haki aikoinaan lähestymiskieltoo kun "pelkää".kuitenkin syytää kiihtyvällä tahdilla txtareita, joiden perussävy on määräilevä, agressiivinen ja ilkeämielinen.
on pyrkinyt kaiken aikaa vaikeuttamaan elämääni, hyödyntämällä erilaisia kunnan-,ja kaupungintalojen valmiiksi miehille kaunaisia akkoja.tarvii katsella, joko puhelimen txtaritila on pian täynnä, josko sitten saisi asian vietyä poliisille.
lapset joutuvat pelkäämään tuota sairasta akkaa, kun"äitiparan"psyykkinen puoli on niin pyhä ja koskematon alue, että sen mahdollinen tutkimistarve kierretään aina, ja kaikenkarvaiset virkailijat kääntävät katseensa etsimään vikoja isästä...."Jonka luona ei ole sääntöjä". Suomeksi se tarkoittaa sitä, että ei ole ex-akan määräämiä sääntöjä, ja lapsille on lepoa tulla isän tykö, missä ei tarvi pelätä, eikä kuunnella jatkuvaa huutoa. vittuilua, ja uhkailua...että tämän maan sossu-, yms.virkailijat ovat saatanan sokeita ja taitamattomia...hoetaan koulunpenkillä opittuja lauseita, mutta elämästä ongelmineen ei edes haluta tietää mitään...koskahan opitaan, että "äitiparka" ei läheskään aina ole sitä, mitä esittää...koska opitaan, että isä ei aina ole se, joka on "hullu ja sairas"...
hullu ex-akka riehuu
6
626
Vastaukset
- sen saat helposti
Tuntuu, että exäsi on tuo agressiivinen osapuoli.
- Nyksät riehuu hulluina
ja häiriköi ja tekee kaikkensa, jotta mies ei muista lapsiaan, minua tai omaa sukuaan! On saanut rikottua ja hänen ja hänen vanhempien välit täysin. Anoppi itkee että hullu nainen on kiristänyt häntä jättämään poikansa, jotta heillä on rauhallista. Olen myös pulassa, kun ei uskalla enää puhelinta pitää päällä, kun kauheita tekstareita tulee jatkuvasti.
- aivan päätöntä
vaihdoin puh numeronkin salaiseksi, kun yötä päivää häiriköi.
- ei muijaa ei möykkää
Mulla niitä on kaksi.Toinen katkera tekopyhä piru toinen suoraan saatanasta.Vaan tästäkin noustaan...
- älä valita
No kannattaiskohan katsoa peiliin jo? Kummallista sakkia, hullujen narttujen kanssa tehdään mukuloita ja sitten itketään jälkikäteen. Olis niitä kunnollisiakin naisia olemassa, muttaku pitää olla jännittävä ja temperamenttinen tulisielu, se on niin seksikästä eiks vaan? Et saa sympatioita kyllä tuolla vinkumisellasi, olisit valinnut paremmin!
- Lähändeerust
Ex-aloittaja haluaa korostaa omaa arinomaisuuttaan nostamalla 5 VUOTTA VANHAN JUTUN ESILLE! HUH, HUH, mee hoitoon ihan itse. Tarvii näköjään uuden lähärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251