Paljonkohan suurinpiirtein maksaa ultraäänitutkimus yksityisellä puolella? Minulla nyt RV 7 4 ja kiinnostaisi tietää onko kysymyksessä "normaali kaikki kunnossa oleva raskaus" ja paikkakunnallani tehdään ensimmäinen ultra neuvolassa vasta viikolla 11.
Ultraäänitutkimus yksityisellä
6
582
Vastaukset
- minä80
Yksityisellä pääsee ultraan vähän alle 100 €:llä. Tuohon viikkoon 11 ei kyllä ole enää kovin kauaa, joten sinuna miettisin meneekö rahat hukkaan.
- on aikaa,
kuukausi! Miten ihmeessä rahat menisivät hukkaan?
- mini
Ihan miten itse tykkäät. Maksaa jotain reilu 100€ ja itsekin harkitsin, mutta aika meni kyllä yllättävän nopeasti ;) Itselläni tällähetkellä rv. 12 0
- kieppeillä
Riippuu paikasta. Mulla maksoi reilun satasen kelakorvauksen jälkeen. Ultra tehdään sitten alakautta.
- --ll--ll--
Ei se aina satasta maksa. Meillä maksoi eka ultra yksityisellä viikolla 8 tasan 40 euroa Oulussa. Sitten myöhemmin akenneultra oli n. 100 euroa.
Ja ps. ei tehty alakautta, vaan ihan vatsanpeitteiden läpi.
- justiina88
75e euroa jäi kelakorvauksen jälkeen maksettavaksi Kemissä. kävin rv8,eikä mennyt rahat hukkaan, kun sain tietää että pikkuiseni elää. Viimeksi odotin np ultraan ja siellä kävikin ilmi,että oli mennyt kesken rv8 3 sydänvian takia, ja se oltasiin huomattu jo silloin alussa. Nyt menossa rv19 :) Käy ihmeessä, jos asiaa vaivaa mieltä. Sen jälkeen se aika menee sitten nopeasti ja osaa olla hiukan rauhallisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914