etsin modest nature porygon-z ilman itemiä tai porygon-2 dubious discillä ja pitää olla 30 tai 31 iv näissä seuraavissa : SP.A ja SPEED
ja movesetti voisi olla tälläinen : tri attack, recover, ice beam, magic coat (lol miksi magic coat?) siksi koska itse saan aina vastaani ubereita like darkrai -,- en ihmettele jos ei löydy koska ei löytykkään marrilandin foorumeilta (ihme!)
etsitäään....
5
229
Vastaukset
- weirdguy
Sen pitää olla JUST tollanen? Vai pitääkö?
- rndm.
--...-- haluaa päästä helpolla :D Ei taida itse jaksaa ''tehdä'' tuollaista?
- --...--
rndm. kirjoitti:
--...-- haluaa päästä helpolla :D Ei taida itse jaksaa ''tehdä'' tuollaista?
luuletko että breedaan varmaan 5000 eggiä tollasen saamiseen just noilla IV ja natutrella itse olen kuullut että se on jotain 6.09 % just tollanen =P
- --...--
--...-- kirjoitti:
luuletko että breedaan varmaan 5000 eggiä tollasen saamiseen just noilla IV ja natutrella itse olen kuullut että se on jotain 6.09 % just tollanen =P
korjaus siis 1.609 lol unohtui ykkönen mutta väliä =P
- rndm.
--...-- kirjoitti:
korjaus siis 1.609 lol unohtui ykkönen mutta väliä =P
Tuossapa juuri sanoit miksi kukaan ei varmaan halua luopua tuollaisesta.
Mahdollisuus on muuten kai vieläkin pienempi. 0.0..... tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750