Olen alkanut miettimään, että onko tämä ihan normaalia.
Saatan mielessäni "toivoa", että paras ystäväni kuolisi. Suunnittelen mielessäni kuinka tekisin hänelle muistovideon ja kaikkea. Seuraavana päivänä kuitenkin olen onnellinen, että hän on elossa ja saan viettää hänen kanssaan aikaa.
Joskus taas mietin, että mitä tapahtuisi, jos itse tappaisin itseni.
Kuinka monta ihmistä jäisi kaipaamaan yms.
Välillä kävellessäni ulkona, kun näen vaikkapa pikkupojan, mietin mielessäni kuinka voisin hakata sen.
Ja nämä ikävät ajatukset mielessäni, valtaavat mieleni lähes päivittäin.
Minua itseäni alkaa jo pelottamaan nämä ajatukseni.
En missään nimessä halua pahaa kenellekkään enkä kuitenkaan pystyisi todellisuudessa tekemään mitään tuollaista.
Onko tämä ihan normaalia?
Normaalia?
4
165
Vastaukset
- kyne
normaalia on, kun itsekin tuollaisia ajattelen lähes koko ajan.
Linja-autossa aina odotan että kuski kaahottaisi metsään tai rekkaa päin.
Odottelen aina jotain räjähdystä, tai jotain kirvesmurhaajaa. Ja ajattelen, että olisi hauska katsella sivusta kuinka ihmiset kärsisivät. - minäkin joskus
mietin että miten voisin hakata jonkun sitten jälkeen päin mietin miten olen voinut ajatella semmosta. En halua pahaa kenellekään. Minuakin pelottaa jotkut ajatukseni joskus elämäni aikana olen miettinyt kaikkea semmosta mitä en ole halunnut miettiä, olen miettinyt itseni vahingoittamista kuitenkin haluamatta vahingoittaa itseäni.
- Mikä on se juttu,et haluisitte
vahingoittaa muita?,mitä te siitä saisitte? Psykolle koko lössi.
- Mene lääkärilles jutteleen ...
ajatuksistas,ja neuvoo sut psykolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928