Tarjouksia otettais vastaan kun pitäis saada mazda leimalle. Pohjassa hitsattavaa mutta itellä ei paikkaa korjata. Homma ei olisi kauhean kiireellinen kunhan sais sen huhtikuun puoliväliin mennessä valmiiks. Voin ite auttaa purkuhommissa ja hionnassa. massaus myös onnistuu omilta osin. Korjaamohinnoilla en lähde tekee. Osaavalle kaverille maksan suoraan käteen.
Löytyiskö autonkorjaajaa
4
1002
Vastaukset
- tähän
- vaihda katsastettuun :)
se että jos saat jonkun tekemään mazdasi tekohengityksen, älä edes ehdota ammattimiehelle että voit olla apuna. Maksaa varmasti tuplasti. Mikään ei ole raskaampaa kuin kaikkitietävä niskaanhengittävä niskapoka.
- ehdotin..
Paras vaihtoehto tietenkin olis mullekkin ettei tarvis muuta kun maksaa. Ja vaihto katsastettuunkin on mielessä. Katotaan nyt jos tulis hyvä korjaus/vaihtotarjous. Kyseessä on siis mazda 323F 1,6i -91. Kilometrejä on 215000 ja väri punainen. Kohtalaisen siisti sisältä ja päältä.
- Mazdisti.
ehdotin.. kirjoitti:
Paras vaihtoehto tietenkin olis mullekkin ettei tarvis muuta kun maksaa. Ja vaihto katsastettuunkin on mielessä. Katotaan nyt jos tulis hyvä korjaus/vaihtotarjous. Kyseessä on siis mazda 323F 1,6i -91. Kilometrejä on 215000 ja väri punainen. Kohtalaisen siisti sisältä ja päältä.
Mä oon vetässy kerran tollasella katolleen mettään myrskyläntiellä, hurja peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770