Kuis niin onneain valahtain
nostatti lauluks puille.
Saapuessaan teitä leyhytteli,
hempeästi piiritteli.
Jossain oli jostai tuli
vaelteli pitkin ja poikin.
Veisteli venhoaan lastuja tielleen,
venhonsa muodoille lauleskeli.
Lähellään venhoaan viivytteli,
sivelle hivellen unta näki.
Haalistuneeks rapistuneeks,
itsessään vuos vuos moni rako.
Venhonsa aikeet aarteet,
herätä heräävään kesään ja
kyntää rakkauden roihuaan,
syleillä kainaloita solakoita.
Kuperkeikas riehaantui,
kuurous mykkyys paloks roihuks.
Rakkaalleni venhoain veistellen,
lepää katse herää koskettaa.
Herännyttä koskettaa
6
346
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ja täälläkin, täytyy jälleen todeta, todella jotain!
Lukukokemusta pyhäpäivään,
Aivan hyristen luin ja ajattelin että on se hyvä, kun joku osaa näin kirjoittaa! :)
Murukulta niiaa nätisti kiitokseksi...Voih!,,,Oota...yyylööösss..huh..
No niin ja toivottaa keväistä iiiiihanaa pvää! :)*hymyy*
Sain taas kunnian olla metsänsiimeksessä.
Katsella kuunnella umpuhankea astella,
pajukissoja ison kimpun neki keväästä kertoo meille.
MURUKULTA
Sinun aurinkoiseen päivään kiittelemään tuun,
keväisiä vireitä ilmassa , mielessä...Liisa
- Ola***
Sinun herkän sanoman jouduin lukemaan useaan kertaan. Aina se kosketti jokainen kerta minua syvältä. Ihanaa kevättä ystävälleni OLA
Nojata hetken Sinuun?
Tulit niin sopivaan hetkeen.
Sinä tuon hennonliekkini tunnet,
olet aina tainnu tulla,
siihen samalle tasolle.
Missä olemme voineet,
tuntea vuorovesien ihmeen.
Kertoikoha linnut
Liisa Sinua kaipaa?
"Hyvä ystäväni"
kiitos sitä olet ollu ja olet,
kaikki ne monet vuodet, kiitos.
Täälä kevät ottaa kolmiloikkaa,
tänääki aurinkoinen kaunis päivä.
Olipas kiva kuin muistit,
halaussss pitkään,*hymy*...Liisa
- kaaru
runoillasi kosketat
eilen en ehtinyt
aurinko vei minut
järven jäälle
ja kun aikaani siellä
kulutin
söin ulkoilun jälkeen
niin iski väsymys...
oisko "raitisilmamyrkytys":)Hienoa olet aistinnu kevään ja
sen kutsun tulla ulos.
Sitä alkaa veistelemään taas
sitä venhoaan - moni
kaaru
hymyn kera kiitos hereillä taas ollaan
antoisaa tiistaipäivää..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
