Ne harvat kerrat kun olen Hesan uusimmassa Prismassa käynyt niin näin vartijana ihmettelen kun siellä Cafessa istuu 2-3 vartijaa (aika nuoria ja tyttösiäkin siis) tauolla. Ei kovin sopivaa kökötellä "jatkuvasti" pulisemassa porukassa. Itse patistaisin ne pitään eri aikaan kahvitaukonsa, kaverien kanssa kyykkiminen veks työaikana, liikkeelle kiertämään laajaa myymälää, p-aluetta sisällä jne! Mistä sekin firma oikein niille maksaa? Näkyvyyttä laajemmalle, eikä vain kahvilaan.
Prisman vartijat istuu kahvilla!
22
1853
Vastaukset
- katsos....
siin kerrataan päivän tapahtumia ja on hyvä pitää välillä palaveri ja saa nauttia läheisyydestä, eikä aina sun tapaisista tyhmistä asiakkaista.
- Vartija YearB
Löysin itselleni avovaimon ihan kahvitauolla, hänkin vartija. Yhdessä oltu kohta kolme viikkoa.
- EHEEEEI
menikö elämäsi sekaisin,etkö itse käy kahvilla porukassa? ottaako pattiin? entä poliisit,pitäisikö heidän mennä eri aikaan? entä siivoojat? myyjät? eeeeei..koita kestää tulevaa kevättä.
- myyjiä
näe kuppilassa, ne on henkilöstötiloissa sovittuna aikana viralliseen kahviaikaan ja yksitellen! Mut nää "vartijanuoret" 18 v tai sillei menee kimpassa, ja voi kuinka hentoja friiduja! Sit ne on olevinaan oikein BODAREITA mukamas, voi juku, eiks alalle löydy 2 metrisii tollasten 1,5 m sijaan, miestähän ne turvakseen tarttee! Pelottaako, sikskö kaverin kanssa liikutaan vai opissa (silloin ymmärrän).
- bodarit.
myyjiä kirjoitti:
näe kuppilassa, ne on henkilöstötiloissa sovittuna aikana viralliseen kahviaikaan ja yksitellen! Mut nää "vartijanuoret" 18 v tai sillei menee kimpassa, ja voi kuinka hentoja friiduja! Sit ne on olevinaan oikein BODAREITA mukamas, voi juku, eiks alalle löydy 2 metrisii tollasten 1,5 m sijaan, miestähän ne turvakseen tarttee! Pelottaako, sikskö kaverin kanssa liikutaan vai opissa (silloin ymmärrän).
Saanen hieman oikaista käsitystäsi. Mitä hyötyä sinulla on 2 metrin pituudesta? tekeekö se susta ison? hehheh.. voin kertoa että itse olen ihan oikea voimailija/bodari, painoa löytyy 135-140kg, pituutta 180cm. Miehen koko ei katsota pituudesta vaan leveydestä ja paksuudesta lihaksista yms.
Luuletko että bodarit ovat kaikki 200cm hujoppeja?
On sulla vielä opittavaa elämästä poikaseni...
kyllä minä ainakin uskallan kulkea missä vaan, ei siihen tarvita 200cm pituutta. Kyllä siinä pidempi mies laitetaan asentoon jos on raameja lyhyellä, pituus kun ei merkitse yhtään mitään. - 6464646464
bodarit. kirjoitti:
Saanen hieman oikaista käsitystäsi. Mitä hyötyä sinulla on 2 metrin pituudesta? tekeekö se susta ison? hehheh.. voin kertoa että itse olen ihan oikea voimailija/bodari, painoa löytyy 135-140kg, pituutta 180cm. Miehen koko ei katsota pituudesta vaan leveydestä ja paksuudesta lihaksista yms.
kyllä minä ainakin uskallan kulkea missä vaan, ei siihen tarvita 200cm pituutta. Kyllä siinä pidempi mies laitetaan asentoon jos on raameja lyhyellä, pituus kun ei merkitse yhtään mitään.eikä kyllä merkitse mitkään bodarien ilmapallolihaksetkaan... :D että se siitä.
- 64655
bodarit. kirjoitti:
kyllä minä ainakin uskallan kulkea missä vaan, ei siihen tarvita 200cm pituutta. Kyllä siinä pidempi mies laitetaan asentoon jos on raameja lyhyellä, pituus kun ei merkitse yhtään mitään.eikä kyllä merkitse mitkään bodarien ilmapallolihaksetkaan... :D että se siitä....
- malla-65
..on oikeus myös vartijalla ja silloinkin he ovat saatavilla jos tarve vaatii.Kiitos arvokkaasta työstänne ja kahvitelkaa rauhassa
- Marsmurs
Miksi ei käytä henkilökuntatiloja kahvitteluun, antaa julkisella paikalla laiskan kuvan, jalat lötkötellen maattahan ja rupatellaan muiden kaverien kansa.
- G4S vaksit
Marsmurs kirjoitti:
Miksi ei käytä henkilökuntatiloja kahvitteluun, antaa julkisella paikalla laiskan kuvan, jalat lötkötellen maattahan ja rupatellaan muiden kaverien kansa.
Itiksen prismassa on pari seksikästä vartijatypyä.
Joskus oikein toivon, että veisivät minut koppiin, ja suorittaisivat tottakai myös ruumiintarkastuksen... ;) - ........................
Marsmurs kirjoitti:
kyllä niissä kahvioissa käy työmiehiä mm. raksoilta, putkirunkkareita, rekkakuskeja ja kauppojen myyjiä työvaatteisaan, myös poliiseja jne. eivätkö he sitten näytä laiskalta?
tauolla saa ja pitääkin näyttää laiskalta.
- ?????????
Gay 4 Sexreasons?
- nirppanokat
kait kaikilla on oikeus valittaa
- En sitte tiiä..
:D en nyt käsitä, vartija pitää taukoa näkyvällä paikalla..
Eli se pitää taukoo mutta samalla voi tarkkailla sitä ympärillä olevaa tilaa.
Takahuoneen kahvihuoneesta käsin on hyvin vaikee puuttua mihinkää jos jotain sattuis tapahtuu..
Iteki pidän kahvitauon ABC:n ruokapöydässä. Nään siitä suoraan pelikoneisiin ja jos joku "isäntä" tulee kännissä örveltää niin pääsen samantien siihe tilanteeseen eikä tarvii odottaa että siitä syntyy kauhee rumba.
:D ja se on tosiaan hyvä pitää välillä palaveri päivän tapahtumista. - hyvä vaan, että
istuvat vain kahvilla. Konnat saa rauhassa puolestaan tyhjentää kauppaa sillä aikaa.
Ai niin, yrittäähän vartijat aina kusettaa, että heitä on siellä ainakin 20 henkilöä. Tosiasiassa yhdessä prismassa on max. 2 vartijaa kerralla duunissa ja jos ne istuu kahvilla niin ei ole vaikeeta tuo varastelu.....:-)- 32we
Kokemuksen syvä rintaääni? Eikö yhteiskunnan tuet oikein riitä?
- Riittää oikein hyvin
olen muuten sinua vuoden vanhempi, eli 33v ja eläkkeellä. Eläkettä saan n. 1000€ / kk ja asun vanhempieni omistamassa uudessa kerrostalohuoneistossa ( 3h k sauna ) ja vuokraa en joudu maksamaan ollenkaan. Tuo 1000€ jää siis ihan tuhlailuun jne. Eli todennäköisesti olen rikkaampi kuin sinä. Vartijan palkka kun on aika tunnettu, 8-9€ / h. Sinä maksat ilmeisesti vuokrat jne, laske siitä kummalla jää enemmän rahaa käyttöön:-)
Ja plus se, että sinä työntelet niskalimassa ma-su aamusta iltaan niitä kärryjäsi kun minä puolestani työntelen niitä kaupassa asioidessani kun sinä ne minulle nätisti riviin laitat ja joutilaana siellä hengailen ja katson kun sinä raadat:-)
Kiire ei siis ole ja rahaa on ihan mukavasti. Miten sulla?- Noloo
Johan oli ankea teksti. Rupesin jo säälimään sua. Ite en vois kuvitella olevani tossa iässä eläkkeellä, ellei nyt ole tosi paha sairaus.. Mä mielummin raadan niska limassa, ja saan elämääni jotain sisältöä, kuin makaan perse homeessa himassa miettien ostaisko sitä tänään uuden telkkarin vai pitäiskö uima-allasta suurentaa. Aika ankee elämä sulla..
- ankeeta on olla
vavvtijja. Kaikki säälii teitä. Tiedän, että olet säällittävä amiksen keskenjättänyt ruipelo joka nyt luulee olevansa vallassa kun saa nuoleskella vähän kauppiaan mulkkua ja työnnellä kärryjä.
Ai niin. Saathan sinä jokamiehenoikeudella ottaa kiinni kerran puolessa vuodessa yhden tomaattivarkaan, 85 vuotiaan mummon. Kai retuutat sitä sitten oikein kunnolla, että edes joku uskoisi sinun olevan kova jätkä? lol:-) - fddsd
Ilmaiset kaffet sieltä saa...
- Vartija/Vartoja
Nonii, taas tää keskustelu meni perseelleen. Itse olen vartija, lukiota käyn, enkä edes venytä neljälle vuodelle, kolmessa vuodessa käyn ja kirjoitan seitsemän ainetta. Että ihan turha haukkua vartijoiden koulutustaustoja. Ja turha mistään kiinniotoista on aukoa, enemmän se ennaltaehkäsyyn painottuukin meidän työ.
- Naisvartija
No voiny! Niin no ensinnäkin riippuu hyvin pitkälti siitä missä vartijana työskentelee. Koska kaikki vartijathan ei työskentele esim. kaupoissa, ihan vain huomioksi jos joku sitä ei vielä tiennyt. Itse olen paikallisvartija ja nuo tauot saati rupattelut on välillä haaveita vain. Ja kohteessa ollaan usein yksin ja pitkiä vuoroja ja sieltähän EI poistuta mihinkään paitsi jos joku tulee tauottamaan tai kun vuoro päättyy/vaihtuu.. Ruoka"tuntinkin" vain n.20min. Ja sitten mietit missä välissä voi äkkiä käväistä vessassa. Että repikää siitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837