Luottamuksesta puhutaan usein paljon.
Luottamukseen perustuu ystävyys ja suhteet.
Itsellä sellainen ystävyys jossa minua syytetään siitä etten ole luotettava.
Omasta mielestä olen.
Onko se sitten luotettavuutta, kun ystävyydessä tulee riita taikka selvittely, keksi syyn jolla kiertää sen selvittely. Heittämällä ilmaan et ole luotettava siksi ja siksi. Sen sijaan että avoimesti puhuisi ongelmasta. Kun vaan sanoo HYVÄSTI koska et ole luotettava. Toiselle ei siis jää mahdollisuutta selvittää asiaa. Vaan tekosyyllä ja syyttöksillä heippa. Ei se ongelma sillä katoa. Vaan osoittaa että syyttävä osapuoli on itse erittäin epäluotettava, koska heittää syyn toiselle ja varoittamatta toteaa HYVÄSTI.
Kyseessä 20v ystävyyssuhde. jossa minä rakastin häntä, en oli saanut rakastua. Se on aiheuttanut turhia kriisejä välillemme.
Luottamus käsitteenä
T.J. 09
1
902
Vastaukset
- Mun ei
oo ikinä perustuneet. Luottamus on yliarvostettua. On varmaan sokea, jos ei ole jo elämän ensi hetkinä tajunnut ettei mihinkään voi luottaa. Aina tulee tilanteita jossa jätetään yksin. Aina on tilanteita, joissa ei välitetä ja satutetaan. Sellainen ihminen joka sanoo ettei toinen ole luotettava, elää jossain satumaailmassa.
Ihan kuin kukaan olisi. Ei kukaan ole aina siinä kun tarvitsee, kukaan ei välitä niin paljon. Aina tulee hetki että joku muu menee edelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659