Anoreksiasta oli pakko siirtyä syömään, alkoi kroppa kärsimään, tukka lähti ja kilpirauhanen oireilee.
Kellä on muuttunu anoreksia enemmän ortoreksiaan? Tutut jo pyörittelee päätä kun olen niin neuroottinen sen suhteen mitä suuhun laittaa.
Aamu alkaa puurolla jossa on tietty määrä lese sekoitusta, vehnänalkioia ja -öljyä. Vitamiini ja hivenaine tabletit otan just niin kuin olen laskenu tarvitsevani. Pelkään kuollakseni huonoja rasvoja, sokeria ja korkean GI:n hiilareita. Proteiinin saan vähärasvaisesta lihasta (kala, kana) rahkasta ja raejuustosta. Marjoja syön päivittäin ja hedelmiä. Päivällinen koostuu kasviksista.
Kaloreita kertyy max 1000kcal päivässä, koska en uskalla syödä mitään mistä en ole täysin varma. Jugurttia ei maustettuna voi syödä, enkä mitään valmisruokaa, koska en ole nähny valmistus prosessia, en siis luota kaloreihin mitä pakkaus sanoo.
Hiilarikammo on jo siinä vaiheessa,että siirryn pian karppaukseen, ainoa vain, että puuro/kuitu puoli jää vähälle, eli siinäkin on pakko joustaa.
Kaipaan kohtalon toveria joka ymmärtää mitä ajattelen, eikä leimaa heti neuroottiseks
Tämmöistä nykyään
5
694
Vastaukset
- ystävää vailla
Minulla ei ole varsinaisesti anoreksiaa eikä ortoreksiaa, mutta kylläkin molempien oireita. En todellakaan leimaisi sinua neuroottiseksi, itsellänikin on vaikka mitä ruokaan ja painoon liittyviä pakkomielteitä. Kiinnostaisiko sinua alkaa kirjoitella sähköpostia?
- vajaavaja
Kiva kun joku samanhenkinen on:) saanko sähköpostisi niin voisin kirjoitella
Yllättävää kun kerranki on joku joka ei heti kato kuin hullua - ystävää vailla
vajaavaja kirjoitti:
Kiva kun joku samanhenkinen on:) saanko sähköpostisi niin voisin kirjoitella
Yllättävää kun kerranki on joku joka ei heti kato kuin hullua[email protected]
Jään odottelemaan postia :)
- asxdcfvb
Tuleeko sulla muka normaalisti kuukautiset tolla kalorimäärällä?
- vajaavaja
Ei tule, tai en oikeastaan tiedä kun olen aina käyttäny pillereitä, eli valemenkat.
Mutta jos lopettais pillerit niin uskonpa että ei tule, koska alipainoa on silti reilusti.
Pitäs vain uskaltaa kohdata totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057