antamaan anteeksi, mutta epärehellisyyttä en koskaan. Siinä menee raja. Sorry.
Paljon
9
710
Vastaukset
- minulla.
Epärehellisyys on juuri pahinta.
- täälläkin
Tajusin vasta jälkikäteen, kuinka paljon olit suoltanut valheita mulle.
Ehdoton olit monessa asiassa, mutta et omassa valehtelemisessasi. - *rehellinen itsekin*
menee ehdottomasti väkivallassa. Kaiken muun voi antaa anteeksi. Ikävä kyllä se raja ylittyi.
Voin sanoa että teillä muilla menee aika hyvin, jos epärehellisyys on pahinta mitä voitte kuvitella... - on muuten
kans sama juttu, exään en pystynyt kunnolla luottamaan. Hän oli aina niin epävarma ja muutenkin suhteen alussa pientä valkosta valhetta ja kertomatta jättämistä, joten alusta lähtien suhde oli huonolla pohjalla. Suhteen edetessä semmoiset pikku oharit, ei ilmoittanut missä on, siis poissa yötä kotoa, jne. söivät suhteen luottamusta lisää. Mitta tuli täyteen,kun alkoi olla kokonaisia viikonloppuja hukassa. Epäilykseni toisesta naisesta kasvoi, mutta itsehän hän noin käyttäytyi.Yleensä alkoholilla oli vaikutusta tähän luottamuksen puutteen lisääntymiseen. Jälkeenpäin en enää ihmettele sitä, että miksi en kyennyt luottamaan, onneksi vihelsin pelin poikki ettei hän kerennyt ihan vainoharhaista minusta tehdä.
- Kertomatta jättäminen
on mielestäni myös epärehellisyyttä.
Tuohon edelliseen viestiin väkivallasta voin kommentoida sen verran että ei ole kokemusta, mutta ei ollut tarkoituskaan luetella kaikkia asioita joita maailmalla tapahtuu joita en omalta kohdaltani voisi antaa anteeksi: raiskaus, pahoinpitely (henkinen sekä fyysinen) mm. Epärehellisyyttä olen sitävastoin omakohtaisesti kokenut ja siinä menee raja anteeksi antamiselleni. - muuten onkin ja
Kertomatta jättäminen kirjoitti:
Tuohon edelliseen viestiin väkivallasta voin kommentoida sen verran että ei ole kokemusta, mutta ei ollut tarkoituskaan luetella kaikkia asioita joita maailmalla tapahtuu joita en omalta kohdaltani voisi antaa anteeksi: raiskaus, pahoinpitely (henkinen sekä fyysinen) mm. Epärehellisyyttä olen sitävastoin omakohtaisesti kokenut ja siinä menee raja anteeksi antamiselleni.osa tuntuu unohtavan sen. olen kanssasi samoilla linjoilla. toista kohtaan on oltava reilu.
- olen mut
Kertomatta jättäminen kirjoitti:
Tuohon edelliseen viestiin väkivallasta voin kommentoida sen verran että ei ole kokemusta, mutta ei ollut tarkoituskaan luetella kaikkia asioita joita maailmalla tapahtuu joita en omalta kohdaltani voisi antaa anteeksi: raiskaus, pahoinpitely (henkinen sekä fyysinen) mm. Epärehellisyyttä olen sitävastoin omakohtaisesti kokenut ja siinä menee raja anteeksi antamiselleni.jos noin tosiaan on niin mikset ole tehnyt hänestä rikosilmoitusta?
- horiset???!!
olen mut kirjoitti:
jos noin tosiaan on niin mikset ole tehnyt hänestä rikosilmoitusta?
Ei epärehellisyys ole rikollista eikä laitonta, ainoastaan oikeudessa se on lainmukaisesti tuomittava teko. Hassua porukkaa täällä.....
- Taisin lukea
horiset???!! kirjoitti:
Ei epärehellisyys ole rikollista eikä laitonta, ainoastaan oikeudessa se on lainmukaisesti tuomittava teko. Hassua porukkaa täällä.....
vähän väärin kommenttisi. Sorry..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928