Keräilen kaikenlaisia kuulakärkikyniä, mainos-ym.
Vaikeinta on niiden säilyttäminen, eli missä?
Olen ostanut muutaman kotelon/salkun, mihin mahtuu 40 kynää, hinta on 20e/kpl.
Olisiko kellään tietoa mistä niitä saisi halvempia, tai sellaisia johon mahtuu huomattavasti enemmän kuin tuo 40kpl.
Kynät ovat yleensä olmaisia, mutta säilytys kotelot tulevat hintoihinsa.
Kuulakärkikynät
3
350
Vastaukset
- edullinen...
miten osaisin sinulle selittää, miten olen itse tehnyt vastaavaan tarkoitukseen sellasen, kankaisen lokerikon, samalla systeemillä kuin esim, työtakeissa on rintataskusa kynillä sellanen sopivan kokoinen kolo.
otat ensin esim. 50cm x50cm kankas taita alareuna 20cm ylöspäin, ja ompele aivan kuin taskuksi ja sitten siihen sellasia kynän mentäviä koloja, yläreunasta ylijäävä kangas kääntyy aivan kuin läpäksi. Laitat kynät koloihin ja läppä päälle, sen jälkeen kierrät rullalle ja sidot nauhalla, tai laitat tarran, ympärille.
Ei maksa paljon ja niitä voi tehdä isompiakin, kynät pysyvät järjestyksessä, kun tekee eri värisiä, niin tietää missä mikäkin on.- Meiju-Simona
Kiitos neuvosta, itse en ole ompeluihmisiä, en omista edes ompelukonetta.
Yhdellä ystävälläni on, ja taito ommella mitä vain, saati sitten tämmönen helppo homma, ei ole peukalo keskellä kämmentä, niinkuin mulla.
Hyvää kevättä sinulle! - edullinen...
Meiju-Simona kirjoitti:
Kiitos neuvosta, itse en ole ompeluihmisiä, en omista edes ompelukonetta.
Yhdellä ystävälläni on, ja taito ommella mitä vain, saati sitten tämmönen helppo homma, ei ole peukalo keskellä kämmentä, niinkuin mulla.
Hyvää kevättä sinulle!ompelu ihmisenä ja kaikkea keräilevänä mietin, että jos laitat osoitteesi minun s-postiini, teen sulle mallikappaleen ja laitan siihen muutaman kynän mukaan...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318