mitä mahtoi tapahtua porin bar kinossa tänä yönä kun siinä pihassa oli ensin 6 poliisiautoa ja yksi ambulanssi.
Olin itse tällä hetkellä sisällä, ja juonut koko illan mietoja virvoitusjuomia joissa sattui olemaan alkoholia (juomien nauttiminen ei luultavasti vaikuttanut havainnointiin koska muutkin asiakkaat havaitsivat kokemukseni).
Illan päätteeksi lähdin ulko ovea päin ja huomasin olevan jonoa ulos päin, yleensä näin ei ole. Kun saavutin ovea huomasin että Jokainen asiakas kuvattiin. Onko tällä tapauksella yhteyksiä porin lyseon tapahtumiin.
mitä tapahtuu
36
7089
Vastaukset
- Female
Olin kinossa eilen mut ainakaan neljän aikaan ei enää kuvattu ku jätkiä, vaikka aluks ne tais ottaa kuvan kaikista baarista poistujista.. ja tämmöstä huhua kuulin et joku tyttö ois siellä raiskattu -> tiedä onko sillä perää..
- oon kuullut
että yhdellä oli ollut puukko ja oli vetänyt eräältä naiselta reisivaltimon auki. joku kosto juttu. oli ex-tyttöystävä.
- ehanaa porrrilaiset
oon kuullut kirjoitti:
että yhdellä oli ollut puukko ja oli vetänyt eräältä naiselta reisivaltimon auki. joku kosto juttu. oli ex-tyttöystävä.
On menny tosi kummaksi nykytouhu.Kun itte olin nuori, vedettiin nyrkillä turpaan niin että kolina kävi.Nykykakaroilla on jokin ase mukana ja mora viuhuu.
Helvetin paskahousut ei uskalla ilman moraa liikkua edes nakkikiskalle.Sitten vielä pieksätte tyttöjä ja nekin saa puukosta, ei jumalauta... - oli kuulemma
ehanaa porrrilaiset kirjoitti:
On menny tosi kummaksi nykytouhu.Kun itte olin nuori, vedettiin nyrkillä turpaan niin että kolina kävi.Nykykakaroilla on jokin ase mukana ja mora viuhuu.
Helvetin paskahousut ei uskalla ilman moraa liikkua edes nakkikiskalle.Sitten vielä pieksätte tyttöjä ja nekin saa puukosta, ei jumalauta...venakko
- nyt se
ehanaa porrrilaiset kirjoitti:
Helvetin paskahousut ei uskalla ilman moraa liikkua edes nakkikiskalle.Sitten vielä pieksätte tyttöjä ja nekin saa puukosta, ei jumalauta...turpa kiinni, kun et selvästikkään asioista mitään tiedä!!
- pidä lättys kiinni
nyt se kirjoitti:
turpa kiinni, kun et selvästikkään asioista mitään tiedä!!
Oles hiljaa kakara ja mee pyyhkii nokkas räästä.
- ainakin
kuulin että pelkästään naisista otettiin kuvat. tai näin kävi ainakin ystävieni kohdalla.
- Tomni
Ihme ettei lehdistö ole ottanut mitään kantaa tähän.. :S
- kimpaole
Kaikilla eri stoorit. Jokanen kai siellä kuvattiin.. Mut mitä vittua tapahtu?
- lisbeth
Siellä oli likkojen vessassa ollu alasti joku muija, joka oltiin huumattu ja raiskattu. Rikostutkinta-auto tuli paikalle myöhemmin, lieneekö tyttö kuollut?
- Salainen agentti 112
Ei hemmetti vieköön. Eikö näitä huumepellejä saada kuriin. Niitä liikku tulevaisuudessa Porin katukuvassa sellainen määrä että pitää varmaan taskussa olla jotain sumutetta jos päälle tulee, tai sitten pitää käyttää tätä niin sanouttua itsepuolustusta mitä olen harrastanut nuorempana yli 15-vuotta. No ei nyt aivan näin, mutta touhu on kyllä kovaa. Eikö miehet saa naista muuten kun tyrmäystipoilla tai huumeilla.
