Tässä yksi oinasnainen!Kerronpa millainen olen ja mikä toisinaan ottaa AIVOON!!!!
Olen,kiihkeä,tunteellinen toisinaan surunmurtama ja taas iloinen,myötätuntoinen siis empaattinenkin!!!!
Mutta jos ,jotkut käyttää niinku hyväkseen ja huomaan sen! Jo on PIRU irti ja potut maksetaan,pottuina" huomaa"! Mussa niin paljon "Noidanvoimaa",että pystyn manaamaan jonkun alimpaan helvettiin! Siis ei paljo kannata,leikkiä tälläisten," noitanaisten tunteilla"!
TÄRISYTTÄVÄ OINASNAINEN!!!!!
9
3120
Vastaukset
- mies joka tietää
pieru...kaikenlaisia hulluja tänne kirjottaa.
hehhhhhhhahhhhhhhahhhhhahehhhhh,,,,,mene latamoon!!!- lataamosta tullut
Ja ,mitähän tämä "mies" tietää?
Sullakin halvat huvit,kun noin hekottaa! Eiks´ookin kivaa? Vai mitä!
- Ruikkunen
On todella upaa, että tunnet omat energiasi ja voimasi hurjana oinasnaisena. Ole ylpeä siitä.
Voit ottaa koko energiasi vielä vahvemmin ja kokonaisvaltaisemmin käyttöösi, kunhan saat peruskoulun pian suoritettua. Siihen asti malta mielesi ja jos joskus pääset vielä amikseen niin oksat pois. Maksat siellä kunnolla potut pottuina, suurkeittiölinjalla opiskellessasi.- hokkus! pokkus!
Jep,jep ja sitähän piisaa! Mut en viitsi alkaa noita koulujakaan uudelleen käymään,vaikka kertaus kuinka olisi opintojen ÄITI! Silti voisin käydä kaikenlaisia kursseja mm. taikuus käytännössä! Sit MITEN MAKSAT POTUILLA!
- paperijoutsen
Aivan mahtavan luova ja piikikäs huumorintaju!!
Oinaat voivat vaan ihailla tuollaista piikittelyn taitoa! Minä ainakin.
T; Oinas - Frau vidder
paperijoutsen kirjoitti:
Aivan mahtavan luova ja piikikäs huumorintaju!!
Oinaat voivat vaan ihailla tuollaista piikittelyn taitoa! Minä ainakin.
T; OinasLueskelin,tässä näitä vanhoja myös omia kirjoituksiani! Kyllä oinaat toisensa tunnistaa! Kiitos noista mahtavista kommenteista! Olen OINAS nainen ja sarvista tulta ja savua löytyy!! Eikö elämä olisi tylsää ilman tälläisiä ?!
- kaikkia oinas naisia
tuo tulisuus.tunnen yhden oinas naisen joka on ollut neitsyt ukon kanssa yli 20v.joka pettaa oinas raukkaa joten ei ole helppoa kun on alistettu.oinas on tulinen mutta neitsyt sammuttaa sen.haukkuu ja marisee joten apua nainen tarvitsisi
- hEXE-MALLIA -49
EI NIIN KOSKEKAAN! vAAN JOKAINEN MEISTÄ KERTOO OMASTAAN.Mie en tykkää omasta mielestä ,semmosesta jos ei kerrota totuutta tänään!Yhtä paljon se "satutttaa "NYT" kuin jos myöhemmin!!Tajuutteko??????
- asiat noin
olen rapu ja rakastuin neitsyt ukkoon joka oli avoliitossa oinas naisen kansssa.petti ja kertoi kuinka oinas oti aivoon,lopulta sain mehen ja asutaan nyt yhdess.oinas nainen oli tietenki murtunut mutta en ole koskaan kokenut noidan voimiaa k.o.m naiselta joten en usko sinuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569