Olisi GS:n (2.0l bensa) jakopään hihnan vaihto edessä. Kertokaapas mihin hintaan ja missä olette remontin tehneet?
GS:n jakopään remontti
8
2743
Vastaukset
- huoli.
Nykyään jakopäätä pyörittää ketju kuten muinoinkin.
Joitain poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta eiköhän Relluissakin pyöri ketju ?
Joissain asioissa sentään kehitys menee etiäppäinkin.- Pera
Kyllä tämä -04 GS on vielä ihan hihnalla, tiedä sitten oisikos tosiaan jo uudemmissa sitten ketjulla.
- jekku2
Pera kirjoitti:
Kyllä tämä -04 GS on vielä ihan hihnalla, tiedä sitten oisikos tosiaan jo uudemmissa sitten ketjulla.
Hämeentien Autopalvelussa.
Hihna, rullat ja vesipumppu sekä jäähdytysnesteet. 540 eur. - laaguna
jekku2 kirjoitti:
Hämeentien Autopalvelussa.
Hihna, rullat ja vesipumppu sekä jäähdytysnesteet. 540 eur.AD-huolto tarjosi samaa pakettia hintaan 585 €.
Käyttöauto 750 €. - hihna
Yllättävän monessa "keskiluokan" autossa vielä jakohihna. Tietääkseni esim.relluissa vain siinä Scenic III 1.4 tce koneessa on ketju.
Tuo hihnahan tuli kuvioihin 80-luvun lopulla näiden 16 venttiilisten, kahdella kannen yläpuolisella nokka-akselilla, varustettujen moottoreiden mukana. On halpa auton valmistajille ketjuun verrattuna, mutta auton käyttäjille ei ole sitten niinkään halpa.
Toinen ääripää ovat sitten ne kunnon vanhat "tikkukoneet", siis pomminvarmoilla työntötankokoneilla varustetut, niissähän on lyhyet ketjut pyörittämässä sylinterilohkossa olevaa nokka-akselia. esimerkkinä vaikka vm -95 Twingot. - pervo
laaguna kirjoitti:
AD-huolto tarjosi samaa pakettia hintaan 585 €.
Käyttöauto 750 €.tammerdiesel tampereella 550e
- pvp
Täällä olisi hihnan vaihto myös edessä. Kellään kokemusta missä oulun seudulla hihnan vaihto olisi edullista?
- ik,ujju
tee ite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175