Jottain määtää tässä on. - ohi kulkija
tyttö ei ole kuollut koska näin ku hänet talutettiin ambulanssiin
- se oli ensinnäkin
MIESTEN vessasta löydetty alastomana.. eikä ole raiskattu tai huumattu tätä tyttöä
- Stana.....
Mikä paari. Metallin paljastimet ovelle? Ja pientä seurantaa et ketä päästetään sisään. Tosin en aio koskaan siitä ovesta itse kävellä.
- lehtiin juttua
ennen kuin joskus myöhemmin. Sillon Jkylässä kun se tyttö kuoli maitoon niin sekin tuli mediaan vasta päivien päästä...
Eihän sitä uskalla nykyään olla missää. Kaikki on ihan sekaisin. Ihmiset siis. - Tomnia
lehtiin juttua kirjoitti:
ennen kuin joskus myöhemmin. Sillon Jkylässä kun se tyttö kuoli maitoon niin sekin tuli mediaan vasta päivien päästä...
Eihän sitä uskalla nykyään olla missää. Kaikki on ihan sekaisin. Ihmiset siis.Siis kuoli maitoon ?
Mikäs tällänen juttu on ? - fung
Tomnia kirjoitti:
Siis kuoli maitoon ?
Mikäs tällänen juttu on ?tyttö oli maitoallerginen. Oli maistanut juomaa jossa oli ollut maitoa
- porrillainen
Eikö sitä teinihelevettiä saa millään kiinni tai ainakin päteviä pokeja riittävästi hommiin. Varmuudella tiedän naapurin 15-v tytön käyvän paikassa säännöllisesti luokkakavereidensa kanssa...
Onhan siellä ihan mukava näin miesnäkökulmasta katsoen vierailla, kun teinipimut topeissaan ja mineissään keinuttavat kivasti, ehdottelevat mukavia ja hinkkaavat sopivista paikoista,
mut se että siellä tapellaan, raiskataan, viillellään valtimoita ja kurkkuja auki jne. ei todellakaan oo sellasta et paikka sais olla auki.
Miksei poliisi puutu asiaan???!!!- jookokkop
Tainnut paikka olla jo lähes kymmenen vuotta auki ja porukkaa käy, niin välillä voi jotain sattuakin. Eilisestä tiedän sen verran, että ei todellakaan mitään vakavaa tapahtunut, epäily vain ja poliisilla ei näyttänyt olevan parempaakaan tekemistä.
- juujuunäinpä
taidat itse käydä kinossa, kun noin hyvin näytät tietävän "tapahtumista". itse käyn lähes joka viikonloppu ja ikinä ole mitään ihmeellistä tapahtunut. tappeluita on, mutta silloin ovatkin asialliset ja hommansa osaavat(toisin kuin sinä väität) tulleet paikalle ja poistaneet häiriköt. alaikäisiä käy todella vähän, ja jos sinulla on noin varma tieto 15 vuotiaista kinoilijoista, niin tunne ihmeessä velvollisuutesi ja kerro vaikkapa heidän vanhemmilleen tai tule paikan päälle "käräyttämään". tollaset "teinihelvetti" ja muut nimitykset on niin vääriä ja naurettavia. kinolla taitaa mennä näinä päivinä porin yökerhoista parhaiten.. aina on tupa täysi ja meno mahtava. joten pidähän sinä tietämätön nolife suusi kiinni.
- porrilaiselle...
"Onhan siellä ihan mukava näin miesnäkökulmasta katsoen vierailla, kun teinipimut topeissaan ja mineissään keinuttavat kivasti, ehdottelevat mukavia ja hinkkaavat sopivista paikoista,"
Oletko pederasti vai? - porrillainen
porrilaiselle... kirjoitti:
"Onhan siellä ihan mukava näin miesnäkökulmasta katsoen vierailla, kun teinipimut topeissaan ja mineissään keinuttavat kivasti, ehdottelevat mukavia ja hinkkaavat sopivista paikoista,"
Oletko pederasti vai?Juu oon 22-v, joten kai mää sit oon "pederasti", mut ehkä en kuitenkaan pedofiili, kuten jotkut kolmekymppiset, jotka lääppii reippaasti alle 18 vuotiaita samassa paikassa...
