voi ei

n->m...

Toivottavasti en antanu sitä kuvaa että haen jotain piristystä arkeen tms :/ ei kai täs enää voi paljoo muuta sanoo...

19

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne kuvat

ole annettu ja kakut taputeltu.

• n->m...

Ei auta näin jälkeenpäin miettii kuinka se toinen on voinu ymmärtää tilanteen täysin väärin näkemänsä perusteella ! voi ei... :)

• ei ed.
        n->m... kirjoitti:

Ei auta näin jälkeenpäin miettii kuinka se toinen on voinu ymmärtää tilanteen täysin väärin näkemänsä perusteella ! voi ei... :)

uskokaan, että olet sellainen kuin niistä kuvista voisi ajatella... tunnen vain sen, että olet oikeasti ihan erilainen:)

• n->m..
        ei ed. kirjoitti:

uskokaan, että olet sellainen kuin niistä kuvista voisi ajatella... tunnen vain sen, että olet oikeasti ihan erilainen:)

ja kiitti nätistä sanoista :)

• nyt ed.
        n->m.. kirjoitti:

ja kiitti nätistä sanoista :)

välillä luomaan positiivisuutta palstalle, kun täällä on välillä niin ikävää tekstiä.... ihan oikeasti olen kyllä nähnyt yhden naisen kuvat ja niistä näkee ehkä päällepäin aika kovan ulkokuoren, mutta minäpä olen nähnyt pintaa syvemmälle ja sieltä löytyy lämmin ja hyväsydäminen ihminen:)

• n->m..
        nyt ed. kirjoitti:

välillä luomaan positiivisuutta palstalle, kun täällä on välillä niin ikävää tekstiä.... ihan oikeasti olen kyllä nähnyt yhden naisen kuvat ja niistä näkee ehkä päällepäin aika kovan ulkokuoren, mutta minäpä olen nähnyt pintaa syvemmälle ja sieltä löytyy lämmin ja hyväsydäminen ihminen:)

En tarkoittanut valokuvia vaan sitä kuvaa minkä ihminen saa ihan livenä nähdessään toisen..väärin ymmärryksiä :)

• ed.
        n->m.. kirjoitti:

En tarkoittanut valokuvia vaan sitä kuvaa minkä ihminen saa ihan livenä nähdessään toisen..väärin ymmärryksiä :)

mutta kuitenkin... olen nähnyt hänet livenä, sekä kuvissa. Et varmaankaan ollut sitten sinä. Ja nimenomaan silloin, kun näin hänet oikeasti, niin näin sen oikean version:)

• n->m..
        ed. kirjoitti:

mutta kuitenkin... olen nähnyt hänet livenä, sekä kuvissa. Et varmaankaan ollut sitten sinä. Ja nimenomaan silloin, kun näin hänet oikeasti, niin näin sen oikean version:)

Kylhän musta kuvia löytyy, se mies jota tarkoitan ei osaisi niitä "etsiä" kun ei tiedä edes nimeä :) :) Kaunis ajatus kun piristät positiivisilla viesteillä tuntemattomia täällä!

• ed.
        n->m.. kirjoitti:

Kylhän musta kuvia löytyy, se mies jota tarkoitan ei osaisi niitä "etsiä" kun ei tiedä edes nimeä :) :) Kaunis ajatus kun piristät positiivisilla viesteillä tuntemattomia täällä!

tiedä vaikka löytäisikin. En minäkään sen naisen nimeä tiennyt ennenkuin löysin ne kuvat.

• n->m..
        ed. kirjoitti:

tiedä vaikka löytäisikin. En minäkään sen naisen nimeä tiennyt ennenkuin löysin ne kuvat.

Toivotan sulle onnea ja rohkeutta sen ihmisen kanssa jota haet,kun tiedät niinkin paljon, ehkä sun on aika ottaa yhteyttä häneen, sanoa ne asiat jotka sulla on mielessä. Et sä täältä löydä mitään tai saa aikaan sitä muutosta sun ja sen väliseen suhteeseen:) Kirjoitin muuten vaan. Ihmisiä me vaan ollaan. Muista ottaa kiinni niistä hetkistä joista on mahdollista saada aikaan jotain! Mitä sitten jos et saa vastakaikua? silloin meet eteenpäin,oot saanu vastaukset ja on aika jatkaa matkaa..elämä on elettäväksi ja rohkeutta saa lisää olemalla rohkea!

