taas viestin (n)?
Lähetitköhän
36
1922
Vastaukset
- vaiko ehkä
jonnekin muualle?
- me sovittu
...että viestejä saa lähettää?
- ole mielestäni
niitä viestejä niin paljon lähetellyt? ja voisi sanoa suoraan asiat...lähetäppä viesti minulle....
- mistä numerosta
se tuli? Eli en :)
- mitä...
v....a! Eikö sulle saa enää lähettää viestiä? Reilu peli ja sen voi sanoa suoraan...mikä tyyppi....
- missä tuossa
mitä... kirjoitti:
v....a! Eikö sulle saa enää lähettää viestiä? Reilu peli ja sen voi sanoa suoraan...mikä tyyppi....
luki ettei viestejä saa lähettää mulle?
Aloittaja kysyi onko joku lähettänyt ja mä vastasin, etten ainakaan mä ole nyt lähettänyt. Ja numerosta näkee kuka lähetti... Mikä sua vaivaa? - sua, kuule...
missä tuossa kirjoitti:
luki ettei viestejä saa lähettää mulle?
Aloittaja kysyi onko joku lähettänyt ja mä vastasin, etten ainakaan mä ole nyt lähettänyt. Ja numerosta näkee kuka lähetti... Mikä sua vaivaa?itseäsi vaivaa...mietippä sitä? ja ankarasti kannattaakin miettiä...
- tajua sua
sua, kuule... kirjoitti:
itseäsi vaivaa...mietippä sitä? ja ankarasti kannattaakin miettiä...
ollenkaan, mutta eipä mun tarttekaan. En mä jaksa mitään miettiä, mulla on vapaapäivä.
:)
Hyvää jatkoa eli hyvästi joku ihmeihminen.
- ap.
kun toi mun puhelin ei näköjään suostu vastaanottamaan viestejä. Ne jää tonne tietokoneen kaiuttimiin, jotka kyllä "rallattaa", mutta puhelimeen asti ei vaan tule.... raivostuttavaa:(
- Sekaisin...
menet tuota vauhtia...yritä ajatella järkevästi...vaikka vaikeaa se varmasti on, hehehheee :-D
- jää saamatta
se "elämäsi tärkein" viesti...pistähän piuhat kuntoon :D
- kyllä ne
kaiuttimet ottaa häikkää joskus naapuristakin :)
- tänne kaikki...
Sekaisin... kirjoitti:
menet tuota vauhtia...yritä ajatella järkevästi...vaikka vaikeaa se varmasti on, hehehheee :-D
..täällä on sota ;)
- ap.
jää saamatta kirjoitti:
se "elämäsi tärkein" viesti...pistähän piuhat kuntoon :D
arvelin kyllä, ettei olisi pitänyt tätäkään aloitusta tehdä:) mutta niin se vaan on... no ehkä ne viestit tulee taas muutaman kuukauden päästä, niinkuin on joskus ennenkin käynyt.
- ap.
kyllä ne kirjoitti:
kaiuttimet ottaa häikkää joskus naapuristakin :)
mutta mulla ei naapurin kanssa kolise ovet yhteen:)
- edell.
ap. kirjoitti:
mutta mulla ei naapurin kanssa kolise ovet yhteen:)
kyllä se puhelin piipityttää kaiuttimia silloinkin, kun vain hakee kenttää, tai mitä lie, eli usein ilman "oikeaa syytä". Eli ei kannata vaipua epätoivoon tuollaisesta :)
ps. Kannattaisi ehkä harkita uuden puhelimen hankkimista ;) - onkin jo
ap. kirjoitti:
arvelin kyllä, ettei olisi pitänyt tätäkään aloitusta tehdä:) mutta niin se vaan on... no ehkä ne viestit tulee taas muutaman kuukauden päästä, niinkuin on joskus ennenkin käynyt.
kevät parhaimmillaan:) Tuleehan ne viestit, jos on tuloillaan..kuukauden päästä tai aiemmin
- harvinaisen tutulta..
ap. kirjoitti:
Tarkotan lähinnä tuota viestien tulemista muutaman kuukauden päästä.. meitä taitaa olla monia muitakin samassa jamassa ;)
- ap.
onkin jo kirjoitti:
kevät parhaimmillaan:) Tuleehan ne viestit, jos on tuloillaan..kuukauden päästä tai aiemmin
joo ;)
- ja minunko
oletat sinulle viestejä lähettelevän...en varmana lähetä ;)
- Voitko
ajatella korjaavasi kännykkäsi? Olisi paljon helpompaa - eikä tulis näitä kolmiodraamoja, hih!
- ap.
Voitko kirjoitti:
ajatella korjaavasi kännykkäsi? Olisi paljon helpompaa - eikä tulis näitä kolmiodraamoja, hih!
tai sitten se vika on jossain yhteyksissä, näistä kun ei aina tiedä. Pitää vissiin hommata kirjekyyhky:D
- nauran..
ap. kirjoitti:
tai sitten se vika on jossain yhteyksissä, näistä kun ei aina tiedä. Pitää vissiin hommata kirjekyyhky:D
täällä kippurassa :D, vaikka ei tietysti pitäisi. Rakastan Sinua :)
- sivusta kiilaava
ap. kirjoitti:
sitä kirjekyyhkystä tässä varmaan kyllä tarvitsisi enkä tiedä auttaisiko sekään. Mieluiten pitäisi olla telepaattisia kykyjä että pystyisi lukemaan toisen ajatukset.
- telepatia
sivusta kiilaava kirjoitti:
sitä kirjekyyhkystä tässä varmaan kyllä tarvitsisi enkä tiedä auttaisiko sekään. Mieluiten pitäisi olla telepaattisia kykyjä että pystyisi lukemaan toisen ajatukset.
nyt auta. Ota känny käteesi ja soita, niin kaikki selviää!
- tietäisi
telepatia kirjoitti:
jonkun numeron niin voisin vaikka soittaakin.
- ap.
telepatia kirjoitti:
telepatiakin tuntuu toimivan:) Mutta kukahan viheltäisi pelin poikki (tämän ketjun). Melkoisen sopan sain taas keitettyä:D
- olet sen
ap. kirjoitti:
telepatiakin tuntuu toimivan:) Mutta kukahan viheltäisi pelin poikki (tämän ketjun). Melkoisen sopan sain taas keitettyä:D
keittänyt. Kummalta se maistuu suloiselta vai kitkerältä?
- ap.
olet sen kirjoitti:
hieman kitkerältä, mutta taisi tuolla loppupäässä olla jotain suloistakin;)
- ettet ymmärrä
olet sen kirjoitti:
väärin!!!!!!!
- ainakin
ap. kirjoitti:
hieman kitkerältä, mutta taisi tuolla loppupäässä olla jotain suloistakin;)
niin.
- ap.
ettet ymmärrä kirjoitti:
väärin!!!!!!!
lupaan, jos tää siis oli mulle:)
- sinulle ainoastaan
ap. kirjoitti:
lupaan, jos tää siis oli mulle:)
ei kenellekkään muulle.
- ap.
sinulle ainoastaan kirjoitti:
ei kenellekkään muulle.
lupaan, etten ymmärrä väärin.. ja..ehkä tämä ketju kuitenkin selvensi asiaa, että miksi en ole vastannut..vastaan heti, kun siihen tulee mahdollisuus:) Nyt voisin ehkä hieman rauhoittua:D
- et oo
ap. kirjoitti:
lupaan, etten ymmärrä väärin.. ja..ehkä tämä ketju kuitenkin selvensi asiaa, että miksi en ole vastannut..vastaan heti, kun siihen tulee mahdollisuus:) Nyt voisin ehkä hieman rauhoittua:D
kyllä vastannut minunkaan viesteihini ja samoin: lupaan rauhoittua minäkin, kuten joskus minulta pyysit ;D
- ap.
et oo kirjoitti:
kyllä vastannut minunkaan viesteihini ja samoin: lupaan rauhoittua minäkin, kuten joskus minulta pyysit ;D
En kyllä nyt äkkiseltään muista pyytäneeni ketään rauhoittumaan... paitsi ehkä täällä palstalla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208