Typerämpää ja itserakkaampaa merkkiä ei ole,

kuin Vaa´at.

Vaaát ovat järkyttävän narsistisia,ja läheisriippuvaisia,onnettomia puolikkaita persoonia,jotka eivät kykene koskaan olemaan tasapainoisia,eivätkä saavuta mitään,vaan kuluttavat elämänsä typerään haahuiluun edestakas.

43

5000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun oma

      Ego sen kun kasvaaaaaaa tuolla provoilulla..;)

    • sannuli

      AIVAN! JA VARSINKAAN EI OO ÄIDEISTÄÄN "NAPANUORAA" KATKAISSEET,,! ON KOKEMUSTA OMASTA MIEHESTÄ.ÄIDISTÄ JA APPI VANHEMMISTA. JA VARSINKIN OMASTA MIEHESTÄNI. EI IKINÄ IRTAUDU ÄIDISTÄÄN........ VANHEMMAT EKANA JA SISKONSA JA SIT MINÄ JA LAPSET..............

      • Paskaa?

        vai itestäs?


      • sinäkin
        Paskaa? kirjoitti:

        vai itestäs?

        jo päästä irti noista anaali-ilmaisuistasi.


    • sannuli

      MINÄKIN LUULIN EKA IHANA TAPAUS,MUT EIPÄ TODELLAKAAN OLE. ÄITIN "LÄLLYKKÄ". KUNPA PÄÄSIS EROON......

      • varmaan

        tunne vaakaa vapaata, ja riippumatonta joka vaaka oikeasti on!


      • naulan
        varmaan kirjoitti:

        tunne vaakaa vapaata, ja riippumatonta joka vaaka oikeasti on!

        kantaan.
        Tehdyt sitoumuksetkaan eivät vaakaa hetkauta "vapaudenkaipuun" iskiessä.
        Pääsääntöisesti vapaus ja riippumattomuus tarkoittaa vaa´alle tarvetta aloittaa mahdollisimman helposti tasaisin väliajoin uusi ihmissuhde.


      • Mies M
        naulan kirjoitti:

        kantaan.
        Tehdyt sitoumuksetkaan eivät vaakaa hetkauta "vapaudenkaipuun" iskiessä.
        Pääsääntöisesti vapaus ja riippumattomuus tarkoittaa vaa´alle tarvetta aloittaa mahdollisimman helposti tasaisin väliajoin uusi ihmissuhde.

        Ette edes puhu samasta asiasta. Toiset puhuu miehistä ja ne ovat lällyköitä, mutta sitten "puolustus" puhuu naisista. Se on eri juttu jos vaan idiooottivaaka sen ymmärtää. Vaaka on tyhmä ja sen näkee näistä keskusteluista.


      • Lällykkä
        Mies M kirjoitti:

        Ette edes puhu samasta asiasta. Toiset puhuu miehistä ja ne ovat lällyköitä, mutta sitten "puolustus" puhuu naisista. Se on eri juttu jos vaan idiooottivaaka sen ymmärtää. Vaaka on tyhmä ja sen näkee näistä keskusteluista.

        taiat olla sinä kun sulla on noin kova tarve täällä todistaa ihtiäs. Tosimiehet ei oo tuollasia.


      • sinä
        naulan kirjoitti:

        kantaan.
        Tehdyt sitoumuksetkaan eivät vaakaa hetkauta "vapaudenkaipuun" iskiessä.
        Pääsääntöisesti vapaus ja riippumattomuus tarkoittaa vaa´alle tarvetta aloittaa mahdollisimman helposti tasaisin väliajoin uusi ihmissuhde.

        sen ymmärit noin! Kirjoitin henkisestä riippumattomuudesta.


      • sortin
        sinä kirjoitti:

        sen ymmärit noin! Kirjoitin henkisestä riippumattomuudesta.

        henkisyydestä vaaka on vapaa ja riippumaton??


