Hei. Minkälaisia kokemuksia teillä on sotkamolaisista parturikampaamoyrityksissä?
-Missä olisi hyvä hintalaatusuhde?
-Entä missä osataan tehdä nuorisolle kivat leikkaukset ja värjäykset?
Kiitos jo etukäteen.
Sotkamon Parturikampaamot
9
6443
Vastaukset
- sotkamotar
Itse käyn kajaanissa kampaajalla ja niin tekee monet muutkin, sotkamossa pitkät odotusajat ja juntimmat kampaajat
- veeru
täältä hyviä parturikampaamoita löytyy tahtoo vaan tämän räpyläkylän nuoriso olla turhan ranttuja Täällä on nuoria ja uusia yrittäjiä niin kannattaako rahojaan kajaaniin viedä kun saman palvelun saa myös täältä UGH..olen puhunut
- ehdottomasti
Kutrikattiin. Meillä penskat käyvät siellä ja aina on jotain uutta mallia hiuksissa. Kampaaja on todella hieno ja iloinen persoona.
Käy kokeilemassa. Nykyään Kutrikatti löytyy Vuokatin S-Marketin takaa. - ....
Uusi Ilme on todella hyvä kampaamo. Nuori, mukava yrittäjä ja kohtuulliset hinnat:) Näkemystä ja osaamista löytyy.
Muutamilla on hinnat karanneet totaalisesti käsistä mutta tämä oli iloinen poikkeus joukossa!- dsfszfvzdvdzv
Seppäsen Virve on paras sotkamolaisista partureista. Samassa talossa ku apteekki.
- warning2222222
Älkää hyvät ihmiset ainakaan menkö putkikampaamoon torsivat mun hiukset niin pahan näköseksi, että piti uudestaan käydä eri parturilla.. Leikkaaja oli varmaan humalassa sen näköstä jälkee.. Lattia oli täynnä entisten asiakkaiden hiuksia ja askel sammalsi.
- Anonyymi
Jospa tuo kampaamon nimi viittaa siihen, että saattaa olla putki päällä?
- Anonyymi
Uusi Tukka Hirvenniemellä. Molemmat Johannat siellä aivan huippuja tekemään miesten ja naisten hiuksia. Lämmin suositus!
- Anonyymi
Minä käyn Hiuskulmassa. Ei ole valituksen sanaa esitettävänä. Kehuja sitäkin enemmän. Todella osaavia neitokaisia. Ilmaus positiivisessa mielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244