Kultaa

Untamo.,.,

Viime yönä oli unessa paljon kultaa. Ensin sitä löytyi korujen muodossa maasta, kaikenlaisia koruja löytyi paljon. Kahmin niitä. Sitten olinkin jossain kultasepän liikkeessä, tai jossain vastaavassa korukaupassa ja varastin sieltä minkä kerkesin. Poliisit saivat vihiä tästä ja lähtivät perääni, meitä oli muitakin varastamassa, ainakin yhden tunnistin, muutaman vuoden takaiseksi tutuksi. Loppujen lopuksi jäimme kiinni ja koko poppoo suljettiin tyrmään. Tyrmässä oli vaaleat, oranssin tai ruskean väriset paksut seinät. Ikkunoita ei ollut, vain pieni aukko yhdessä nurkassa, josta meille annettiin jotain. Ahdistava paikka, josta ei ollut poispääsyä.

7

2665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tainnut

nauttia elämästä.Kultahan voi symboloida mitä tahansa sinulle arvokasta asiaa.Vaikka naisia.
      Hommelin nimi on, että sinulle on luonnostaan tarjolla tätä hyvää asiaa ja olet kahminutkin sitä ahnaasti. Sitten olet etsinyt ja varastanut sitä paikasta, josta sinulla ei ole ollut lupa ottaa. Siitähän joutuu vaikeuksiin, ellei muuten niin omantunnon kanssa. Sinun pitäisi miettiä millaisena näet sen kaverin vuosien takaa, koska yhdistät nyt hänen ominaisuuksiaan itseesi, mahdollisesti. Näet itsesi ehkäpä hänen kaltaisenaan juuri tässä asiassa. Etsin tähän näin seksuaalista merkitystä juuri vankilan seinien värin vuoksi. Oranssi on toisen chakran väri ja siinä chakrassa piilee mm juuri ihmisen seksuaalisuus ja halut.
      Ehkä tässä vaiheessa elämääsi ainakin alitajuisesti arvostelet itseäsi joistain tekemisistäsi. Tai ehkä et ja minä puhun soopaa.
      Jos näkisin itse tämän unen, niin selittäisin sen juuri näin. Onneksi unet ovat hyvin henkilökohtaisia...

• Untamo.,,

Tulkinta, tuli mieleeni itsellenikin, vähän sen jälkeen kun olin tuon unen tänne laittanut laittanut.

Perjantai ilta on sellainen herkuttelu ilta minulla, niinkuin nytkin oli. Syön yleensä sellaista karamellijäätelöä koko rasian, noin litran, ja muutenkin tungen itseeni ruokaa, liikaa. Mutta tämä jatkui vielä yöllä, tavallaan salaa, vaikka ei ole ketään, keltä sitä voisin salata, söin sellaisen 400 gramman keksipussillisen vielä lisäksi, eli tämä oli se koruliikkeestä varastaminen. Seuraavana päivänä oli morkkis, eli lauantaina. Ja uni tuli seuraavana yönä, ihan selvä syy yhteys.

Ja ehkä näen tämän entisen tutun vähän sellaisena itsestään välittämättömänä mässäilijänä, tosin ei hänkään ole lihava, jostain on muuten jäänyt sellainen kuva.

Itse en ole ylipainoinen, mutta aika kriittiseksi tullut kroppani suhteen.

• Untamo.,.
        Untamo.,, kirjoitti:

Tulkinta, tuli mieleeni itsellenikin, vähän sen jälkeen kun olin tuon unen tänne laittanut laittanut.

Perjantai ilta on sellainen herkuttelu ilta minulla, niinkuin nytkin oli. Syön yleensä sellaista karamellijäätelöä koko rasian, noin litran, ja muutenkin tungen itseeni ruokaa, liikaa. Mutta tämä jatkui vielä yöllä, tavallaan salaa, vaikka ei ole ketään, keltä sitä voisin salata, söin sellaisen 400 gramman keksipussillisen vielä lisäksi, eli tämä oli se koruliikkeestä varastaminen. Seuraavana päivänä oli morkkis, eli lauantaina. Ja uni tuli seuraavana yönä, ihan selvä syy yhteys.

Ja ehkä näen tämän entisen tutun vähän sellaisena itsestään välittämättömänä mässäilijänä, tosin ei hänkään ole lihava, jostain on muuten jäänyt sellainen kuva.