      • niin,
        sortin kirjoitti:

        henkisyydestä vaaka on vapaa ja riippumaton??

        että ymmärtää sen ketään ei voi omistaa! Ja että, mitään ei mukaansa saa.


      • mies M
        Lällykkä kirjoitti:

        taiat olla sinä kun sulla on noin kova tarve täällä todistaa ihtiäs. Tosimiehet ei oo tuollasia.

        Tuossa ei ole mitään sisältöä kuten ei yleensäkään vaakojen viesteissä.
        keskustelu etenee näin: Joku sanoo vaa´an (tarkoittaen miespuolista vaakaa) olevan riippuvainen äidistään eikä pääse tästä irti koskaan. Tähän vastaa vaaka (nainen) olevansa juuri päinvastainen ja vaihtaakin kumppaniaan kuin mustalainen hevosta. Eivät edes ymmärrä asiaa... Tosi tyhmiä!


      • on pakkomielle
        mies M kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään sisältöä kuten ei yleensäkään vaakojen viesteissä.
        keskustelu etenee näin: Joku sanoo vaa´an (tarkoittaen miespuolista vaakaa) olevan riippuvainen äidistään eikä pääse tästä irti koskaan. Tähän vastaa vaaka (nainen) olevansa juuri päinvastainen ja vaihtaakin kumppaniaan kuin mustalainen hevosta. Eivät edes ymmärrä asiaa... Tosi tyhmiä!

        Luulet olevasi hyvinkin viisas,et ymmärrä kirjoitettua tekstiä.


      • Missä?
        mies M kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään sisältöä kuten ei yleensäkään vaakojen viesteissä.
        keskustelu etenee näin: Joku sanoo vaa´an (tarkoittaen miespuolista vaakaa) olevan riippuvainen äidistään eikä pääse tästä irti koskaan. Tähän vastaa vaaka (nainen) olevansa juuri päinvastainen ja vaihtaakin kumppaniaan kuin mustalainen hevosta. Eivät edes ymmärrä asiaa... Tosi tyhmiä!

        Maailmassa elät, mutta ilmeisesti todella rajottuneessa kun sulla ei oo muuta kuin tämä suomi24. Edellinen viestini oli vain neuvo sinulle ja myös kaikille teille muille.


      • välitykslläkö
        Missä? kirjoitti:

        Maailmassa elät, mutta ilmeisesti todella rajottuneessa kun sulla ei oo muuta kuin tämä suomi24. Edellinen viestini oli vain neuvo sinulle ja myös kaikille teille muille.

        sinä täällä suomi kaksnelosessa pyörit? :)


    • Eitaasen

      Oo niin sairaalla tavalla kunnianhimoisia kuin sinä. Mitä tulisi saavuttaa? Ylimmän johtajuuden paikkako maailmassa???

    • Lakshmi_

      Vaa'at eivät ole mielestäni automaattisesti tyhmiä, mutta narsisteja kyllä - naurettavuuteen asti. Tunnevammaisuus istuu syvässä...

      • osoittaa

        just noin, äo ei kovin korkea voi olla. Noista kommenteista päätellen..


    • kysynpähän vaan

      Kuitenkin joka paikassa (ennustajaeukot, psykologia ym.) kehoittavat rakastamaan ensin itseään, jotta voisi rakastaa muita.

      Kuinka moni ihminen on saanut mielestäsi aikaan ja mitä ja mitä kooppimerkkiä he edustavat?

      Millainen on puolikas persoona?

      Miten haahuilaan edestakas, eikö ympyrä ole mielenkiintoisempi termi?

    • lukea tätä

      Vaakanainen ei osaa tehdä päätöksiä minkäänlaisissa asioissa. Tämä johtaa siihen, että Vaaka onnistuu loukkaamaan käytöksellään kaikkia osapuolia.

      Vaakanainen on erittäin riippuvainen muiden ihmisten mielipiteistä ja hyväksynnästä. Vaakanainen voi olla myös tuskastuttavan turhamainen. Hän voi esimerkiksi viettää aikaa peilin edessä jahkaillen vaatetuksen kanssa, ilman että pääsee minkäänlaiseen lopputulokseen. Vaakanainen tunnetaan myös myöhästelijänä. Hän osaa toisin sanoen olla raivostuttava venkula, jolla on taito syytellä toisia.

      Vaakanaisten kanssa seurustellessa pitää olla varovainen, varsinkin suhteen alussa. Vaakanaiset haluavat palvella uutta kumppaniaan, ja ovat valmiita tekemään kaiken toisen puolesta. Jos Vaa’an antaa palvella, hän jossain vaiheessa turhautuu, ja lähtee etsimään uutta kohdetta. Vaakanainen luulee olevansa diplomaatti, mutta harvoin sitä on.

      Pahimmillaan Vaakanainen on mustasukkainen ja omistava.

      • asiaa..

        Juuri näin. Vaakanainen on huumorintajuton narsisti, joka roikkuu läheisissään eikä tajua että nämä tosiassa haluaisivat päästä hänestä eroon.


      • vainnnnn
        asiaa.. kirjoitti:

        Juuri näin. Vaakanainen on huumorintajuton narsisti, joka roikkuu läheisissään eikä tajua että nämä tosiassa haluaisivat päästä hänestä eroon.

        niiiiin katkera,,jollekkin vaakulille että jauhat tuota samaa p***a,, uudelleen ja uudelleen..:)


      • enkä pidä

        vaakoja erityisen typerinä(kuten ap),
        mutta kommenttisi kuvaa kyllä lähes sataprosenttisesti vaakaa sukupuolesta riippumatta.


    • vaaka morjens

      Voin myöntää olevani jonkin verran narsisti, mutta sitä piirrettä esiintyy kaikissa terveissä ihmisissä. Ei tuo narsistisuus mene minulla ainakaan sairauden puolelle.

      En ole läheisriippuvainen. Olen onnellinen jos saan tehdä ratkaisuni ja päättää elämästäni ilman että joku on valittamassa ja vaatimassa omaa osuuttaan (tarkoitan tässä parisuhdetta.) Mutta en tietenkään ole erakko, ainahan sitä pitää välillä olla mukana sosiaalisessa elämässä. Siitä piristyy.

      Tuota puolikas persoona juttua en ymmärrä. Kokonainen olen.

      Voi olla etten saavuta mitään kummempaa elämässäni, mutta ei se ole niin tärkeää.Kunhan selviän tästä (loppu)elämästäni vähän helpommalla, olisin todella tyytyväinen!

      Ei tässä muuta, kunhan vastasin tuohon aloitusviestiin. On muuten todella häiritsevää että tällä palstalla kukaan ei osaa kirjoittaa mitenkään ja jutut on semmosia mitä ei edes ymmärrä. :)

      Hauskaa illanjatkoa

    • ..epäonnistunut suhde takana?
      Sitä paitsi narsismi on sairaus,tuskin meillä kaikilla kumminkaan samaa sairautta on?!? :D

    • Eräs lukija

      Nämä astro-palstat ovat aina yhtä hauskaa luettavaa, ne pääsevät jopa "keskiverto suomi24 viesti"-riman alle. Joku elämäänsä turhautunut henkilö riehuu kuinka aikavälillä XX.XX-XX.XX syntyneet ovat sitä ja tätä, kun he ovat tavanneet yhden ihmisen joka sopii kuvaan. Huvittavimpia ovat viestit joissa yksi näistä ominaisuuksista on typeryys tms. auauau. Harjoitan itse kyllä astrologiaa, mutta sinun kaltaiset ihmiset ovat elävä esimerkki siitä miksi se ei useimmille ihmisille sovi. Ainoa ilo näistä henkilöistä astrologian kannalta on se, mikäli he sytävät rahaa oikeille ammattiastrologeille, jotka voivat sen seurauksena keskittyä johonkin mielekkäämpään tutkimusaiheeseen.

      • vaakojen kanssa

        Vaaka on helpoin merkki saada ärsyyntymään pienestäkin kritiikistä. Vaaka ei kestä sitä, että sitä arvostellaan. Tosin nyt vaaka ei ärsyynny ihan niin helposti kuin vuosi sitten, kun jupiter teki jotain jollekin planeetalle. En muista mille. Seuraava ärsyyntymisvaihe tulee, kun saturnus siirtyy vaa'an merkiin. Jännää!


      • vaakatytttönen
        vaakojen kanssa kirjoitti:

        Vaaka on helpoin merkki saada ärsyyntymään pienestäkin kritiikistä. Vaaka ei kestä sitä, että sitä arvostellaan. Tosin nyt vaaka ei ärsyynny ihan niin helposti kuin vuosi sitten, kun jupiter teki jotain jollekin planeetalle. En muista mille. Seuraava ärsyyntymisvaihe tulee, kun saturnus siirtyy vaa'an merkiin. Jännää!

        Tällä palstalla on ollut kyllä kyseessä jokin ihan muu kuin "pieni" kritiikki. Mutta eipä se minun elämääni kaada jos joku kritisoi..ihan hyvähän se on välillä palata maan pinnalle kun muuten vain palvotaan kaiken aikaa...


      • tavataan ja n-ssitaan
        vaakatytttönen kirjoitti:

        Tällä palstalla on ollut kyllä kyseessä jokin ihan muu kuin "pieni" kritiikki. Mutta eipä se minun elämääni kaada jos joku kritisoi..ihan hyvähän se on välillä palata maan pinnalle kun muuten vain palvotaan kaiken aikaa...

        Entinen paikka ja aika, vaakatytttönen. Miehet tykkää irto-suhteista.


      • vaakatytttönen
        tavataan ja n-ssitaan kirjoitti:

        Entinen paikka ja aika, vaakatytttönen. Miehet tykkää irto-suhteista.

        Mikä ihme siinä on kun vaaoista sanotaan monissa artikkeleissa että me ollaan "niin parisuhdekeskeisiä ja pakko olla ihana mies vieressä ja läheisriippuvaisia nössöjä" koska ainakaan mun kohdalla ei pidä tippaakaan paikkaansa.
        Kyllä miesten kanssa hauskaa voi pitää mutta sitoutuminen kuulostaa kammottavalta. Hyvin itsenäisiihän me ollaan


    • Vaaát?

      Aikamoista yksinkertaistamista tyyliin: kaikki miehet ovat sikoja...Rauhoituhan nyt.

    • tiina04

      Taisit juuri kertoa itsestäsi????????????

    • tiina04

      Otahan ekaks" selvää mitä narsisti edes tarkottaa!!!! Nyt taitaa mennä mennä vähän jauhot sekasin.....

    • vaaka minäkin

      juu, pitää paikkaansa, niin olen ja ylpeä siitä joten älä tule tänne pätemään

    • aikuiseksi

      jos sinulla on joku henkilökohtainen ongelma vaakoja vastaan kehottaisin selvittämään asian. on tyhmää ja todella lapsellista alkaa haukkua vaakoja.

      Luuletko että vaaka on ainut horoskooppi merkki josta nämä viat löytyvät. se on kiinni ihmisestä.. olet ilmeisesti omasta mielestäsi täydellinen. todellisuuden kuvasi taitaa olla todella kaukana tästä maailmasta.. kyllä vaa`at saattavat olla tiettyyn rajaan asti hyvinkin itserakkaita mutta luuletko että ihmisen luonne on horoskoopista kiinni. voi jumalauta kasvakaa aikuisiksi hyvät ihmiset!

      • Elisa di Rivombrosa

        Terve!

        Teitsi puhuu asiaa. Seurustelin pari vuotta sitten sellaisen ihmisen kanssa, joka uskoi horoskooppeihin. Meitsin mielestä nuo horoskoopit ovat aivan täyttä p.skaa. Tosin, sen olen elämässä huomannut, että kauriit ovat tehneet vaikutuksen tässä elämässä. Kauriit ovat sellaisia henkilöitä, joiden kanssa olen saanut käydä henkeviä keskusteluja asiasta kuin asiasta. Itse olen vaaka, mutta en alleviivaisi sitä, että olisin jollakin tavalla itserakas...


    • chikenix 34

      en tunnista narsistista puolta, hmm... nautin vapaudestani ja se on kai selvä merkki siitä etten ole haahuilijakaan. Teini pennusta asti itse kasvattanut itseni. Ex miehet ovat joo ehkä riippuvaisia minusta koska eivät anna periksi. hmmm.. mitäs vielä. mä en jaksa viettää aikaa peilin edessä. olen tarpeeksi kaunis ollakseni vain tälläinen.
      katkeruuttako joillakin pelissä. ei tuo narsismi ole horoskoopissa kiinni. tunnen narsistimiehen joka on skorppiooni. täydellinen narsisti joka nauttii toisten tuhoamisesta. en tunnista tuota muista skorppiooneista joita tunnen vaan muut skorppioonit ovat aivan ihania persoonia. olet tainnut tavata vain vääriä vaakoja. anteeksi vain

    • ovat ne

      Niin ovat

    • 6+15

      vaaka, jonka olen tuntenut hyvin parikymmentä vuotta, on juuri tuollainen - silloin kun meillä on riita päällä. on sanonut itsekin olleensa jotenkin "vaillinainen" ennen kuin löysi miehensä. muutos, kun on löytänyt sen toisen puolikkaansa, on valtava, ja nämä kaikkein inhottavimmat piirteet on kadonneet. jotenkin älytöntä, ettei juuri vaa'an tasapaino tule varmaan ikinä olemaan kohdallaan. itsetunto heittelee laidasta laitaan, välillä ei ole mitään, ja välillä seisotaan peilin edessä ihailemassa itseään. hermot menee!:)

      ihan samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa, vaaka osaa olla todella inhottava tapaus. jossain elämänsä vaiheessa voi antaa itsestään täysin riippumattoman ja vapaan kuvan, mikä kostautuu irrallisuuden ja yksinäisyyden tunteena, ja sitten turvaudutaan ensimmäiseen vastaantulijaan. on säkää, jos se vastaantulija on hyvä. vaa'an ehkä heikoin puoli on se, että ottaa paljon vaikutteita kanssaihmisistään, milloin sen pitäisi olla tarkkana "valitessaan" seuransa.

      ja silti ihan eri mieltä. typeräksi en vaakaa sanoisi, vaikka toisinaan saattaa ilme niin antaa ymmärtää. tämä tuntemani ihminen pärjäsi koulussa paremmin kuin keskiverto, ja omista kiinnostuksen kohteistaan tietää paljon. ei typeräksi vaan voi sanoa ihmistä, joka lausuu niin viisaita sanoja, tuntuu tietävän asiat ennalta ja jaksaa pyristellä vaikeimmissakin paikoissa. on ollut todella tulehtuneet välit vaa'an kanssa, suurimmilta osin johtunut molempien heikosta itsetunnosta ja kateudesta toista kohtaan. vaa'an itserakkautta on vaikea sietää, ellei itse ole "parempi" niissä asioissa, missä vaaka odottaa täydellisyyttä itseltään, mikä taas johtaa myrkkynuoliin vaa'an suunnalta. mutta myös ääretön välittömyys kyseisen ihmisen kanssa, kun luottamus on kunnossa ja ilma puhdas.

