hajottamot pyytää enemmän kun

joklu vaan

motonet uudesta sumuvalosta.olis tarvetta v.96 sumuvalolle oikeanp.

7

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mars ostamaan

      no tuohan on ihan selvä juttu. Mitäs siinä valitat! Kyllähän jokainen saa Suomessa laittaa myymäänsä tavaraan ihan minkä hinnan haluaa. Kenenkään ei ole pakko ostaa, se on pointti.

      Nyt vaan ratkaiset haluatko ostaa hajottamolta alkuperäisen käytetyn kallimmalla vai Motonetistä uuden korvikeosan halvemmalla. ja sitten vaan ostamaan sen minkä haluat!

      Vai valitatko sitä että ei ole rahaa ja siksi ne ei sulle myynyt hajottamolla halvalla, kun Motonetin hintakin oli sulle liikaa? Se on ainoa miksi tuossa sun valituksessa olsi järkeä

      • joklu vaan

        maksa sinä tyhmä samasta osasta enemmän käytettynä kun minä uudesta,ja ihmettele kun se osa hajoo heti?


    • ja jopa Ford varaosat

      Itse ostin edelliseen autoon muutaman osan, jotka oli vuosien saatossa hävinneet ja totesin että hajottamo ei välttämättä ole halvin paikka hankkia osia. Tosin hajottamoiden välilläkin on suuria eroja, toinen voi pyytää kolminkertaisen hinnan samasta osasta.

    • verkkohuutis Saksa

      Siellä romutetaan autoja runsaasti, ks. www.ebay.de. Kaikki osat kaupan, mutta varo maksamasta liikaa. Hakuun Nebelscheinwerfer Mondeo, alueeksi Auto & Motorrad: Teile. Tai hakuun Nebel*.

    • asiakas4

      Kävin taannoin autooni paria osaa kyselemässä Vammalan osamyynnissä ja asiakaspalvelu oli aivan onnetonta. Kolme poikaa seisoskelee toimistossa ja itse jouduin etsimään jopa auton mistä irrotin osat. Lisäksi osien hintoja ei tiedetä vasta kun tiskillä hatusta repäistynä ja ylihinnoiteltuna, joten ostokset jäi tekemättä. Samaan ketjuun kuuluvalta Fustilta löysin kyseiset osat ja palvelu oli 10 verrattuna Vammalan osamyynnin onnettomaan asiakaspalveluun! Olen kuullut aiemmin muutamalta henkilöltä myös saman, että asiakaspalvelusta ei tiedetä mitään siinä puljussa, eivätkä he toista kertaa poikkea kyseiseen paikkaan. ENKÄ POIKKEA MINÄKÄÄN! Joka ketjussa on heikoin lenkki ja tässä tapauksessa se on Vammalan osamyynti. Käykää ihmiset muilla romuttamoilla, esim. Fustilla niin ei tarvitse maksaa kalliita hintoja osista. Lisäksi säästyy paljolta kun ei tarvitse katsella Vammalan osamyynnin osaamattoman henkilökunnan tohelointia.

      • mondeonisti

        ainakin Oili Jalosella minä saanut hyvää palvelua ja osatkin edullisesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe