Olemme vasta muuttaneet ja aurinko toi mieleen et pitäs huoltaa toi kulkuneuvo ja ostaa uudet kesärenkaat. Onko paikkakunnalla kohtuuhintasta ja osaava paikkaa em. palveluun. Hyvää kevättä kakille.
Suvisia
9
596
Vastaukset
- suosittelija
kysäse karppiselta
- nykyään
haetaan. sieltä saa puoleenhintaan ja vanteineen. mutta ei saa sannoo ääneen, kohta liitoshullut vaativat meitä liittymään Haaparantaan. minulla on kylläkin renkaat oulussa yhden liikkeen hyllyssä. maksaa 50 euroa renkaiden vaihto, pesu, tasapainotus ja säilytys. mutta en mää silti haluu liittyä Ouluun.
- sua keksi
nykyään kirjoitti:
haetaan. sieltä saa puoleenhintaan ja vanteineen. mutta ei saa sannoo ääneen, kohta liitoshullut vaativat meitä liittymään Haaparantaan. minulla on kylläkin renkaat oulussa yhden liikkeen hyllyssä. maksaa 50 euroa renkaiden vaihto, pesu, tasapainotus ja säilytys. mutta en mää silti haluu liittyä Ouluun.
nimittäin hakea ne renkaat Haaparannasta. Sitten joku Oululainen muutti tänne, kertoi samalla Putaalaisille renkuloista. Haukiputaan juntturat väittivät, että vaikka Haaparannasta saa halvempia renkaita, niitä ei kannata hakea missään nimessä, koska aina kannattaa maksaa enemmän ja olla käyttämättä päätään! Kun jonkin aikaa taas oli mennyt, oli umpiluuhun taottu, että perhana, on se järkevämpää vissiinki hakea Haaparannasta ne kiekot! Kohta ihmetellään, kun paska on jo housussa ja Oulu ei huolikaan enää.
- ollakin
nykyään kirjoitti:
pölijä.
- mutta ei
ollakin kirjoitti:
pölijä.
hullu
- ABC:llä
Siellä on varaa mistä valita ja saat vielä bonustaki.
- kurssit
vielä mukavasti, muutoinkin siellä aina olleet 30-40 % halvemmat.
- verran
olen isämaallinen että ainaki kotimaasta ostan.
- Nokian renkaat
verran kirjoitti:
olen isämaallinen että ainaki kotimaasta ostan.
Ruotsin puolelta, kun sieltä halvemmalla saan.
Eli renkaat kuskataan ensin Nokian kaupungista Tukholmaan tukkuun josta edelleen Haparandaan. Sieltä sitten jälleen tänne Suomeen Haukiputaalle.
Vapaa markkinatalous toimii, hinnat tippuu.
Jotain mätää täällä Suomen kauppasysteemissä on.
Kerro sinä jos tiedät mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928