Moi!
Minulla on nyt 2 vuotta ollut kuukautiset ja olen huomannut että aina, viikko pari ennen niiden alkua minulle tulee kauhea tarve syödä kaikkea rasvaista ja lihon paljon helpommin. Sitten taas kuukautisten aikana ruokahaluni häipyy lähes kokonaan ja omenankin syöminen inhottaa sekä laihdun nopeasti parikin kiloa. Normaalisti olen kuitenkin ihan liikunnallinen ja syön terveellisesti. En yleensö syö paljoa lihaa (enemmän kalaa), vältän karkkia yms. mutta juuri ennen menkkoja minulle tulee joku pakottava tarve ahmia näitä ja minulla on nälkä paljon useammin? Onko normaalia ja mietin myös että pitäisikö minun syödä noita ruokia, korvata ne jollain muulla ruoalla (niin teen nyt) vai syödä samanverran kuin tavallisesti ja odottaa että nälkä menee ohi? Vastaavasti myös kuukautisten aikana; syönkö vaikkei olisi nälkä niin etten laihdu vai annanko olla vaan.
Kiitos vastauksista!
Lihominen ja laihtuminen
2
351
Vastaukset
- Nimetön
Jos olet normaalipainoinen, niin voit toimia kuten nyt teet. Turhia kaloripommeja ei kannata syödä.
Useimmilla naisilla juuri ennen kuukautisia kertyy nestettä 1-2 kilon verran. Kuukautisten aikana se poistuu elimistöstä, se ei ole varsinaista laihtumista, koska rasvaa siinä ei lähde. - tapahtuu monille
Tuo on aivan normaalia ja kuuluu naisen normaaliin kuukautiskiertoon. Samasta syystä moni kärsii PMS-oireista. Eipä se vakavaa ole vaikka välillä vähän herkuttelisitkin jos paino sitten taas tippuu välillä. Te teinit olette muutenkin niin laihoja nykyään että tuskin siitä haittaa on vaikka paino vähän nousisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117