Täällä transpalstalla käsitellään usein sukupuolen vaihtamiseen liittyviä seikkoja. Minulla taas on semmoinen ominaisuus, että mielelläni olen mies ja jököttimeni seisottaminen ja sen kanssa puuhastelu tuntuu autuaalliselta. Samalla tykkään naisten saappaisiin ja muihinkin asusteisiin sonnustautumisesta. Saapasteluseuraksi minulle sopivat kummatkin sukupuoliskot.
Aikaisempina aikoina nimen omaan naisten saappaat ja asut olivat yksipuolisesti eroottisen inspiraationi lisämausteena. Sittemmin olen "löytänyt" myös miesten saappaat kuten kahluusaappaat ja Kontiot samassa intiimin elämän terästämistarkoituksessa. Olen siis jonkin sortin "sekakäyttäjä'". Onko täällä palstoilla muita kaltaisiani henkilöitä?
Korkosaappaissa taikavoimaa
7
893
Vastaukset
- keskusteluosiolla
Yritäpä täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=707&subcat=600
Saat varmaankin runsaasti vastauksia kysymykseesi. - ihan tavallinen
mies, jolla nyt sattuu olemaan fetissi ja ehkä jotain transvestismiinkin viittaavaa.
- Bi-ikämies
Myönnän, että en ole vihkiytynyt määritelmiin ja luokitteluun mitenkään erityisen tarkasti. Täsmennän vielä hiukan tuntemuksiani. Erityisesti naisten saappaat ja sukat, liivit, korsetit, hameet, mekot sekä itseni että partnerin käyttäminä ovat antaneet minun mulkulleni aivan erityisen mojovaa seisomiskovuutta. Tarkassa luokittelussa semmoinen reaktio saatetaan hyvinkin määrätä fetisismi-lokeroon.
Toisaalta joku satunnainen ulkopuolinen, joka yllättäisi minut naisten varusteisiin sonnustautuneena, niin hän saattaisi oikopäätä kailottaa isoon ääneen: Transvestiitti, transvestiitti, transvesiitti! Hän tekisi siis ilmeisen virhepäätelmän. Niinkö?
Makuseikkojen puolelle taas kuulunee eleganssin tuntemukseni. Kun itselläni on säväkät naisten korkosaappaat jalassa ja muutakin feminiinistä ja eleganttia ylläni, niin siinä asustautumisessa on mukana viehättävä silmän ilo, hyvännäköisyys. Eikä siihen kokemusyhteyteen tarvita välttämättä mukaan mitään sukupuolista tositoimintaa. Tämä visuaalinen kauneuden kokemus pätee yhtä hyvin myös toisiin miehiin ja naisiin, kun he ovat laittautuneet hurmaavasti, raflaavasti. Eikä asia muutu edes semmoisessa tilanteessa, jossa naisten hulppeissa varusteissa on parrakas mies, joka näkymä on minun kokemani mukaan sekin aivan ihastuttavaa katseltavaa.
Monenlaiset luokittelut ovat hyviä apuvälineitä asioitten tarkastelemisessa. Toisaalta luokittelut ja lokeroinnit ovat myös elävän elämän todellisuuden kanssa monessa tilanteessa huonosti yhteensopivia asetelmia. Luokittelut ovat suhteellisia eikä niihin ehkä tarvitsisi asennoitua kovin vakavasti. Jos itse käytän ilmausta "hyvänolontunne", niin se on olennaista olkoon sitten kyse fetisismistä tai transviehtymyksestä. Itse asiassa hällä väliä.- luokitus
kuitenkin näillä palstoilla on hyvä ottaa huomioon, nimittäin k-18.
- vuoksi...
luokitus kirjoitti:
kuitenkin näillä palstoilla on hyvä ottaa huomioon, nimittäin k-18.
tuo ensimmäinen vastausviesti pätee edelleen!
- Heviluuseri
Saapastelu on ihan kivaa.
- ?????
saapastelu vaiko "saapastelu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862