      • Itse vaaka nainen

        Olen vaaka nainen ja minuakin ärsyttää nuo piirteet itsessäni...olen sinkku ja tapaan miehen joka tietenkin rakastuu minuun päätä pahkaa silllä olenhan vaaka..alan palvella ja elää tuon miehen elämää...minusta tulee läheisriippuvainen:)..ja näin mies haluaa yleensä vapautta jota vaakana en pysty ymmärtämään...ja näin sitten takerrun ja vaadi saada selityksiä miksi näin ja jauhan ja jauhan tunteista niin kauan kunnes olen huomaan olevani taas yksin...ja siinä taas se itsenäinen vaaka joka opettelee elämään yksin...Näin se menee...:)


      • tyhmä olet
        Itse vaaka nainen kirjoitti:

        Olen vaaka nainen ja minuakin ärsyttää nuo piirteet itsessäni...olen sinkku ja tapaan miehen joka tietenkin rakastuu minuun päätä pahkaa silllä olenhan vaaka..alan palvella ja elää tuon miehen elämää...minusta tulee läheisriippuvainen:)..ja näin mies haluaa yleensä vapautta jota vaakana en pysty ymmärtämään...ja näin sitten takerrun ja vaadi saada selityksiä miksi näin ja jauhan ja jauhan tunteista niin kauan kunnes olen huomaan olevani taas yksin...ja siinä taas se itsenäinen vaaka joka opettelee elämään yksin...Näin se menee...:)

        et sä voi olla vaaka,sä oot joku feikki.Siis mä oon vaakanainen.Mulla on ihan oma elämä,arvostan omaa vapautta,en roiku kiinni parisuhteessa,pitää olla omaa tilaa hengittää.Enkä helvetissä jauha tunteista,kyllä
        välillä voi toista muistaa tärkeillä sanoilla.Sun täytyy olla joku,joka on vittuuntunnu johonkin vaakanaiseen.Eikö niin ?


      • elämää vaakana
        tyhmä olet kirjoitti:

        et sä voi olla vaaka,sä oot joku feikki.Siis mä oon vaakanainen.Mulla on ihan oma elämä,arvostan omaa vapautta,en roiku kiinni parisuhteessa,pitää olla omaa tilaa hengittää.Enkä helvetissä jauha tunteista,kyllä
        välillä voi toista muistaa tärkeillä sanoilla.Sun täytyy olla joku,joka on vittuuntunnu johonkin vaakanaiseen.Eikö niin ?

        Täytyy sanoa, että persoona ratkaisee paljon, ei horoskooppimerkki. Se kertoo tietyistä luonteenpiirteistä, jotka voivat sopia joihinkin vaakoihin. Myös nousumerkki on tärkeä ja millainen astrologinen kartta on. Ihmisluonteita on erilaisia, eikä voi tumpata kaikkia samaan kategoriaan.
        Itse olen oman tieni kulkija, vapautta rakastava, toiselle tilaa antava, kun tarvitsen sitä itsekin.Terveellä tavalla mustasukkainen, en omistushaluinen tai riippuvainen, mitä en siedä toiseltakaan. En toimi muiden mielipiteiden mukaan, en kaipaa hyväksyntää, teen itse päätökseni. Vaakaan on helppo ihastua/ rakastua.
        On hyvä keskustelukumppani, hyvä kuuntelija. Myöskään en suutu helposti, kriitikit on rakentavia, ei tarvitse peilin kanssa seurustella ja vaatteet tiedän mitä puen, ei tarvitse puljata. Kauneutta vaaka rakastaa, kodista sen huomaa, on hyvä tyylitaju. Saman miehen kanssa naimisissa yli 20v. Olen periksiantamaton ja intensiivinen. En todellakaan palvele miestäni, kaikki tehdään hyvässä yhteishengessä, kummatkin toisiaan muistaen ja huomioiden. Yhden vian tunnustan, myöhästely, se olkoon sitten ristini.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe