Suvisia

kumeja

Olemme vasta muuttaneet ja aurinko toi mieleen et pitäs huoltaa toi kulkuneuvo ja ostaa uudet kesärenkaat. Onko paikkakunnalla kohtuuhintasta ja osaava paikkaa em. palveluun. Hyvää kevättä kakille.

9

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelija

kysäse karppiselta

• nykyään

haetaan. sieltä saa puoleenhintaan ja vanteineen. mutta ei saa sannoo ääneen, kohta liitoshullut vaativat meitä liittymään Haaparantaan. minulla on kylläkin renkaat oulussa yhden liikkeen hyllyssä. maksaa 50 euroa renkaiden vaihto, pesu, tasapainotus ja säilytys. mutta en mää silti haluu liittyä Ouluun.

• sua keksi
        nykyään kirjoitti:

haetaan. sieltä saa puoleenhintaan ja vanteineen. mutta ei saa sannoo ääneen, kohta liitoshullut vaativat meitä liittymään Haaparantaan. minulla on kylläkin renkaat oulussa yhden liikkeen hyllyssä. maksaa 50 euroa renkaiden vaihto, pesu, tasapainotus ja säilytys. mutta en mää silti haluu liittyä Ouluun.

nimittäin hakea ne renkaat Haaparannasta. Sitten joku Oululainen muutti tänne, kertoi samalla Putaalaisille renkuloista. Haukiputaan juntturat väittivät, että vaikka Haaparannasta saa halvempia renkaita, niitä ei kannata hakea missään nimessä, koska aina kannattaa maksaa enemmän ja olla käyttämättä päätään! Kun jonkin aikaa taas oli mennyt, oli umpiluuhun taottu, että perhana, on se järkevämpää vissiinki hakea Haaparannasta ne kiekot! Kohta ihmetellään, kun paska on jo housussa ja Oulu ei huolikaan enää.

• ollakin
        nykyään kirjoitti:

pölijä.

• mutta ei
        ollakin kirjoitti:

pölijä.

hullu

• ABC:llä

Siellä on varaa mistä valita ja saat vielä bonustaki.

• kurssit

vielä mukavasti, muutoinkin siellä aina olleet 30-40 % halvemmat.

• verran

olen isämaallinen että ainaki kotimaasta ostan.

• Nokian renkaat
        verran kirjoitti:

olen isämaallinen että ainaki kotimaasta ostan.

Ruotsin puolelta, kun sieltä halvemmalla saan.

Eli renkaat kuskataan ensin Nokian kaupungista Tukholmaan tukkuun josta edelleen Haparandaan. Sieltä sitten jälleen tänne Suomeen Haukiputaalle.

Vapaa markkinatalous toimii, hinnat tippuu.
        Jotain mätää täällä Suomen kauppasysteemissä on.
        Kerro sinä jos tiedät mitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe