Onko ketään muuta, jota hävettää lähes jatkuvasti? Vähän väliä tulee mieleen joku vanha asia, vuosia sitten tapahtunut ja hävetys on edelleen valtava...miks ei osaa unohtaa vanhoja asioita..onko päässä kenties jotain pahasti vialla. Tämäkin päivä mennyt hävetessä!!
Hävettää...
1
548
Vastaukset
- on nimetty
ihan kansallissairaudeksi Suomessa, joten et todellakaan ole ainut. Huumori auttaa aina, täytyy osata nauraa itselleen, tai jos ei naurata, niin sitten ainakin hyväksyä, että tekee virheitä. Tuskin kukaan muukaan noita vanhoja asioita jaksaa muistella, joten turha sinunkaan on, eikö?
Häpeääkin on monenlaista. Pieni häpeäntunne syystä on täysin tervettä. Jos taas tuntee häpeää lähes koko ajan, on ehkä syytä etsiä keskustelukumppani, jolle purkaa sisintään.
Kannattaa myös kokeilla itsetutkiskelua. Opettele tuntemaan itsesi, ja yritä löytää syy sille, miksi tunnet noita tunteita. Onko ehkä menneisyydessäsi jokin syy, miksi tunnet häpeää? Oletko joutunut kokemaan nöyryytystä? Hyväksyttiinkö lapsuudenkodissasi epäonnistumisia? Naurettiinko sinulle?
Muista, että kun itse hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, muidenkin on helpompi suhtautua sinuun ja virheisiisi positiivisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013