- jyrinä
porrillainen kirjoitti:
Juu oon 22-v, joten kai mää sit oon "pederasti", mut ehkä en kuitenkaan pedofiili, kuten jotkut kolmekymppiset, jotka lääppii reippaasti alle 18 vuotiaita samassa paikassa...
hehe. tainnut mennä vähän määritteetkin väärin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pederastia
lueppa ensin vähän miksi toista haukut. - porrillainen oo
porrillainen kirjoitti:
Juu oon 22-v, joten kai mää sit oon "pederasti", mut ehkä en kuitenkaan pedofiili, kuten jotkut kolmekymppiset, jotka lääppii reippaasti alle 18 vuotiaita samassa paikassa...
Jos ne on yli 16 :). Kelasin sun viestistä et olet joku 45 äijä :D.
- ollimolli!!
siis voi helvetti, hahahah!!! "varmuudella tiedän naapurin 15-v tytön käyvän paikassa säännöllisesti" no sittenpähän tiedät varmasti velvollisuutesi? Kipin Kapin sinne naapurin oven taakse kertomaan tytön vanhemmille, niin eiköhän lopu ramppaamiset alaikäisenä kinossa. "MIKSEI POLIISIT PUUTU ASIAAN?" ensinäkin, naapurityttösi voi käydä jonkun muun papereilla baarissa? Ei ne poketkaan mitään selvännäkijöitä ole, jos jokaiselta aletaan papereita kysymään, niin siinähän menisi koko helvetin ilta jonossa seisoskella.
"Onhan siellä ihan mukava näin miesnäkökulmasta katsoen vierailla, kun teinipimut topeissaan ja mineissään keinuttavat kivasti, ehdottelevat mukavia ja hinkkaavat sopivista paikoista,
mut se että siellä tapellaan, raiskataan, viillellään valtimoita ja kurkkuja auki jne." taidat kyllä olla itse joku helvetin pervo? en ainakaan usko, että sun kaltaistas tulee kyllä yhtään ketään "teinipimu" kireissä vetimissä heruttelemaan hahaha.
v*ttu sä oot kyl vajaa!! joo kinossa tapellaan (missä baareissa ei tapeltais?), mut sanoppa koska kinossa ollaan RAISKATTU yhtään ketään? Ja jos siellä nyt yks puukotus sattui joskus olemaan, niin tarkoittaako se, että siellä "viillellään valtimoita ja kurkkuja auki jne" huoh. hanki ny elämä. - väsyny.....
porrillainen kirjoitti:
aijaa, et nyt siel kinossa käy sit 30 vuotiaitakin? hahaha, just kerkesit kirjoittamast, et se on niiin kauhee teinihelvetti, ku sun 15vuotias naapuriskin siellä käy. mee kattoo niitä anttilan alusvaatemainoksia..
- STT PORI
No niin!
Korjataampa nyt heti alkuun pari asiaa.
1. ketään ei puukotettu
2. ketään ei raiskattu
Lukitusta vessasta löytyi tajuton vähäpukeinen tyttö siinä kaikki!
Olisikohan vetänyt liikaa essoja tms.
Ja tässä linkki Satikseen:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194615634483/artikkeli/rikosepaily bar kinon asiakkaat kuvattiin.html
Ihme paisuttelua asian suhteen...
Taitaa Kinolla mennä vaan liian hyvin vuodesta toiseen?
T:Vakkari vuodesta 2002- ---
Ei sulta kyllä 100% tietoa tullu... tyttö oli ihan tajuissaan ja alastomana.
