Voisiko joku kertoa lähemminkin kyseisestä ammatista ja Työmahdollisuuksista/työtilanteesta? Hyvinkäällä alkaa syksyllä ympäristösuunnittelijan opinnot ytön ohessa- Hyvinkäällä. Onko kokemuksia kyseisestä paikasta/linjasta? ja onko kokemuksia monimuotokoulutuksesta?
Ympäristösuunnittelija AMK
4
4881
Vastaukset
- tillikka4
no mitä hyötyä siitä kouluun soittamisesta muka on? kehuvat maasta taivaisiin omansa vain. Minuakin kiinnostaa ihan oikeiden ihmisten kokemukset!
- Gehhu
Joiltakin muilta palstoilta olen lukenut, että työpaikat ovat aika kiven alla. Itse vasta pohdin alaa, mutta tosiaan tuo työllisyystilanne mietityttää. Ilmeisesti työnantajilla on sen vuoksi myös mahdollisuus edellyttää suurta omistautumista pienelläkin palkkiolla. Ei taida siis ehkä olla ihan minun alani, jos haluan muutakin elämää kuin työn. Harmi vaan, kun haluaisin kuitenkin tehdä sellaista työtä, josta on hyötyä ympäristölle.
- Utuopiskelija
Te jotka haluatte vaikuttaa ympäristöön, valitkaa mantsa tai ympäristötieteet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549