Rajakylän hullut

asukkaat

Mikähän tää pariskunta, oisko jo jonkn verran yli 50.
Nainen vaalea ja hieman pyöree ja mies pitkä. (jotenkin epäsiistin näkösiä) Ilmestyivät kesällä tänne Rajakylään ja siitä asti olen ollut silmätikkuna. Nainen haistattelee ja huorittelee, vaikka en edes tunne heitä. Eivät välitä vaikka olen lapsen kanssa liikkeellä. Lapseni joka on nyt 3-v. viimekesänä sanoi jotain miehelle ja hymyili. (mies vastasi) Nainen sai hirveen hepulin ja siitä lähtien olen ollut pakkomielle tälle akalle. Tää akka käyttäytyy hirveen agressiivisesti varsinkin ko on kaljoissaan. Kuulin, että ne olis häiriköineet tuolla Toppilan alueella ja saaneet sieltä häädön, siksi muuttaneet tänne.

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääl

Taidanpa tietää tän pariskunnan. Ne huusi ja rääky vielä viimekesänä täällä Toppilassa. Joku nainen nillä oli sillonkin kiusattavana. Kuulin niitten jopa yrittäneen kiristää jollain ilmotuksilla mut ei olleet onnistuneet. Joo ja sit kaks pikkuskidia oisko olleett 15. vuotaita ne paukutti sitä akkaa turpaan ku meni keskaria nuosisolle näyttää ja pikkuhoo.. nimitteleen. Taitaa olla sairas mustis se muija, niin kuulin. Ai nii ne sai vissiin lähöt täältä jatkuvan häiriköinnin takia. Ne huusi ja rääky sille naiselle yöt läpeensä et koko kortteli raiku.

• ole muutenkaan lasten

paikka asua, olen ymmärtänyt että ei siellä kukaan asu omasta tahdostaan jos ei ole viinan tai muiden aineiden perään, kehottaisin hankkimaan asunnon jostakin muualta pikaisesti, mutta jokainen taaplaa tyylillään.

• ääliömäisyys kunniassaan

tuollainen muiden asukkaiden huorittelu, muu solvaaminen ja huutelu tai selkäänpuukottaminen sekä muu yleinen häiriköinti on aika varma tae vakavahkoista sosiaalisista ja/tai mielenterv.ongelmista tai vajaapäisyydestä. yleensäkin ko.kaltaiset öykkärikäyttäytyjät pitäs vähän tehokkaammin saattaa kunnolla kuriin. häätöä kehiin, jollei kunnioitusta ala löytyä!
      semmonen siis jo tullut jostain, ja nyt jo asutaan muualla, niinkö? ketä kiinnostaa saada naapurikseen tolloja huutelijoita. - 15-ikäsillä on heille ominainen käyttäytymiskulttuurinsa mutta tuskinpa aikuisen tarttee sille tasolle vajota.

• Niitä

Kirjoitit asiaa. Huutelut ym. ymmärtää 15 kesäsille jos niillekkään, mutta 50 v. ei.
        Tiedän pariskunnan ja täälläki oli nainen hampaissa niillä. Olen pahoillani jos ovat ottaneet silmätikuksi ja vielä lapsikin. En voi muuta kuin varottaa tätä äitiä kiertään kaukaan tään pariskunnan. Näin ja kuulin niitten touhut aikalailla läheltä, sillä asuin aivan tien toisella puolen ja meno oli hirveä. Huuteli tälle naiselle yöt läpeensä, vaikka millä nimillä, eikä ne edes välittäneet muitten ihmisten puuttumisesta asiaan. (naapurit, poliisit) Todistajia oli vaikka kuin paljon. Mitä enemmän ihmisiä parvekkeilla, kaduilla, ym. sitä enemmän ääntä lähti ja yö aikaan varsinkin. Käsitettiin, että tää nainen olis ollu aivan sairas mustasukkaisuudessa. (niinku joku huolis sen ukon) Häädön ne kuulemma lopulta sai ja sekin oli tän "viettelijän" vika (vaikka ite häiriköivät)Akka ite kertoi ja säälitteli itteensä kuinka joutuvat muuttaan Rajakylään.. Arvatkaa oliko naurussa piteleminen kun olin vierestä seurannu tilannetta ja valvonutki muutamia öitä sen takia. Kuulinpa niitten jopa uhkailleen tätä naishenkilöä vaikka millä.
        Sairas se oli ja niin se äijäki, aivan samalainen.

• tunnistettu
        Niitä kirjoitti:

Kirjoitit asiaa. Huutelut ym. ymmärtää 15 kesäsille jos niillekkään, mutta 50 v. ei.
        Tiedän pariskunnan ja täälläki oli nainen hampaissa niillä. Olen pahoillani jos ovat ottaneet silmätikuksi ja vielä lapsikin. En voi muuta kuin varottaa tätä äitiä kiertään kaukaan tään pariskunnan. Näin ja kuulin niitten touhut aikalailla läheltä, sillä asuin aivan tien toisella puolen ja meno oli hirveä. Huuteli tälle naiselle yöt läpeensä, vaikka millä nimillä, eikä ne edes välittäneet muitten ihmisten puuttumisesta asiaan. (naapurit, poliisit) Todistajia oli vaikka kuin paljon. Mitä enemmän ihmisiä parvekkeilla, kaduilla, ym. sitä enemmän ääntä lähti ja yö aikaan varsinkin. Käsitettiin, että tää nainen olis ollu aivan sairas mustasukkaisuudessa. (niinku joku huolis sen ukon) Häädön ne kuulemma lopulta sai ja sekin oli tän "viettelijän" vika (vaikka ite häiriköivät)Akka ite kertoi ja säälitteli itteensä kuinka joutuvat muuttaan Rajakylään.. Arvatkaa oliko naurussa piteleminen kun olin vierestä seurannu tilannetta ja valvonutki muutamia öitä sen takia. Kuulinpa niitten jopa uhkailleen tätä naishenkilöä vaikka millä.
        Sairas se oli ja niin se äijäki, aivan samalainen.

Onkos näillä joku harmaa sekarotunen koiranpentu? Näin ne ostarilla ja kehuivat hakeneen pennun ihan äsken jotenki yhistän nää tyypit niihin häiriköihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe