Opiskelen Helsingissä Erityispedagogiikkaa pääaineena, ja sivuaineeksi mietin hallintotieteitä, aineopintoihin asti. Enemmän olen lukenut aikanani kasvatustieteitä, joten hallintotiede on itselleni aivan uusi alue. Osaako joku sanoa tai kuvailla tätä yhdistelmää, tai muuten hallintotieteen kokonaisuutta? toedän, kysymys on ihmisestä riippuva, mutta jos jonkin verran osaat auttaa, niin kiitos.
Erityispeda pääaine
hallintotiedettä?
1
432
Vastaukset
- itselläni
vastasin tähän koska oma ongelmani on samantyylinen.. olen nimittäin lukenut kasvatustiedettä kandiksi asti ja tarkoitus olisi nyt hakea varhaiskasvatuksen maisteriopintoihin ja haluaisin hallintotieteen sivuineeksi. olen myös miettinyt yhdistelmää, mutta kun nuo meidän masteriopinnot sisältävät hallintoa ja johtajuutta varhaiskasv. alueella niin kai tälläisen yhdistelmän voisi ottaakin.. olisi kyllä kiva kuulla mitä muut näistä sanovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822