osaako kukaan sanoo paljonko tallinnassa maksais rakennekynnet halvimmillaan? ja sit mitä kaikkee hyviä vaateliikkeitä tallinnassa on? Ollaan ens kuussa lähössä tallinnaan risteilylle ja ois kiva tietää vähän etukäteen missä vois käydä, niin ei aika mene palloiluun siellä.. ja jos on joku netti sivu mistä näkee edellämainittuja asioita niin kertokee ihmeessä. kiitos :)
Rakennekynnet tallinnasta??
9
523
Vastaukset
- Ville-Viikinki
tämä liittyy keskustelupalstan aiheeseen?
- O Pi Sta
Joo, on kokemusta Tallinnan rakennekynsistä. Sana Tallinna on erisnimi, jonka vähääkään kieltä hallitseva osaa kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Kiitos, kun luit tämän. ;)
- nauruun
vittu että näitä näsäviisaita ääliöitä löytyy!!!! ei meinaa naurusta tulla loppua..... meinaa naurattaa kyllä niin pahasti, ei vittu mitä ihmisiä!!!! minähä oonki niin ääliö etten tienny et tallinna tulee isolla t:llä..... huoh!!
- ihmetellyt
nauruun kirjoitti:
vittu että näitä näsäviisaita ääliöitä löytyy!!!! ei meinaa naurusta tulla loppua..... meinaa naurattaa kyllä niin pahasti, ei vittu mitä ihmisiä!!!! minähä oonki niin ääliö etten tienny et tallinna tulee isolla t:llä..... huoh!!
samaa asiaa,kun näsäviisaat viitsiikin etsiä jotain pikkuvirheitä josta he saavat moittia.Olen lukenut vuosia näitä palstoja,mutta nyt aika harvoin kun asiakeskustelu jää vähiin. juuri näiden hiihtohousunaisten ja viikinkien takia...
- eivät osaa sijoittaa
ihmetellyt kirjoitti:
samaa asiaa,kun näsäviisaat viitsiikin etsiä jotain pikkuvirheitä josta he saavat moittia.Olen lukenut vuosia näitä palstoja,mutta nyt aika harvoin kun asiakeskustelu jää vähiin. juuri näiden hiihtohousunaisten ja viikinkien takia...
kysymystään oikealle palstalle.
Kertokaas viisaammat miten rakennekynnet liittyvät tälle palstalle?
- paattina
Vai olet menossa rakennekynsillä ja vaateliikkeillä risteilemään? Eipä ole koskaan edes mieleeni tullut tällainen matkailutapa. Heh!
- naurut
täällä ainakin saa! jatkakee samaan malliin, vielä ku näkis teiän naamat!!!!!
- Anonyymi
Ei, laivalla ei ole tuollaista salonkia.
Katso maafoorumilta.- Anonyymi
Juurikin näin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362