Koska aiemmin joku neropatti aloitti ketjun aiheesta, kuka pahin mainostaja ym. ajattelin nyt vastavuoroisesti heittää kysymyksen, kuka on paras asiantuntija.
Laittakaa perusteluita kehiin ja älkää haukkuko muita vaan tuokaa se hyvä esille.
Kuka palstan paras opastaja ja asiantuntija?
19
1120
Vastaukset
- !!!???
Palstan paras asiantuntija on tietysti minä. Eikä kukaan muu.
- turha huutoäänestys?
Käytetään aika ja energia siihen opastamiseen - vaikkapa Kamerawikiin kirjoittaen.
- Tallustelija74
että palstalla käyvät aloittelijatkin tietäisivät, kenen juttuihin voi suhtautua vakavasti. Siitä olisi monelle paljonkin apua. Uskoisin ainakin niin.
- Taidat olla
Just niitä C/N merkinvihaajia ? Lisäksi lada on ainut hyvä auto vai mitä?
- antipanti
että tuo tallaaja on lahjaton näsäviisas räpsijä. Sellainen vaikutelma on tullut vahvasti.
- Tallustelija74
En vihaa Canonia enkä myöskään Nikonia tai mitään muutakaan merkkiä. Kyllä ne on ihan eri ihmiset, kun sellaista tekevät.
Minulle on aivan sama millaisilla vehkeillä kukin kuvaa. Pääasia, että jokainen on tyytyväinen omaansa.
Sit toisekseen, en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani hyvä opastaja, sillä olen melko aloittelija itse. Hitusen tiedän jostain jotain ja sekin on sitä, että tiedän, etten tiedä paljoa. Siksipä halusinkin muiden mielipiteitä nimimerkeistä, jotka osaavat opastaa ja antaa kaikenlaisia vinkkejä.
Niin lopuksi voin todeta, etten pidä Ladaa autoista parhaimpana. En itse asiassa tiedä autoista yhtään mitään. En edes omista ajokorttia, enkä aio koskaan sitä hankkiakaan.
Mutta kaikesta huolimatta iloa elämääsi kuvauksen parissa ja hyviä otoksia, millä sitten ikinä kuvaatkin. - Tallustelija74
antipanti kirjoitti:
että tuo tallaaja on lahjaton näsäviisas räpsijä. Sellainen vaikutelma on tullut vahvasti.
Ehkäpä olen monen mielestä lahjaton, mutta ei se itseäni häiritse. Luulen tosin, etten ole ainoa tällä palstalla. En kuvaa ammatikseni vaan omaksi ilokseni. Ja jos olen jonkun mielestä näsäviisas, pahoittelen tilannetta. Siihen en ole viesteissäni pyrkinyt.
Ja kuinkahan monta kertaa täytyy kertoa, että olen aloittelija, ennen kuin menee jakeluun. - Ja ....
Tallustelija74 kirjoitti:
Ehkäpä olen monen mielestä lahjaton, mutta ei se itseäni häiritse. Luulen tosin, etten ole ainoa tällä palstalla. En kuvaa ammatikseni vaan omaksi ilokseni. Ja jos olen jonkun mielestä näsäviisas, pahoittelen tilannetta. Siihen en ole viesteissäni pyrkinyt.
Ja kuinkahan monta kertaa täytyy kertoa, että olen aloittelija, ennen kuin menee jakeluun.vaikka muutaman juoksu askeleenkin ottaisit niin ei yhtään paha.
- tyylisi
Ja kuinkahan monta kertaa täytyy kertoa, että olen aloittelija, ennen kuin menee jakeluun.Paskoo puhuvat.
Omistit muistaakseni superzoomin ja ostit nyt myöhemmin järkkärin, joten uusi kirjoitus verraten näiden kahden eroja "ns" harrastelija kuvaajalta voisi olla hyvä uusi aihe näille palstoille muutenkin. - Tallustelija74
tyylisi kirjoitti:
Paskoo puhuvat.
Omistit muistaakseni superzoomin ja ostit nyt myöhemmin järkkärin, joten uusi kirjoitus verraten näiden kahden eroja "ns" harrastelija kuvaajalta voisi olla hyvä uusi aihe näille palstoille muutenkin.Kiitos rohkaisevasta kommentistasi. Aika tylyä ja henkilökohtaisuuksiin menevää nuo aiemmat ovat olleetkin.
Kyllä, omistan sden superzoomin ja siirryin järkkäriin aivan äskettäin, eli kyse samasta miehestä. Ehkäpä jossain vaiheessa teen vertailua niistä tällä palstalla. Onhan se aika mielenkiintoista kuitenkin. Mutta täytyy tässä ensin saada täydellisesti kaikki irti truosta A300:sta ja sitten vasta ruveta puhumaan.
Mukavia kuvaushetkiä sinulle ja onnistuneita otoksia. - tallustelet
Kiitos rohkaisevasta kommentistasi. Aika tylyä ja henkilökohtaisuuksiin menevää nuo aiemmat ovat olleetkin.
Kyllä, omistan sden superzoomin ja siirryin järkkäriin aivan äskettäin, eli kyse samasta miehestä. Ehkäpä jossain vaiheessa teen vertailua niistä tällä palstalla. Onhan se aika mielenkiintoista kuitenkin. Mutta täytyy tässä ensin saada täydellisesti kaikki irti truosta A300:sta ja sitten vasta ruveta puhumaan.
Mukavia kuvaushetkiä sinulle ja onnistuneita otoksia.täällä?
Mitäpä, jos nyt vain jatkossakin keskittyisit kuvaamaan pelkästään sillä SuuuuuuuPeeeeeeeeRrrrrrrr-zoomillasi? - Tallustelija74
tallustelet kirjoitti:
täällä?
Mitäpä, jos nyt vain jatkossakin keskittyisit kuvaamaan pelkästään sillä SuuuuuuuPeeeeeeeeRrrrrrrr-zoomillasi?Tiettyyn pisteeseen asti jaksan kuunnella vittuilua, mutta nyt alkaa riittämään.
Mitäpä jos tukkisit sen hiivalle haisevan turpasi ihan lopullisesti. Ei tuollaista jaksa kukaan lukea tai kuunnella. Keskittyisit kuvaamiseen ja jättäisit typeryydet sikseen. vai eikö järkivähäsi riitä ymmärtämään sitä??????
Viesteistäsi päätellen et erota kameraa kitarasta, joten vaikene, sinä sian ja sammen risteytys!!
- ympäripyöreitä
ja ilkeitä vastauksia.Äkkiseltään tulee mieleen SE&O,Kimmo Koo, YrjöJurri,Earl of Snowdon,Mika2,Pekka-,Pekka, ei se kirjautunut..,joku Sunrise, työeläkeläinen,Okaro,gff?,123 jne.
Oma järjenkäyttö on sallittua.Tekstejä voi lukea valikoidusti.Olen itse saanut runsaasti hyvää tietoa haluamistani asioista miettiessäni uuden rungon hankintaa.Vastaukset ovat aina olleet asiallisia.
Tyhmän,alatyylisen vinoilun voi jättää omaan arvoonsa.- edellisiin
Listauksestani jäi canonisti minäkin ja nikonisti.
Erikseen mainittavia, koska olen toisen merkin ehdoton kannattaja ja kuluttaja jo 40-vuoden ajalta.Eikä se ole koskaan pettänyt. etten ainakaan oikeasti pyri olemaan ilkeä. Vastaus tosin saattaa olla kyselyn inspiroiva mutta jos haistan siinä olevan oikean ongelman pyrin myös kertomaan kantani asiaan. Joskus on vähän hankalaa erottaa provoilijat, joita täälläkin esiintynee, oikeista ongelmista.
Tuosta alatyylisestä vinoilusta olen vallan samaa mieltä.
- kirjoitteleva
Canon-fani.
asiantuntija omassa asiassaan, se kuka on paras jää aina lukijan harkintaan. Vastaukset myös useasti riippuvat kysyjän asiantuntemuksesta eli miten hän ongelmansa esiin tuo. Sanotaan, ettei tyhmää kysymystä yleensä ole vaan näyttää niitäkin esiintyvän tälläkin palstalla.
Tuosta mainostajasta sanoisin, että jokainen meistä kirjoittaa omista kokemuksistaan joten ne yleensä rajoittuvat yhteen merkkiin oikeasti ja muihin mututuntumalla. Jos se tuntuu mainokselta niin tuntukoon, yleensä se on kuitenkin yleistettävissä muihinkin kameroihin jos kyse ei ole mistään täysin spesiaalista ominaisuudesta.- SE&O
Paras on kovin suhteellinen käsite.
Mutta jos näkökulma ja hauskuus lasketaan mukaan niin sitten … vastaukseni on Pekka
Vaadittuina perusteluina esitän kunnioittaen seuraavaa
– Pekan kommentit ovat kivoja ja saavat minut hyvälle tuulelle
– kommenttien ehkä osin piilotettu sarkasmi mietityttää ja hymyilyttää usein vielä seuraavanakin päivänä
Asiantuntija:
Minulle kiinnostavinta luettavaa on tuo "Luontokuvaus" -osio
En itse harrasta luontokuvausta, mutta katselen eniten luontokuvia – todellisia alan mestareita ja erinomaisia otoksia on mielestäni jo liikaakin ilman minua.
Sillä suunnalla minua kinnostaa erikoisesti muutokset ympäristössä ja kuvaajien uudet näkökulmat luontokohteisiin- SE&O
Palautteen hankkiminen, vastaanottaminen ja antaminen on viisas keino kehttymiseen ja tämän forumin kaltaisten keskustelujen kehittämiseen.
Tähän kittiin ikävä kyllä kuuluu pakollisena kylkiäisenä se, että ongelmaiset kanssaihmisemme käyttävät tätä itsehoitoon ja heikon itsetunnon itselääkitykseen.
Moni on yrittänyt sitä (mm. muiden haukkumisen) heiltä kieltää (tuloksetta). Minusta heitäkin on yritettävä ymmärtää. Katson sen kuuluvan tämänkaltaisten keskustelujen "pakollisiin" kuvioihin – jos joku ei kerta kaikkiaan voi niitä sietää niin voihan olla lukematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135