Seuraa bi-naiselle?

millamagia09

Etsin uudenmaan alueelta bi-naista ystäväksi ja myös intiimimpään suhteeseen ilman sitoumuksia. Olen jonkin verran kokenut, sinulla voi olla myös kokemuksia tai haaveilet niistä vielä.
Olen naisellinen, toivottavasti myös sinäkin :)
Tehdään yhdessä uusia kokemuksia ;)
Laita viestiä [email protected]

12

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just a daydream?

Minulla hakusessa yli 30v naisellinen, pyöreä ja pehmeä nainen. Ystäväksi ja jos kemiat kohtaavat, niin toki hellempiinkin hetkiin. En tosin ole 09-aluuelta. Olen miehen kanssa elävä 30 perheellinen bi-nainen.

• päin olet?

Minäkin olen miehen kanssa asuva bi-nainen. Ja kaipaisin seuraa ilman siitomuksia...

• olla uskoton?
        päin olet? kirjoitti:

Minäkin olen miehen kanssa asuva bi-nainen. Ja kaipaisin seuraa ilman siitomuksia...

Pettää miestäsi vai oletko se nainen, joka etsi yhteistä naista se miehelleen että itselleen? HUI!!

• pimpu_

oletkohan juuri etsimäni..?
        hakusessa olisi itseä vanhempi ja luotettava nainen.. olen 20w pyöreä nainen(xl).. joka olisi vailla molemminpuolista naisenkosketusta salaa. olen avoliitossa. laita sähköpostia niin tutustutaan lisää [email protected] olen 06 alueelta. :) ps. toivon että sinustakin saisi kiinni pidän muodokkaista naisista.. :)

• h ja a

pariskunta olis kiinnostunut tutustumaan suhun

• joka etsii naista sekä itse...

että miehelleen, kun itse ei oikein riitä, joten miten riittäisit vielä naiselle?

• Nimetön

Minkä ikäistä ystävää/kumppania kaipailet? Entä kaikki kriteerit? Olisi ainakin kiva jutella. En ole vielä astunut kaapistani bi-osastolla ,mutta oloisi kiva saada tietää kokemuksistasi... toivotan ainakin onnea etsintään! :)

• pysyä kaapissa.

Pysy siellä vaan ja muuraa ovi kiinni.

• meedio

Olen jo kypsemmän iän saavuttanut transseksuaalinen bi intro seksuaali. pidän erikoissuuntautuneista naisista, etenkin persoonnallista. voisimme tutustua toisiimme mahdollisimman läheisin tunnelmin. näkemisiin rakkkaudella MEEDIO,

• hande 2

kuis vanha oot

• millamagia09

Etsin siis pelkästään naista, joten pareille ei kiitos :)
      Voit olla alle tai yli 30. Iällä ei niin väliä kunhan muuten on yhdessä hauskaa. Sytyn kauniista ja huumorintajuisista naisista. Flirtti on aina paikallaan ;)
      Itse olen normaalivartaloinen, urheilullinen. Voit olla samanlainen, mutta xl-koko ei ole enää minun juttu. Sori!
      Laita ihmeessä viestiä vaikka et olekaan 09-alueelta. Eihän sitä koskaan tiedä missä päin liikkuu..
      Laittakaa vistiä suoraan s-postiin niin kerron lisää :)

• kalavesi

harmi ku oot siellä asti:( oulusta ei löydy ketään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe