku heittelisi nauloja maantielle.... no ei vaiskaa, en haluaisi että joku joutuu vaaraan, mutta toivoisin, että niitten musiikkilaitteet menee epäkuntoon... vähintään.tässä yks uneton yö suoritin lampaiden laskemisen sijaan kattellen ikkunasta liikennettä, niin huomasin, että ainakin takseilla oli mahdoton kiire. Tuntuu tuo 40 rajoitus yleensäkin olevan vain tehty rikottavaksi. En yhtään ihmettele jos yöllä tuollaiset 70 km/h olisi vakio. Näkyyhän silloin tällöin sinivalkoistakin autoa seassa, mutta silloin on jo myöhäistä.. tieto kiirii yllättävän nopeasti tolpalta toiselle. Pakarilta torille.
On taksikuskit ihan kohteliaita, ainakin tytöille.. niin minäkin aina olen. - naapurin tyttö
Ridder kirjoitti:
tässä yks uneton yö suoritin lampaiden laskemisen sijaan kattellen ikkunasta liikennettä, niin huomasin, että ainakin takseilla oli mahdoton kiire. Tuntuu tuo 40 rajoitus yleensäkin olevan vain tehty rikottavaksi. En yhtään ihmettele jos yöllä tuollaiset 70 km/h olisi vakio. Näkyyhän silloin tällöin sinivalkoistakin autoa seassa, mutta silloin on jo myöhäistä.. tieto kiirii yllättävän nopeasti tolpalta toiselle. Pakarilta torille.
On taksikuskit ihan kohteliaita, ainakin tytöille.. niin minäkin aina olen.Voi olla hyvinkin kun liikenne hiljenee, niin vauhti kovenee?
Kiva muuten kuulla, että olet meille tytöille aina kohtelias. Minuun ainakin tekee suuren vaikutuksen kohteliaat herrasmiehet! - rirrarikin sulta vonkaa
naapurin tyttö kirjoitti:
Voi olla hyvinkin kun liikenne hiljenee, niin vauhti kovenee?
Kiva muuten kuulla, että olet meille tytöille aina kohtelias. Minuun ainakin tekee suuren vaikutuksen kohteliaat herrasmiehet!ja siks esittää herrasmiestä vaikka onkin pelkka harmiton auervaara.
- Ridder
rirrarikin sulta vonkaa kirjoitti:
ja siks esittää herrasmiestä vaikka onkin pelkka harmiton auervaara.
ottaa kantaa tuollaisiin huomautuksiin, enkä taidakaan. Huitsismia taas.
- Ridder
rirrarikin sulta vonkaa kirjoitti:
ja siks esittää herrasmiestä vaikka onkin pelkka harmiton auervaara.
kun tuollaisia loukkaavia yksilöitä on. No, eihän se minun syyni ole. Tämä vie maun pois näistä keskusteluista. Siirryn Tampereen sivuille. Siellä ainakin on vilkkaampaa.
- naapurin tyttö
Ridder kirjoitti:
kun tuollaisia loukkaavia yksilöitä on. No, eihän se minun syyni ole. Tämä vie maun pois näistä keskusteluista. Siirryn Tampereen sivuille. Siellä ainakin on vilkkaampaa.
Minäkin olen pahoillani.
Olen aivan samaa mieltä, tällaiset keskenkasvuiset huomautukset ovat niin kertakaikkiaan lannistavia, että olen itsekin aina välillä pois näiltä sivuilta juuri niiden tähden.
Täällä on onneksi paljon kivoja ja normaaleja ihmisiä joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä, joten älä sinäkään ihan kokonaan täältä pois lähde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908