Olen siirtymässä saman työnantajan palveluksessa paikkaan, jonne vaaditaan suppea turvallisuusselvitys. Minulla on n. 10 vanhaa merkintää ulosotossa, kaikki tosin maksettu ja aikaakin vierähtänyt jo pari vuotta. Tyssääkö siirto tähän vai onko mahdollisuuksia? Kyseessä olisi vain muutaman kuukauden pesti.
ulosottomerkinnät ja turvallisuusselvitys?
4
1688
Vastaukset
- merkintää?
...
En ottais sua edes haastatteluun... - Työnantaja..
Onko työnantaja jo pyytänyt lupaa suppeaan turvallisuusselvitykseen? Yleensä siinä yhteydessä allekirjoitat myös paperin, jossa on lupa pyytää luottotietoja. Näin on toimittu ainakin omalla kohdallani. Tosin uudessa luottotietolaissa taitaa olla niin, että työnantajalla on oikeus pyytää niitä luottotietoja ilman työntekijän allekirjoitustakin.
Et kerro, mitä nuo työtehtävät ovat, mutta jos kerran vaaditaan tuo turvallisuusselvitys, niin kyllä vaarana on se, että merkinnät luottotiedoissa tehokkaasti estää sinua saamasta kyseistä hommaa. - khjhjkkjjhg
Mulla on luottotiedoissa 4 merkintää, vuokrarästi ja vanha pankkitakaus, viimeisin merkintä poistuu keväällä 2011. Minulle tehtiin viime kesänä turvallisuuselvitys eikä tullut mitään kyselyitä ym.
Jos et nyt ihan pankkiin ole töihin menossa niin en usko noiden vaikuttavan mitenkään, itselläni on sen verran arkaluontoinen homma joten luulis että jos jotenkin vaikuttaa noi merkinnät niin olisi jo tullut stoppi.- hbkj
Näkyykö merkinät koko loppuiän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708