on Ylivieskassa!
No, sanoppa pienempi, jos osaat!
Ykalaiset on mainostanu, että kaikki pohjois-suomalaiset suuntaa Ylivieskaan, kun siellä on avattu Citymarket!
Pääsin tänään viimein käymään, onpa todella mitätön koppero! Ei satavarmasti ole puoltakaan siitä, mitä Raahen Citymarket on! Kumma kylä tuo Ylivieska, Sotkakin on vain alle puolet siitä, mitä Raahen Sotka on!
Ykan Citymarket on Suomen pienin, vai keksitkö muka jostain vielä pienemmän?
Suomen pienin
23
3556
Vastaukset
- eräs ylivieskalainen
Eipä mulla, eikä monella muullakaan ylivieskalaisella ole ollut tarve ylpeillä Citymarketilla. Toisekseen mulle on ihan ja yks hailee, minkä kokoinen tuo Citymarket on :).
Joillakin on sitten kateuden aiheet XD- kadehtii
Suomen pienintä kauppaa?
- Mies.................
kadehtii kirjoitti:
Suomen pienintä kauppaa?
Mua ei kiinnosta kauppojen neliöt. Jos jossain on isompi, mitä sitä kadehtimaan. Mulle kaupat on vain kauppoja, ei sen enempää.
- minkä kokoinen se on
LOL XD. minkä ikäinen oikein olet?
Ei voi muuta ku nauraa tuolle sun kirjoitukselle XD.
Veikkaisin, että sullei hirveesti ole ikää. Aivan ku pikku skidit hiekkalaatikolla tappelee siitä, kumman isillä on hienompi auto XD.
Kasva aikuiseksi!!- Citymarket Ylivieskassa,
se on faktaa!
- Teikkä siellä...
Citymarket Ylivieskassa, kirjoitti:
se on faktaa!
Huapaveellä vielä pienenpi kun sitä ei oo ollenkaan.Eikä tuu.
- pääasia liene
että esim. Citymarket yleensä on paikkakunnalla eikä se montako neliötä siinä on?
Höh, kateellinen pilikunviilaaja! :) - Olkoon,sitten vaikka kuinka...
Ei täällä,kuitenkaan ole meri toisella puolen myyntialuetta,eikä oma kehu haise.
- tuossa on,
ettei meri ole lähellä?
Jos ei Ylivieskassa oma kehu haise, niin kaatopaikka ainakin! - Autolaaksossa vaihdokit kii...
tuossa on, kirjoitti:
ettei meri ole lähellä?
Jos ei Ylivieskassa oma kehu haise, niin kaatopaikka ainakin!Rautaruukin alueelta ei kannata ostaa yhtäkään käytettyä autoa,ne ruostuu pian kokonaan.
- alueelta ei
Autolaaksossa vaihdokit kii... kirjoitti:
Rautaruukin alueelta ei kannata ostaa yhtäkään käytettyä autoa,ne ruostuu pian kokonaan.
kannata ostaa yhtäkään käytettyä autoa! Kaatopaikan metaaniyhdisteet tuhoavat auton maalipinnan ja sieltä hyökkäävät rottalaumat jyrsivät auton sisustuksen!
- Mies.................
Mitä sitten, vaikka oliski pienin. Itse en katso kauppojen neliöitä, vaan sitä, saanko sieltä tarvitsemiani elintarvikkeita. Citymarket on mielestäni hyvin suhteutettu Ylivieskan kokoon. Miksi tänne pitäisi rakentaa valtavaa kolossia, siinähän nyt ei ole mitään järkeä!! Kärkkäinen on sitten ihan toinen asia. Sehän ei ole elintarvikekauppa.
- Jorgos_orgos
Aivan niin. Outoja ovat nuo kateelliset pikku nulikat kun pitää provoa täällä heittää. Noin siinä käy kun ei ole sitä pientäkään sittaria maisemissa.
- monta kertaa
Jorgos_orgos kirjoitti:
Aivan niin. Outoja ovat nuo kateelliset pikku nulikat kun pitää provoa täällä heittää. Noin siinä käy kun ei ole sitä pientäkään sittaria maisemissa.
suurempi maisemissa!
- uuuuuuuuuuuuu?
monta kertaa kirjoitti:
suurempi maisemissa!
So what?
- sunnuntainashoppailija
Ylivieskalaiset on vielä onnellisessa asemassa, sillä Hyvinkäällä on Suomen pienin Citymarket ja taitaa olla pienin prismakin.
- ylivieskalainen.........
Eipä tuo paljoa mua liikuta, minkä kokoisia ruokakauppoja on missäkin.
- olet ääliö
Hyvinkääkin on Ylivieskaan verrattuna ISO kaupunki ja Hyvinkään talousalueella (keski Uudellamaalla) asukasluku on moninkertainen Ylivieskan ympäristöön verrattuna. Siitä ei päästä mihinkään, että Ylivieska on surkea ja kuppainen käpykylä keskellä ei mitään.
- on sentään
olet ääliö kirjoitti:
Hyvinkääkin on Ylivieskaan verrattuna ISO kaupunki ja Hyvinkään talousalueella (keski Uudellamaalla) asukasluku on moninkertainen Ylivieskan ympäristöön verrattuna. Siitä ei päästä mihinkään, että Ylivieska on surkea ja kuppainen käpykylä keskellä ei mitään.
keskellä ei mitään mutta haapavesi on kaukana sieltäkin... sitäpaitti ylivieska on suomen 70. suurin paikkakunta ja nykyisellä väestönkasvulla ylivieskan asukasluku ylittää miljoonan jo vuonna 9042. samaa ei voi sanoa haapaveestä.
- vierasisa
sullapa on maailman pienin mulq ;D
- himankalainen
Mitä väliä sillä on minkä kokoinen Citymarket? Kärkkäiselle sitä kuitenkin ostokset tehdään. Eihän siinä olisi mitään järkeä rakentaa kovin isoa citymarketia kilpailemaan kärkkäisen kanssa, silloin jäisi jompikumpi tyhjäksi.
Aika turhista asioista pitää nykyään olla kateellinen. Ylivieskassa on palvelut hyvin suhteutettuja.
- ella59
ei kaikesta kannata aina valittaa. Jokaisessa myös paikkakunnassa puolensa.Raahessakin mm. Suomen toiseksi epärehellisimmät ihmiset. Yritysten kokojen valittajathan voivat ITSE laittaa vaikka kuinka suuren liikkeen pystyyn, vai!!? Ei taidakaan olla niin helppoa?
- Anonyymi
Lieksassa on varmasti Suomen pienin Cittari. Lähes kaikki K-supermarketit suurempia. Myös tuotevalikoimaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453