TÄRISYTTÄVÄ OINASNAINEN!!!!!

Tälläinen olen!

Tässä yksi oinasnainen!Kerronpa millainen olen ja mikä toisinaan ottaa AIVOON!!!!
Olen,kiihkeä,tunteellinen toisinaan surunmurtama ja taas iloinen,myötätuntoinen siis empaattinenkin!!!!
Mutta jos ,jotkut käyttää niinku hyväkseen ja huomaan sen! Jo on PIRU irti ja potut maksetaan,pottuina" huomaa"! Mussa niin paljon "Noidanvoimaa",että pystyn manaamaan jonkun alimpaan helvettiin! Siis ei paljo kannata,leikkiä tälläisten," noitanaisten tunteilla"!

9

3103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies joka tietää

      pieru...kaikenlaisia hulluja tänne kirjottaa.
      hehhhhhhhahhhhhhhahhhhhahehhhhh,,,,,mene latamoon!!!

      • lataamosta tullut

        Ja ,mitähän tämä "mies" tietää?
        Sullakin halvat huvit,kun noin hekottaa! Eiks´ookin kivaa? Vai mitä!


    • Ruikkunen

      On todella upaa, että tunnet omat energiasi ja voimasi hurjana oinasnaisena. Ole ylpeä siitä.

      Voit ottaa koko energiasi vielä vahvemmin ja kokonaisvaltaisemmin käyttöösi, kunhan saat peruskoulun pian suoritettua. Siihen asti malta mielesi ja jos joskus pääset vielä amikseen niin oksat pois. Maksat siellä kunnolla potut pottuina, suurkeittiölinjalla opiskellessasi.

      • hokkus! pokkus!

        Jep,jep ja sitähän piisaa! Mut en viitsi alkaa noita koulujakaan uudelleen käymään,vaikka kertaus kuinka olisi opintojen ÄITI! Silti voisin käydä kaikenlaisia kursseja mm. taikuus käytännössä! Sit MITEN MAKSAT POTUILLA!


      • paperijoutsen

        Aivan mahtavan luova ja piikikäs huumorintaju!!

        Oinaat voivat vaan ihailla tuollaista piikittelyn taitoa! Minä ainakin.

        T; Oinas


      • Frau vidder
        paperijoutsen kirjoitti:

        Aivan mahtavan luova ja piikikäs huumorintaju!!

        Oinaat voivat vaan ihailla tuollaista piikittelyn taitoa! Minä ainakin.

        T; Oinas

        Lueskelin,tässä näitä vanhoja myös omia kirjoituksiani! Kyllä oinaat toisensa tunnistaa! Kiitos noista mahtavista kommenteista! Olen OINAS nainen ja sarvista tulta ja savua löytyy!! Eikö elämä olisi tylsää ilman tälläisiä ?!


    • kaikkia oinas naisia

      tuo tulisuus.tunnen yhden oinas naisen joka on ollut neitsyt ukon kanssa yli 20v.joka pettaa oinas raukkaa joten ei ole helppoa kun on alistettu.oinas on tulinen mutta neitsyt sammuttaa sen.haukkuu ja marisee joten apua nainen tarvitsisi

      • hEXE-MALLIA -49

        EI NIIN KOSKEKAAN! vAAN JOKAINEN MEISTÄ KERTOO OMASTAAN.Mie en tykkää omasta mielestä ,semmosesta jos ei kerrota totuutta tänään!Yhtä paljon se "satutttaa "NYT" kuin jos myöhemmin!!Tajuutteko??????


    • asiat noin

      olen rapu ja rakastuin neitsyt ukkoon joka oli avoliitossa oinas naisen kansssa.petti ja kertoi kuinka oinas oti aivoon,lopulta sain mehen ja asutaan nyt yhdess.oinas nainen oli tietenki murtunut mutta en ole koskaan kokenut noidan voimiaa k.o.m naiselta joten en usko sinuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe