Kun se

oikea osuu

kohdalle, et enää epäröi päästää häntä lähellesi. Sinua ei pelota, vaan sylissä on turvallista. Se on paikka, jossa olet aina halunnut olla. Et vain ole tiennyt millaista se olisi, kun aikaisemmin sinua on pelottanut se rakkauden tunne.

14

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on sitten otettu

Hypnoosi-keinot käyttöön.

En ole koskaan pelännyt sinua enkä rakkautta, siinä asiassa olet arvionut asian täysin väärin. On kovin surullista, jos et vieläkään tajua miksi käyttäydyin kuten käyttäydyin.

• voisikaan tajuta,

jollet ole kertonut koskaan syytä käytökseesi? Oletko loukannut häntä jotenkin antamalla ymmärtää jotain muuta mitä olet tarkoittanut?

• häntä millään tavalla
        voisikaan tajuta, kirjoitti:

jollet ole kertonut koskaan syytä käytökseesi? Oletko loukannut häntä jotenkin antamalla ymmärtää jotain muuta mitä olet tarkoittanut?

Hän itse loukkasi minua lähestymällä vaikka oli VARATTU. Ja koki ilmeisesti sitten olevansa torjuttu ja suuttui. Ei olisi tarvinnut kokea oloaan torjutuksi jos olisi rehellisesti ja sinkkuna lähestynyt...

Ja hän mitä todennäköisemmin syrjäytti mielestään sen tosi asian, että oli varattu, ja pisti kaiken omissa kvuitelmissaan sen piikkiin että muka pelkäsin ja siksi käyttäydyin niin...

Todellisuudessa olisin heti heittäytynyt koko sydämellä juttuun mukaan, ellei olisi sitä kolmatta henkilöä ollut kuvioissa mukana ja mies olisi rehellisin mielin ollut liikkeellä.

• varma siitä
        häntä millään tavalla kirjoitti:

Hän itse loukkasi minua lähestymällä vaikka oli VARATTU. Ja koki ilmeisesti sitten olevansa torjuttu ja suuttui. Ei olisi tarvinnut kokea oloaan torjutuksi jos olisi rehellisesti ja sinkkuna lähestynyt...

Ja hän mitä todennäköisemmin syrjäytti mielestään sen tosi asian, että oli varattu, ja pisti kaiken omissa kvuitelmissaan sen piikkiin että muka pelkäsin ja siksi käyttäydyin niin...

Todellisuudessa olisin heti heittäytynyt koko sydämellä juttuun mukaan, ellei olisi sitä kolmatta henkilöä ollut kuvioissa mukana ja mies olisi rehellisin mielin ollut liikkeellä.

että tämä toinen oli varattu? Kuulostat nimittäin eräältä, jota lähestyin, mutta minä en ollut silloin, enkä ole nytkään varattu.

• on ihanaa

Minä pelkäänkin sitä,että hän pettyy minuun..
      siihen millaiseksi paljastun.

• : )

Olen kuitenkin melko varma, että sylissä olo olisi mukavaa niin minulle kuin mielitietyllenikin.

• hänen sylissä-

ja enempikin.

• noin, mutta

tavallaan ei. Sehän riippuu ihan ihmisistä, tilanteista, kaikesta. Se oikean kohtaaminen voi pelottaa vaikka kuinka paljon. Ainakin minua joskus pelottaa. Vaikka toisaalta tiedän, että jos olisin hänen sylissään, siinä ei enää pelottaisi, siinä olisi turvallinen ja hyvä olla. Varmaan itkettäisi, tunteet olisi pinnassa ja tuntuisi etten laske ikinä irti. Mutta jokaikinen askel sitä syliä kohti kyllä vapisisi.

Etenkin jos on epävarma itsestään ja toisista se pelottaa paljon. Läheisyys, sydämen avaaminen. On pelottavaa kohdata ihminen, jota rakastaa enemmän kuin mitään. Joka ei ole korvattavissa kellään eikä millään, ei koskaan.
      Toisen lähellä on niin auki. Jos ei ole itse oppinut rakastamaan itseään ihan sellaisena kuin on, niin on vaikea uskoa siihen, että se toinenkaan rakastaisi. Ja kun samalla tietää, että se näkee kaiken. Ja minun sydän on sen kädessä. Kun koko elämänsä on yrittänyt kuitenkin suojella vähän sitä sydäntään ettei se menisi rikki, mielummin käpristynyt aina kasaan jos joku on yrittänyt koskea sitä. Niin se on hurjan pelottavaa tietää, että sydämeni on sen toisen ihmisen. Enkä oikeasti saa sitä enää takaisin, en edes vaikka se yrittäisi antaa sen takaisin.

Kaikella tuolla on tietysti se positiivinen kääntöpuoli, että kenenkään kanssa ei voisi kasvaa niin paljon kuin juuri tämän ihmisen. Eikä kukaan toinen ihminen pysty luomaan niin paljon uskoa ja positiivisuutta kuin hän.
      Siinä on paljon kauniita asioita.

Jotain kummallista vahvuutta nämä tunteet tekevät sisälle, vaikka hän saa minut tärisemään ja vapisemaan.

Minusta siinä oikean kohtaamisessa joutuu hyvinkin paljon kohtaamaan kaikkia sisällä olevia epävarmuuksia. Ja hiljalleen niitä sitten kohtaa ja ehkä ne helpottaakin.
      Se omien epävarmuuksien kohtaaminen on todellakin kohtaamista, koska haluaisi olla täydellinen sen maailman ihanimman ihmisen silmissä. Esimerkiksi kipaisin tänään nopeasti kaupassa hiukset takussa jne. ja tuntui niin rumalta, että pelkäsin koko ajan, että joku huomaa minut ja soittaa eläintarhaan, että yksi niiden paviaani on karannut :)
      Niin vaikka pystyin käymään kaupassa, niin jos hän näkisi minut sen näköisenä, niin menisin itkemään sängyn alle enkä enää tulisi sieltä päivänvalossa pois :)
      On haavoittuvainen, koska se toinen on ihaninta mitä tietää.

• ihana viesti...

Juuri siltä se tuntuu. Ei se silloin pelota, kun saa katsella toista silmiin, ja tuntea, miten ehkä kelpaisikin toiselle juuri sellaisena kuin on. Miten kaikki ne haaveet saattaisi sittenkin käydä toteen... Mutta silloin kun joutuu olemaan erossa, epävarmuus ja ikävä iskee, eikä mikään tunnu miltään, kun hän ei ole siinä.

Kaipaan...

• ajatuksista..

olin unohtanut tuon kaiken kokonaan kovan kuoreni alle,,vaikka olen sen kyllä tiedostanut pitkään,että rakkaudessa pitää olla avoin toista kohtaan aukaista sydän ,mutta kuinka vaikeaa ja hankalaa se voi olla,kuitenkin se rakkaus saa sen aikaan ..että pehmenee sille ajatukselle että minuakin voisi joku rakastaa ...ehdoitta ,omana itsenään ja voisi kertoa toisilleen tunteista ,nauraa ,itkeä ,ymmärtää ,olla heikko ,,kertoa kuinka tärkeä toinen toiselleen on.

• kirjoituksesi,

varsinkin se itsensä kohtaaminen siinä toisen edessä. Joskus se voi olla myös tuskallista, jos on kätkenyt sisälleen vaikeita asioita.

Hauskakin kirjoituksesi oli mielikuvineen takkuisesta tukasta ja itkemisestä sängyn alla. Minä luultavasti menisin pöydän alle istumaan ja mököttämään. :) Tunteiden käsittely taitaa olla meillä kaikilla vähän erilaista.

Ja jokainen kohtaaminen on varmaankin omanlaisensa, sillä olemmehan kaikki niin kovin erilaisia.

• olen

kyllä kokenut jo sen, mutta voisin kokea sen uudelleen sinun kanssasi!

• turvalliselta

aluksi mutta miten pitkään?

Se ei ole äitisi eikä isäsi vaan joku muu ja rakkaus ei ole ehdotonta.

Sillä voi olla joku toinen siellä sylissä välillä myös sitä "turvaa" hakemassa.

Muista se.

• tunnetta suurta

Mistä tunnistaa oikean ja aidon RAKKAUDEN?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe