mikähän ihme neuvoksi!? yritin ladata uutta meseä, mutta se osottautuikin virheeksi... herjasi koko ajan että ohjelmassa on virhe jne jne... no eiku poistin sitten kaikki mesetiedostot koneeltani, tiedostoissa ei näy mitään, haussa ei näy mitään, eikä ohjelmien poistossa näy mitään. KUITENKIN, kun yritän ladata uudelleen messengeriä alusta alkaen se ilmoittaa että minulla on jo messenger ladattuna, SIIS MITÄ IHMETTÄ!?!?!?! mitä voin tehdä??
MIKÄ NEUVOKSI!?
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääää
2
237
Vastaukset
Paljon olt "siivonnut", oletko siivonnut rekisterin ja wind. temp kansion?,kokeile vielä poistaa palomuurista vanha mese? onhan järjestelmän palautustoiminto päällä, sillä voit palauttaa "koneen" aikaisemmin toimineeseen ajankohtaan, jälkeenpäin asennetut ohjelmat vain pitää asentaa uudelleen!
- voivittustna
Mul on ihan täsmälleen sama ongelma, se löytää vaan sen 7.5 ja mulla menee HERMO!!! ootko löytäny vastausta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865