Itse en ole ylipainoinen, mutta aika kriittiseksi tullut kroppani suhteen.

Sen kullan löytäminen oli laillista, sallittua, upeaa, niinkuin senkin jäätelön syönnin olen sallinut, ja tuntuu se mahtavalta, koska se on niin sikahyvää. Kun taas keksit, vaikka hyviä edelleen ovatkin, oli jo "laitonta", koska olin ajatellut jättää ne seuraavaksi illaksi.

Helppoa, kun sen "osaa".

• jos
        Untamo.,. kirjoitti:

Sen kullan löytäminen oli laillista, sallittua, upeaa, niinkuin senkin jäätelön syönnin olen sallinut, ja tuntuu se mahtavalta, koska se on niin sikahyvää. Kun taas keksit, vaikka hyviä edelleen ovatkin, oli jo "laitonta", koska olin ajatellut jättää ne seuraavaksi illaksi.

Helppoa, kun sen "osaa".

onnistui unentulkinta. Unet ovat mielenkiintoisia ja kertovat näkijästään uskomattoman tarkkoja asioita. Itsehän sitä on unensa paras tulkitsija, siitä henkilökohtaisia unet ovat. Unikirjoja parempi kartta on ihan vain miettiä, mitä mielikuvia tietty henkilö tai eläin tms itsessään herättää. Ja kaikkein pölhöin sanonta maailmassa on, että joka uniin uskoo, se varjoaan pelkää. Mä olen juutalaisen sananlaskun kannalla, tulkitsematon uni on avaamatta jäänyt kirje Jumalalta.

• Untamo.,.
        jos kirjoitti:

onnistui unentulkinta. Unet ovat mielenkiintoisia ja kertovat näkijästään uskomattoman tarkkoja asioita. Itsehän sitä on unensa paras tulkitsija, siitä henkilökohtaisia unet ovat. Unikirjoja parempi kartta on ihan vain miettiä, mitä mielikuvia tietty henkilö tai eläin tms itsessään herättää. Ja kaikkein pölhöin sanonta maailmassa on, että joka uniin uskoo, se varjoaan pelkää. Mä olen juutalaisen sananlaskun kannalla, tulkitsematon uni on avaamatta jäänyt kirje Jumalalta.

On varmaan ihan tottakin:

Kyllä Jumala puhuu,
        puhuu toisenkin kerran,
        mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
        Unessa, öisessä näyssä hän puhuu.
        Kun ihminen vaipuu uneen,
        kun hän nukkuu vuoteellaan,
        silloin Jumala avaa hänen korvansa
        ja varoittaa ja uhkaa
        saadakseen hänet luopumaan
        pahoista teoista
        ja karsiakseen hänestä ylpeyden,
        sillä Jumala tahtoo pelastaa
        hänet joutumasta hautaan
        tai juoksemasta keihäiden saaliiksi.

Tämä oli Raamatusta.

• ....
        Untamo.,. kirjoitti:

On varmaan ihan tottakin:

Kyllä Jumala puhuu,
        puhuu toisenkin kerran,
        mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
        Unessa, öisessä näyssä hän puhuu.
        Kun ihminen vaipuu uneen,
        kun hän nukkuu vuoteellaan,
        silloin Jumala avaa hänen korvansa
        ja varoittaa ja uhkaa
        saadakseen hänet luopumaan
        pahoista teoista
        ja karsiakseen hänestä ylpeyden,
        sillä Jumala tahtoo pelastaa
        hänet joutumasta hautaan
        tai juoksemasta keihäiden saaliiksi.

Tämä oli Raamatusta.

voittamattomasti sanottu.

• hopefully true...

näin unta viime yönä jossa pitelin kädessäni isoa kultaista levyä, kuin suuri suklaalevy, sillä oli paksuutta suunnilleen suklaalevyn verran mutta leveyttä ja "korkeutta" ainakin tuplasti. Muistan vain sen että yritin piilottaa levyä johonkin kaappiin taittamalla sen vaikka tuskin oikeaa kultaa pystyy taittamaan :D
      Olo unessa käsitellen sitä kultalevyä oli huojentunut ja onnellinen, kuin taloudelliset huolet olisivat poispyyhkäistyt. Valitettavasti sitten soi herätyskello... :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe