Tämmöistä nykyään

vajaavaja

Anoreksiasta oli pakko siirtyä syömään, alkoi kroppa kärsimään, tukka lähti ja kilpirauhanen oireilee.
Kellä on muuttunu anoreksia enemmän ortoreksiaan? Tutut jo pyörittelee päätä kun olen niin neuroottinen sen suhteen mitä suuhun laittaa.
Aamu alkaa puurolla jossa on tietty määrä lese sekoitusta, vehnänalkioia ja -öljyä. Vitamiini ja hivenaine tabletit otan just niin kuin olen laskenu tarvitsevani. Pelkään kuollakseni huonoja rasvoja, sokeria ja korkean GI:n hiilareita. Proteiinin saan vähärasvaisesta lihasta (kala, kana) rahkasta ja raejuustosta. Marjoja syön päivittäin ja hedelmiä. Päivällinen koostuu kasviksista.
Kaloreita kertyy max 1000kcal päivässä, koska en uskalla syödä mitään mistä en ole täysin varma. Jugurttia ei maustettuna voi syödä, enkä mitään valmisruokaa, koska en ole nähny valmistus prosessia, en siis luota kaloreihin mitä pakkaus sanoo.
Hiilarikammo on jo siinä vaiheessa,että siirryn pian karppaukseen, ainoa vain, että puuro/kuitu puoli jää vähälle, eli siinäkin on pakko joustaa.
Kaipaan kohtalon toveria joka ymmärtää mitä ajattelen, eikä leimaa heti neuroottiseks

5

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävää vailla

Minulla ei ole varsinaisesti anoreksiaa eikä ortoreksiaa, mutta kylläkin molempien oireita. En todellakaan leimaisi sinua neuroottiseksi, itsellänikin on vaikka mitä ruokaan ja painoon liittyviä pakkomielteitä. Kiinnostaisiko sinua alkaa kirjoitella sähköpostia?

• vajaavaja

Kiva kun joku samanhenkinen on:) saanko sähköpostisi niin voisin kirjoitella
        Yllättävää kun kerranki on joku joka ei heti kato kuin hullua

• ystävää vailla
        vajaavaja kirjoitti:

Kiva kun joku samanhenkinen on:) saanko sähköpostisi niin voisin kirjoitella
        Yllättävää kun kerranki on joku joka ei heti kato kuin hullua

[email protected]

Jään odottelemaan postia :)

• asxdcfvb

Tuleeko sulla muka normaalisti kuukautiset tolla kalorimäärällä?

• vajaavaja

Ei tule, tai en oikeastaan tiedä kun olen aina käyttäny pillereitä, eli valemenkat.
        Mutta jos lopettais pillerit niin uskonpa että ei tule, koska alipainoa on silti reilusti.
        Pitäs vain uskaltaa kohdata totuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe