Millasella materiaalilla voi puhdistaa kypärän visiirin, ei siis saa olla karkea kangas ettei tule naarmuja, onko jollain tietoa mikä olisi hyvä?
Kypärän visiirin puhdistus
5
4586
Vastaukset
- kaupasta
Itse ostin kaupasta semmosen liinapaketin visiirin puhdistukseen. Se materiaali jotain tosi hienoa kangasta ja nukkaantumatonta. Käsittääkseni mikä vain pehmeä materiaali käy.
- ctv
Eiköhän mikrokuituliina ole riittävän hyvä. Niitä käytetään mm. silmälasien puhdistukseen. Hankkinet semmoisen. Ainakin minun ja emännän kypärän visiirit on niillä puhdistuneet.
- ainoa oikea tapa
jos siinä visiirissä jotain ylimäärästä on ja sen jälkeen vasta kuivaus jollakin pehmeällä liinalla.
- uusiomotoristi
Silmälasien puhdistamista varten olen laittanut suihkupullon veteen muutaman tipan fairia. Visiiriin toimii sama pesu: huuhtelu kädenlämpöisellä vedellä, sumutus suihkupuollosta vain ulkopuolelle (ainakin schuberthin myyjä kielsi pesemästä sisäpuolelta millään pesuaineella), huuhtelu/pesu, kuivaus talouspaperilla. Puhdasta on tullut eikä auringonvalossa näy mitään sateenkaari-ilmiötä. Silmälaseissa olen käyttänyt optikolta tullutta pehmeää liinaa, mutta ei sen visiirin pesu nyt ole kuitenkaan ihan yhtä tarkkaa touhua. Ja sitten sormissa ei saa olla yhtään rasvaa, näkyy heti lopputuloksessa.
- sano shuupertti
esimerkiksi c2:n visiirin sisäpintaa ei saa kastella koska silloin sen huurtumattomuus lakkaa toimimasta.
Ja tämmöisen olen ihan kantapään ja rahapussin kautta itsekin todennut.
Joten kannattaa lukea ne kypärän mukana tulevat hoito-ohjeet tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835