Etsin uudenmaan alueelta bi-naista ystäväksi ja myös intiimimpään suhteeseen ilman sitoumuksia. Olen jonkin verran kokenut, sinulla voi olla myös kokemuksia tai haaveilet niistä vielä.
Olen naisellinen, toivottavasti myös sinäkin :)
Tehdään yhdessä uusia kokemuksia ;)
Laita viestiä [email protected]
Seuraa bi-naiselle?
12
2093
Vastaukset
- Just a daydream?
Minulla hakusessa yli 30v naisellinen, pyöreä ja pehmeä nainen. Ystäväksi ja jos kemiat kohtaavat, niin toki hellempiinkin hetkiin. En tosin ole 09-aluuelta. Olen miehen kanssa elävä 30 perheellinen bi-nainen.
- päin olet?
Minäkin olen miehen kanssa asuva bi-nainen. Ja kaipaisin seuraa ilman siitomuksia...
- olla uskoton?
päin olet? kirjoitti:
Minäkin olen miehen kanssa asuva bi-nainen. Ja kaipaisin seuraa ilman siitomuksia...
Pettää miestäsi vai oletko se nainen, joka etsi yhteistä naista se miehelleen että itselleen? HUI!!
- pimpu_
oletkohan juuri etsimäni..?
hakusessa olisi itseä vanhempi ja luotettava nainen.. olen 20w pyöreä nainen(xl).. joka olisi vailla molemminpuolista naisenkosketusta salaa. olen avoliitossa. laita sähköpostia niin tutustutaan lisää [email protected] olen 06 alueelta. :) ps. toivon että sinustakin saisi kiinni pidän muodokkaista naisista.. :)
- h ja a
pariskunta olis kiinnostunut tutustumaan suhun
- joka etsii naista sekä itse...
että miehelleen, kun itse ei oikein riitä, joten miten riittäisit vielä naiselle?
- Nimetön
Minkä ikäistä ystävää/kumppania kaipailet? Entä kaikki kriteerit? Olisi ainakin kiva jutella. En ole vielä astunut kaapistani bi-osastolla ,mutta oloisi kiva saada tietää kokemuksistasi... toivotan ainakin onnea etsintään! :)
- pysyä kaapissa.
Pysy siellä vaan ja muuraa ovi kiinni.
- meedio
Olen jo kypsemmän iän saavuttanut transseksuaalinen bi intro seksuaali. pidän erikoissuuntautuneista naisista, etenkin persoonnallista. voisimme tutustua toisiimme mahdollisimman läheisin tunnelmin. näkemisiin rakkkaudella MEEDIO,
- hande 2
kuis vanha oot
- millamagia09
Etsin siis pelkästään naista, joten pareille ei kiitos :)
Voit olla alle tai yli 30. Iällä ei niin väliä kunhan muuten on yhdessä hauskaa. Sytyn kauniista ja huumorintajuisista naisista. Flirtti on aina paikallaan ;)
Itse olen normaalivartaloinen, urheilullinen. Voit olla samanlainen, mutta xl-koko ei ole enää minun juttu. Sori!
Laita ihmeessä viestiä vaikka et olekaan 09-alueelta. Eihän sitä koskaan tiedä missä päin liikkuu..
Laittakaa vistiä suoraan s-postiin niin kerron lisää :) - kalavesi
harmi ku oot siellä asti:( oulusta ei löydy ketään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760