Moni Pattayan kävijä tuntee herrasmiehen nimeltään P. N..nen, en viitsi nimeä tarkemmin laittaa. Ne tietävät, jotka tuntevat. P menehtyi eilen illalla pitkäaikaiseen sairautensa murtamana. Viimeisenä vuotenaan hän vietti Pattayalla kuukauden päivät juuri joulun jälkeen.
Tytöt surivat aidosti, kun kerroin heille (tai siis omalle tytölleni puhelimessa). Baarityttöjä he ovat, mutta ihania ihmisiä ja vielä erityisen empaattisia. Sen sai P...kin kokea tammikuussa. Kun hän kertoi sairaudestaan baarissa ja odotettavissa olevasta elinijästään, osasivat tytöt häntä lohduttaa ja rakastaa.
Tottahan P heille juomat maksoi, vaikkei itse ryypännyt. Aina hänen ympärillään pyöri tyttöjä kädestä pitämässä tai halaamassa tai suukottelemassa. Olisikohan P. saattanut olla onnellisempi jossain muualla viimeisinä kuukausinaan?
Hyvä ystävä poissa
16
2295
Vastaukset
- Luulenpa
,että ei olisi. Otan osaa.
- Aloittaja
Kiitos sheriffille! Näistä poistoista olin samaa mieltä!
- tosiaankin..
Täältä on poistettu paljon Amalian törkyilyä, tästä ketjusta ja kokonainen Amalian aloittama älämölöketju missä vastaili itse itselleen eri nimimerkeillä, tämä on hämmentävää... kiitos!
Mahtaa Amaliaa nyt v.. eikun hatuttaa entistä enemmin, g-pisteessä korviensa välissä on nyt varmasti kuumat paikat, huh, huh, hot, hot, hot ;) - just joo tätä
tosiaankin.. kirjoitti:
Täältä on poistettu paljon Amalian törkyilyä, tästä ketjusta ja kokonainen Amalian aloittama älämölöketju missä vastaili itse itselleen eri nimimerkeillä, tämä on hämmentävää... kiitos!
Mahtaa Amaliaa nyt v.. eikun hatuttaa entistä enemmin, g-pisteessä korviensa välissä on nyt varmasti kuumat paikat, huh, huh, hot, hot, hot ;)Ketään ei hatuta muu kuin mihin tahansa asiaan
ja nyt jopa kuolemaan liitetään baaritytöt.
Jos tyypin ainoat omaiset on baaritytöt,ihan siitä
vaan. Mutta kuolemalla ei pelleillä. - Aloittaja
just joo tätä kirjoitti:
Ketään ei hatuta muu kuin mihin tahansa asiaan
ja nyt jopa kuolemaan liitetään baaritytöt.
Jos tyypin ainoat omaiset on baaritytöt,ihan siitä
vaan. Mutta kuolemalla ei pelleillä.P oli maailmanmatkaaja, jonka ystäväpiiri oli ilmeisesti aika laaja. Suomessa lapsia ja lastenlapsia. Pattayalle hän halusi kuulemma itse "vielä kerran" ja pojan ja tyttären perheet uhrasivat aikaansa, rahaansa ja "kesälomansa" isän "viime" toiveen täyttämiseen.
Thaimaalaisten "baarityttöjen" empaattisuun ja myötäeläminen voi olla muutakin kuin joidenkin maassa koskaan käymättömien asenteellisten feministien ikävät kuvitelmat ja luulot.
Tämän tapauksen alunperin kerroin sekä tiedoksi kaikille ystäville (tietysti saivat muutakin kautta tiedon ajallaan), sekä pikku vinkiksi kaiken maaliman tunteettomille amalioille että mikä sinne Thaimaahan saattaa vetää. Ilmaston lämpö tietenkin, mutta myös ihmisten lämpö ja empaattinen myötäeläminen.
Mikä ihme tässä hatuttaa nimimerkkiä "justjootätä" - Aloittaja
Käsittämätöntä kylmäkiskoisuutta!
- vähempi
kepeitä multia hänelle. Mihinkä kuoli ?
Hiviin, kuppaan vai tippuriin ?- Aloittaja
Vain se yksi mielessä jollakin! Maailmassa on muutakin, kuin se iänikuinen seksi! Kannanottosi on myös törkeän rasistinen!
- minkäs teet?
ei se auta vaikka täällä sitä jauhat.!!
- Aloittaja
Ehkä tosiaan foorumi oli sittenkin väärä tälle ilmoitukselle. Jos kuitenkin syyn koittaisin kertoa:
P:n tytär ilmoitti minulle P:n menehtymisestä Bangkokissa sairauteensa ja pyysi minua jollain tavoin kertomaan suomalaisille Pattayalla, koska minä osaan suomea. Koska en kaikkia hänen suomalaisia ystäviään tunne, niin tänne sitten kirjoitin, onhan tämä foorumi nimeltään "SUOMI24", ja uskon että tätä suomalaiset lukee ympäri maailmaa. Suomeen P:llä ei muuta yhteyttä ollut aikoihin, kuin suomalaiset ystävät Pattayalla. Muille tieto meni muilla foorumeilla ja muilla kielillä.
Nyt ajattelen että onneksi lapset eivät näitä palstoja voi lukea. Kommentit ovat olleet törkeitä ja likaisia. Millaiset ihmiset niitä kirjoittavat? Erehdyin nyt foorumin valinnassa. Olen kieltämättä ollut naiivi.
Jotkut ovat moittineet hyväntahtoisesti ja kertoneet mihin olisi pitänyt info laittaa. Nyt sen tiedän. No tällaista tämä. En tästä enää tämänjälkeen!- maailmalla ollessaan
Delaa johonkin.
Ketä meitä tämä asia liikuttaa ?
Pitäisikö nyt itkeä vai ? - Asiallisesti
Ja oikein moderoituna thaiklupi.fi
sinne voi rekisteröityä tai en tieäd oletko jo
sinne laittanut tämän suru-uutisen?
- R. I. P. *
Lepää P. N. rauhassa, kevyet mullat.
ja anteeksipyynnöt Amalian häiriköinnistä.- kenen tahansa
ympärillä ja pitää kädestä tasan niin kauan kuin piikki baari drinksuille on auki.
- kylmääkituruus
kenen tahansa kirjoitti:
ympärillä ja pitää kädestä tasan niin kauan kuin piikki baari drinksuille on auki.
Niin meilläkin tääl Turuus, pyytävät vaan 60 eur mukaanlähdöstä, Amaliat ilmaiseksi, mutta niihin ei kosketa kepillä, tautisia.
- Repesorsa
kenen tahansa kirjoitti:
Kylläkyllä! Ja entäs sitten?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078