• ed.
        n->m.. kirjoitti:

Toivotan sulle onnea ja rohkeutta sen ihmisen kanssa jota haet,kun tiedät niinkin paljon, ehkä sun on aika ottaa yhteyttä häneen, sanoa ne asiat jotka sulla on mielessä. Et sä täältä löydä mitään tai saa aikaan sitä muutosta sun ja sen väliseen suhteeseen:) Kirjoitin muuten vaan. Ihmisiä me vaan ollaan. Muista ottaa kiinni niistä hetkistä joista on mahdollista saada aikaan jotain! Mitä sitten jos et saa vastakaikua? silloin meet eteenpäin,oot saanu vastaukset ja on aika jatkaa matkaa..elämä on elettäväksi ja rohkeutta saa lisää olemalla rohkea!

yhteyttä, jos olisi mahdollisuus. Hän on kyllä ilmeisesti yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, mutta odottelen edelleen, että milloin ne viestit tulee minun puhelimeen asti. Jos hän soittaisi, niin sitten varmaan onnistuisi:)

• n->m...
        ed. kirjoitti:

yhteyttä, jos olisi mahdollisuus. Hän on kyllä ilmeisesti yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, mutta odottelen edelleen, että milloin ne viestit tulee minun puhelimeen asti. Jos hän soittaisi, niin sitten varmaan onnistuisi:)

Kunhan muistat ettet loputtomiin odota,jossain vaiheessa elämää on jatkettava eteenpäin ja antaa uusille asioille mahdollisuus! Jos kerran tiedät nimen niin voithan etsiä numeroa puh.luettelosta,lähettää nimen/kaupungin find palveluun,facebookista jne..
        Hyvää keväänjatkoa :)

• ed.
        n->m... kirjoitti:

Kunhan muistat ettet loputtomiin odota,jossain vaiheessa elämää on jatkettava eteenpäin ja antaa uusille asioille mahdollisuus! Jos kerran tiedät nimen niin voithan etsiä numeroa puh.luettelosta,lähettää nimen/kaupungin find palveluun,facebookista jne..
        Hyvää keväänjatkoa :)

sullekin hyvää kevään jatkoa. Myöhemmin keväällä asiat tulee viimeistään selviämään, sen jo tiedän;)

• m>n

Kyllä minä siinä mietin, mitähän nyt tapahtuu? Ja muistin yhden kerran siinä samassa "tilassa", silloin sinä olit pettynyt ilme kasvoillasi... Pystyinköhän minä yhtä heikosti peittämään sen tunteen. Ei ole minun kirjoituksia täällä sitten, jos näitä mietit. Tässä eikä muualla.

• joku toinen,,

niin, olin todella pettynyt ilme kasvoillani siinä samassa "tilassa", kuten sanoit. Huomasin kyllä, ettei sinullakaan kai helppoa ollut - taisit olla yhtä pettynyt?
        Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta, kun tuotin sinulle pettymyksen, vai?
        Olen siitä kyllä erittäin pahoillani - koska olen rakastanut..sinua..

• n->m..
        joku toinen,, kirjoitti:

niin, olin todella pettynyt ilme kasvoillani siinä samassa "tilassa", kuten sanoit. Huomasin kyllä, ettei sinullakaan kai helppoa ollut - taisit olla yhtä pettynyt?
        Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta, kun tuotin sinulle pettymyksen, vai?
        Olen siitä kyllä erittäin pahoillani - koska olen rakastanut..sinua..

Ettei teitä jää vaivaamaan :)...Ne "tilanteet" mitä tapahtui,mistä kirjotin on tapahtunu erään miehen työpaikalla. En aina ollu yksin liikenteessä ja vasta nyt ymmärsin miltä mun toiminta on näyttäny sen silmissä. :/

• ed.
        n->m.. kirjoitti:

Ettei teitä jää vaivaamaan :)...Ne "tilanteet" mitä tapahtui,mistä kirjotin on tapahtunu erään miehen työpaikalla. En aina ollu yksin liikenteessä ja vasta nyt ymmärsin miltä mun toiminta on näyttäny sen silmissä. :/

Ymmärsin siis oikein! Jotenkin näin tätä asiaa olen lähestynytkin.

• sama juttu
        ed. kirjoitti:

Ymmärsin siis oikein! Jotenkin näin tätä asiaa olen lähestynytkin.

mullakin, lienekö hän nyt minusta täällä kertoo :DD

• tuota,,
        sama juttu kirjoitti:

mullakin, lienekö hän nyt minusta täällä kertoo :DD

naispuolista, joka yrittää kertoa samaa kuin minäkin.. Näyttää olevan samankaltainen tilanne, kuin itselläniki siis..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe