Minkä matkatoimiston reissuja Bulgariaan kannattaisi alkaa selaamaan ?
Onko plussia tai miinuksia jonkun suhteen ?
Millä matkatoimistolla
3
691
Vastaukset
- matkatoimistot
Ei ole suurta väliä, minkä toimiston matkan ostat, mutta muista että matkavakuutus on kunnossa, ja varaa käteistä rahaa matkalla alkaneen sairauden tai tapaturman varalle mukaan. Harvoissa paikoissa Bulgariassa vakuutusyhtiön kortti käy maksuksi. Pitää ottaa kuitit talteen ja anoa korvausrahat Suomeen tultua.
Turistipaikkojen poliklinikoilla pienikin toimenpide voi maksaa
käsittömän paljon.
Yksi käynti, venähtäneen nilkan sitominen viime kesänä 400€. - online.
Itse pidän finnmatkojen guide onlinea ihanana palveluna. Tekstarilla voi matkan aikana kysyä mitä vaan! Ei tarvi odotella hotellikäyntejä tai soitella kalliita puheluita!
- aurinkomatkoille miinus
Kaikki muu on jees mut älä varaa aurinkomatkoilta, jos haluut säästää lompakkoas. Hintataso paljon korkeempi verrattuna muihin matkayhtiöihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418