- tyrmätään ja sillee
--- kirjoitti:
tyttö oli löytynyt tajuttomana vessasta alasti.. elintoiminnot aika heikot ja muutenkin huonossa hapessa. poliisit kutsuttiin paikalle koska epäiltiin raiskausta (joka tosin on ihan mahdollinen), mutta tyttö ei muista mitään mistään.. (tyrmäystippoja?) Ihan hyvä että saatiin niistä kaikista venäläisistä, mustaihoisista ja muista vastaavista joita kinossa on vähän liikaakin nykyään. paikan meininki alkaa muistuttaa DU:n ja teinihelvetin sekoitusta... säälittävää!
- säälittävää
tyrmätään ja sillee kirjoitti:
tyttö oli löytynyt tajuttomana vessasta alasti.. elintoiminnot aika heikot ja muutenkin huonossa hapessa. poliisit kutsuttiin paikalle koska epäiltiin raiskausta (joka tosin on ihan mahdollinen), mutta tyttö ei muista mitään mistään.. (tyrmäystippoja?) Ihan hyvä että saatiin niistä kaikista venäläisistä, mustaihoisista ja muista vastaavista joita kinossa on vähän liikaakin nykyään. paikan meininki alkaa muistuttaa DU:n ja teinihelvetin sekoitusta... säälittävää!
säälittävää on tämä kirjoittelu. Eikös poliisi tuossa SK:n jutussa kerro, että rikosepäilyä ei ole. Venäläiset raiskasi ja puukotti ja murhasi, just joo. Paikalla tavattu myös mustaihoinen eli syytä on epäillä, että jotain laitonta on tapahtunut.
- mie76
säälittävää kirjoitti:
säälittävää on tämä kirjoittelu. Eikös poliisi tuossa SK:n jutussa kerro, että rikosepäilyä ei ole. Venäläiset raiskasi ja puukotti ja murhasi, just joo. Paikalla tavattu myös mustaihoinen eli syytä on epäillä, että jotain laitonta on tapahtunut.
Tää oli paras vastaus ikinä! Hyvä!
- tyttttti
Olin eilen bilettämässä Kinossa kaveriporukassa ja ulko-ovella yllätyimme poliisin vastaanottoa!!
Paikalla oli varmaankin toistakymmentä komearaamista isoa poliisisetää. :)
Vaikka olimme kännissä ja kaverini siinä avautuikin, olivat kuitenkin asiallisia meitä kohtaan. Yksi jannu ilmeisesti soitti suutaan liikaa ja lähti maijaan aika rivakoin ottein... :)
Multa eivät ainakaan ottaneet henkilötietoja tai puhelinnumeroa, vaikka tossa artikkelissa niin sanotaankin. :(
Olisin kyllä antanut mielelläni!! ;) - hallelujaaaaa
tyttttti kirjoitti:
Olin eilen bilettämässä Kinossa kaveriporukassa ja ulko-ovella yllätyimme poliisin vastaanottoa!!
Paikalla oli varmaankin toistakymmentä komearaamista isoa poliisisetää. :)
Vaikka olimme kännissä ja kaverini siinä avautuikin, olivat kuitenkin asiallisia meitä kohtaan. Yksi jannu ilmeisesti soitti suutaan liikaa ja lähti maijaan aika rivakoin ottein... :)
Multa eivät ainakaan ottaneet henkilötietoja tai puhelinnumeroa, vaikka tossa artikkelissa niin sanotaankin. :(
Olisin kyllä antanut mielelläni!! ;)olisit varmasti antanut mielelläsi yhteystietosi, vaan epäilempä, että näillä karjuilla on jo kotonaan omat naiset ja lapset, niitä tuskin kiinnostaa mitkään parikymppiset pikkutikkarit :)
- ilkkakkk
--- kirjoitti:
tyttö oli tajuttomana!!!
- ..-..
tappakoon kuona-aines toisensa, sen parempi meille kunnon nuorille
- bileet, hei, bileet
Siellä oli vain bileet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298