Vettä kertyy apukuskin jalkatilaan kuramaton alle,huomasin vasta kun nostin maton pois.Mistä vesi voisi tulla?Voiko se tulla auton alapuolelta esim. lokasuojan tienoilta vai konehuoneen puolelta sulamis tai sadevetenä.Mikä neuvoksi kertokaahan omista kokemuksista tai jos muuten tiedät.Auto on -99 mallin 1.8 sedan mondeo.
vettä jalkatilaan
4
593
Vastaukset
- rassarit..
ja katsot moottorin ja tuulilasin välisestä kaukalosta onko vesireikä tukkeutunut lehdistä,joissakin autoissa kyseinen reikä voi olla kaukalossa akunkin alla!
(kaukalo voi olla peitetty muovilla jonka saa irroitettua) - Auto Masentaja 2
vain ihan itse selvittää se. Mahdollisia lähteitä:
- apukuskin kengissä kulkeutuva lumi
- vuotava ovitiiviste. Säädä ovi, korjaa tiiviste
- ovipahvin alta puuttuu vedeneristysmuovi. Olet käyttänyt pahvin poissa ja rikkonut/poistanut sen
- lämmityslaitteesta tulee jotakin kautta vettä. Etsi reitti, putsaa tukkeutunut poisto, paikkaa vuodot
- puhki ruostuneet pellit
Jos et itse viitsi työtä tehdä, niin varmaan korjaamolla tekevät hommaa satasen tunti. Ei välttämättä löydy siellä, tuskin on vesiletkuja ym tähän käytettävissä. Ainakin aikaa menee tuhotomasti - halvemmaksi melkein tulee ostaa uusi auto tilalle.
Siinäpä punnitset, kannattaako itse tehdä mitään!- matkustajan j-tila
syynä oli juuri tuossa raitisilmasuodattimen kautta kovalla sateella, oli kaikenlaista roskaa mm. kuivuneita puiden lehtiä ja kuusipuide neulasia. Putsasin sieltä mitä sain, ja ei ole sen jälkeen ongelmia ollut. Ainoa kosteuden nyt tulee jalkineiden mukana sisälle.
- jalat kuiviksi
matkustajan j-tila kirjoitti:
syynä oli juuri tuossa raitisilmasuodattimen kautta kovalla sateella, oli kaikenlaista roskaa mm. kuivuneita puiden lehtiä ja kuusipuide neulasia. Putsasin sieltä mitä sain, ja ei ole sen jälkeen ongelmia ollut. Ainoa kosteuden nyt tulee jalkineiden mukana sisälle.
olen repinyt mattoja ylös. aivan märkiä.täytyy ruveta selvittämään vuotokohtaa.kiitos tähän astisista neuvoista,palaan kun löydän jotain häikkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750