Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Narsistista Mobla!

Ei riitä reemerin

nimmari enää lehden kanteen vaan pitää olla jo valokuvakin.

13

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaaja666

      Olen ollut Mobilisti-lehden tilaaja 80-luvun alusta - viimeksi kuin maksoin tilausmaksua, emmin jo hetken aikaa - maksoin silti, se taisi kuitenkin minun osaltani jäädä sitten viimeiseksi - en nimittäin pidä lainkaan tämän nykyisen nuoren toimittajakunnan jutuista - viimeisin Bresnev-numero oli sitten jo viimeinen niitti -

      Mutta onneksi itse KLB on vielä voimissaan ja jaksaa toimittaa Mobilisti Senioria ! - siinäpä vasta kunnon lehti meikäläiselle - aivan kuin se "vanha" Mobilisti oli joskus 80-luvulla ! - tulee luettua kannesta kanteen. Näiden nuorten "besserwissereiden" juttuja ei enää viitsi....

    • huumoria.

      Oli tarkoitetu "vitsiksi", mutta meni pahasti yli.
      Todella mautonta huumoria. Aivan kuin nauraisimme niille 30 miljoonalle neuvostoajan kommunismin uhrille ja heidän omaisilleen.
      En ole lehden tilaaja, mutta silti hävettää, että suomalaisessa autolehdessä on tuollainen kansikuva.

      • Lataaja

        Olet huumorintajuton.. Ei se kuva naurettavaksi tosin ollut tarkoitettu, oliko Leonid-setä tuhoisa? Sekoitat Staliniin. Kuvat pannassa vai? Osoittaa vaan, että Moblan ei tarvitse kumarrella ketään, on omassa sarjassaan. Ton vois pistää vaikka kehyksiin ja seinään..


      • vierekkäin Leo
        Lataaja kirjoitti:

        Olet huumorintajuton.. Ei se kuva naurettavaksi tosin ollut tarkoitettu, oliko Leonid-setä tuhoisa? Sekoitat Staliniin. Kuvat pannassa vai? Osoittaa vaan, että Moblan ei tarvitse kumarrella ketään, on omassa sarjassaan. Ton vois pistää vaikka kehyksiin ja seinään..

        ja Klassikot lehti, arvaapas kumman kaappaan mukaani. Tai joku joka ostaa heräteostoksena autolehden. Tietääkö kannesta kumpi on autolehti?


      • Lataaja
        vierekkäin Leo kirjoitti:

        ja Klassikot lehti, arvaapas kumman kaappaan mukaani. Tai joku joka ostaa heräteostoksena autolehden. Tietääkö kannesta kumpi on autolehti?

        Ostaisit tietenkin molemmat lehdet, koska Klassikossa on se sininen Lada ja Moblassa Leonid-setä.. heh!

        Ei kai Moblaa osta juuri kukaan heräteostoksena, vaan menee varta vasten ostamaan. Suurin osa sen bisneksestä tulee vuositilauksista, ei irtonumeromyynnistä. Joten uskolliset tilaajat saavat sen millä kannella tahansa varustettuna. Ehkä seuraavassa on JFK tai Nixon..


      • reemerin

        kuva :)


      • lehti?
        Lataaja kirjoitti:

        Olet huumorintajuton.. Ei se kuva naurettavaksi tosin ollut tarkoitettu, oliko Leonid-setä tuhoisa? Sekoitat Staliniin. Kuvat pannassa vai? Osoittaa vaan, että Moblan ei tarvitse kumarrella ketään, on omassa sarjassaan. Ton vois pistää vaikka kehyksiin ja seinään..

        "Olet huumorintajuton."

        Tuolla nyt mitään tekemistä huumorin kanssa. Typerää öykkäröintiä ja lukijoiden aliarvioimista.
        Onko mobilistilla varaa laskea huumoria lukijoistaan?
        En ole lehden tilaaja, tuskin tilaankaan, että saavat pitää pellenään muita.


      • rulaa edelleen
        lehti? kirjoitti:

        "Olet huumorintajuton."

        Tuolla nyt mitään tekemistä huumorin kanssa. Typerää öykkäröintiä ja lukijoiden aliarvioimista.
        Onko mobilistilla varaa laskea huumoria lukijoistaan?
        En ole lehden tilaaja, tuskin tilaankaan, että saavat pitää pellenään muita.

        koska harrastan lähinnä vanhoja autoja.


      • lehti ei
        reemerin kirjoitti:

        kuva :)

        ukot tulee vanhaksi, onneksi itse olen vasta 40v. ja olen toistaiseksi erittäin tyytyväinen moblaan. niin olenhan lukenut sitä vasta parikytä vuotta, ja siinä sivussa v8magsia, jonka kyllä hylkäsin jo 10vuotta sitten.(lue, kasvoin ehkä aikuiseksi). nyt odotan kauhulla sitä hetkeä, kun suvaitsen kaiken tai kiellän kaiken, mitä itse en suosi. onneksi on seniori mopla, ehkä löydän vielä lohtua sieltä, joskus, toivottavasti siihen on vielä aikaa.
        ps. joskus autot oli rautaa, nahkaa, ja kestäviä. nyt ne perkeleet haisee sähkölle ja puhuu. ei ole hyvä se.


      • huumoria

        Saahan sitä jokainen olla halutessaan vaikka tästä asiasta tiukkapipoinen, sillä olemmehan me vapaassa eurostoliitossa. Itselleni ei tullut tollaisia negatiivisia fiboja setä Leonidista. Pikemminkin kaihomielisiä muistoja viimosista "hyvistä" ajoista neukkulassa. Tällöin turisti uskalti nevski prospektilla tallustella vailla huolen häivää vaikka promilleja oli yli sallitun. Sattuupa myös meitsin harraste Lada olevan Leonidin aikaan tehty!!!

        Itse olen huomannut, että moblaa pitää pystyssä KLB:n jorinat jotka ovat aivan verrattomia molemmissa lehdissä. En uskalla kuvitella edes aikaa kun KLB kyllästyy toimittajan hommaan.


      • tavallaan.....
        huumoria kirjoitti:

        Saahan sitä jokainen olla halutessaan vaikka tästä asiasta tiukkapipoinen, sillä olemmehan me vapaassa eurostoliitossa. Itselleni ei tullut tollaisia negatiivisia fiboja setä Leonidista. Pikemminkin kaihomielisiä muistoja viimosista "hyvistä" ajoista neukkulassa. Tällöin turisti uskalti nevski prospektilla tallustella vailla huolen häivää vaikka promilleja oli yli sallitun. Sattuupa myös meitsin harraste Lada olevan Leonidin aikaan tehty!!!

        Itse olen huomannut, että moblaa pitää pystyssä KLB:n jorinat jotka ovat aivan verrattomia molemmissa lehdissä. En uskalla kuvitella edes aikaa kun KLB kyllästyy toimittajan hommaan.

        Mielummin KLB:n jutut kun nykyisen päätoimittajan jutut. Ja jos se KLB ei otsikossa haittaa niin AE Hesarin etusivullakaan tuskin haittaisi. Mutta ehkä Erkko pysyttelee vielä asiallisuuden raameissa.


      • KGB998
        tavallaan..... kirjoitti:

        Mielummin KLB:n jutut kun nykyisen päätoimittajan jutut. Ja jos se KLB ei otsikossa haittaa niin AE Hesarin etusivullakaan tuskin haittaisi. Mutta ehkä Erkko pysyttelee vielä asiallisuuden raameissa.

        samaa mieltä, nykyinen päätoimittaja on oikea besserwisseri - jos joku uskaltaa vähääkään arvostella lehden nykyistä linjaa niin heti on lehdessä näsäviisasta juttua.... tuolla tyylillä ei pääse pitkälle. KLB on onneksi aivan toista maata...


      • Pattipää
        KGB998 kirjoitti:

        samaa mieltä, nykyinen päätoimittaja on oikea besserwisseri - jos joku uskaltaa vähääkään arvostella lehden nykyistä linjaa niin heti on lehdessä näsäviisasta juttua.... tuolla tyylillä ei pääse pitkälle. KLB on onneksi aivan toista maata...

        Ehkä JE:lle parempi oman mielipiteensä ilmaisu kainostelematta kuin lällynä oleminen.. kyllä semmonen tassuttelukin ottaisi nuppiin. Jos yrittää olla vain mieliksi kaikille, niin se on unettavaa. Haukotus..

        JE osaa tehdä perusteellisia artikkeleita automalleista, jossa on taustatietoa viitseliäästi käytetty.

        KLB:n pauhaavat paatos itäystävistä yms ryöstäjistä ja sen osuus nykylehdessä on juuri sopiva.. ts. pikku-uutiset kaikkineen ja jotkut muut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe